Samochód sprowadzony w roku 2022 ze Skandynawii. Do tego czasu serwisowany w ASO - faktury na wszystko. Od tamtego momentu do teraz - serwisowany w jednym serwisie samochodów francuskich w Poznaniu (również faktury na wszystko).
Samochód w ciągłej eksploatacji - przebieg obecnie 249 000 km, choć z dnia na dzień rośnie tempie około 2 000 km/miesiąc (samochód jest w normalnej, codziennej eksploatacji). Przebieg głównie autostradowy, stan wizualny - jak nowy. W środku brak jakichkolwiek śladów zużycia. Z zewnątrz - jedna większa rysa (ok. 25mm) parkingowa na drzwiach kierowcy (wyeksponowna na zdjęciach) plus dwa odpryski na szybie przedniej (poza polem widzenia kierowcy, około 7-8mm każdy, zabezpieczone w AutoGlass - brak konieczności wymiany szyby/jakiejkolwiek innej ingerencji) + delikatne ryski na szybie tylnej (poza polem widzenia) + dwa mikroobtarcia parkingowe w okolicy tylnego zderzaka (każdy po około kilka/kilkanaście mm). Oprócz tego - stan wzorowy.
Silnik w idealnym stanie technicznym. Praktycznie jest to dość dynamiczna jednostka, choć nie jest demonem prędkości (prędkość max. ok. 190km/h, przyspieszenie ok. 11sek do 100km/h); jednak charakteryzująca się wybitnie niskim spalaniem (przy dość dynamicznej jeździe - w trasie ok. 90-100km/h można zejść do 4-4,5l/100km, w mieście realne jest 6-6,5l/100km, a przy prędkości autostradowej realnie - 5,0-5,5l/100km) i dobrą kulturą pracy. Przy pojemności baku w wysokości 55l daje nam to, oczywiście w zależności od warunków, około 1000km realnego zasięgu na jednym tankowaniu. Wnętrze bez znaków zużycia, samochód używany przez większość czasu wyłącznie przez samego kierowcę. Duży i ustawny bagażnik z roletą i podwójną podłogą (pod płaską podłogą mamy schowek pierwszy, a jeszcze poziom niżej miejsce na koło zapasowe i zestaw naprawczy (w samochodzie wyłącznie zestaw naprawczy).
Dodatkowo samochód wyposażony w mechaniczną blokadę skrzyni biegów Bearlock (oczywiście wszystkie dokumenty, klucze i certyfikaty dla Państwa również są) i śruby zabezpieczające przez kradzieżą kół. Wszystkie szyby oryginalne, lakier oryginał, zupełnie bezwypadkowy. Podwozie zabezpieczone warstwą antykorozyjną (od nowości). Zadbane aluminiowe felgi z prawie nowymi oponami całorocznymi.
Jestem drugim prywatnym właścicielem od nowości, komplet dokumentów, komplet kart/kluczy, cała teczka faktur. umów itd. Wszystko zrobione od początku do końca - można prześledzić historię krok po kroku od wyjazdu z salonu do dnia dzisiejszego.
Możliwość sprawdzenia na wybranej przez Państwa stacji diagnostycznej lub w inny, wybrany przez Państwa, sposób.
Bogate wyposażenie, między innymi: podgrzewane fotele przednie, pełna elektryka, system bezkluczykowej obsługi samochodu, tempomat i ogranicznik prędkości, klimatyzacja dwustrefowa automatyczna, czujniki parkowania, sensor deszczu i światła, tryb jazdy ECO, system automatycznego hamowania w przypadku ryzyka kolizji, asystent pasa ruchu, wielofunkcyjna skórzana kierownica, wejścia audio i bluetooth, elektryczne lusterka, systemy wspomagające kierowcę i wiele innych.
W ostatnich miesiącach - nowy akumulator i świece, nowy rozrząd, serwis filtrowo-olejowy (faktury na wszystko oczywiście) + regularna pielęgnacja wizualna (obecnie - świeżo po pełnej myjni i praniu środka). Wymiana oleju silnikowego wykonywana była częściej niż zaleca producent, czyli co około 10-12k km.
Samochód we wzorowym stanie technicznym i wizualnym, zapraszam do obejrzenia, na jazdę próbną i sprawdzenie w dowolnym miejscu (stacja diagnostyczna itd.). Obecnie, po zakupie, możliwość jazdy bez żadnego wkładu finansowego, do następnego serwisu filtrowo-olejowego (za około 8k km) i zaplanowanej wymiany elementów zużywających się układu hamulcowego (też za około 8-9k km).
Samochód można najczęściej obejrzeć w Poznaniu, ale też w wybrane dni w Warszawie czy Międzyrzeczu i okolicy (woj. lubuskie).