1 / 30
Najważniejsze
Przebieg
209 509 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
1 998 cm3
Moc
204 KM
Opis
Dzień dobry,
na sprzedaż mój prywatny samochód, który użytkuję od 5 lat. Zakupiłem go przy przebiegu około 140 tys. km w 2020 roku. Jest to zdecydowanie najlepszy samochód jaki miałem. Zawsze o niego dbałem, bo służył mi do jeżdżenia na co dzień i nigdy nie zawiódł.
Samochód jest w wersji GT. Pod maską jest pancerny, żeliwny silnik benzynowy F4R turbo 205KM z wysokiej jakości instalacją LPG STAG, który zapewnia bardzo dobrą dynamikę (100km/h w poniżej 8s), skrzynia manualna 6-biegowa, skrętna oś tylna 4Control, co w połączeniu z progresywnym wspomaganiem kierownicy sprawia że auto prowadzi się niesamowicie i każdy zakręt jest przyjemnością.
Samochód wygląda bardzo fajnie i zwraca na siebie uwagę jak auta sportowe, ale jest zbudowany na płycie podłogowej Laguny III, więc koszta serwisu są bardzo przystępne, a części łatwo dostępne.
Auto posiada:
- system bezkluczykowy (auto samo zamyka się gdy kierowca się oddali, a do odpalenia silnika wystarczy wcisnąć przycisk START bez wkładania kluczyka)
- automatyczną klimatyzację z trybem soft i fast
- czujniki parkowania przód i tył
- podgrzewane fotele
- oświetlenie bi-xenon, z tyłu LED
- tempomat i ogranicznik prędkości
- radio Arkamys z Bluetooth (zarówno zestaw głośnomówiący jak i możliwość puszczania muzyki z telefonu - tego nie mają wszystkie wersje, szczególnie niektóre z nawigacją) i C-Boxem (gniazdo USB na pendrive oraz AUX w podłokietniku)
- automatyczny hamulec ręczny (sam zaciąga się przy gaszeniu, odpuszcza przy ruszaniu)
- czujnik światła (automatyczne włączanie świateł)
- aktywowane komputerem oryginalne światła do jazdy dziennej
- czujnik deszczu (automatyczne włączanie wycieraczek)
- lusterko fotochromatyczne
- dodatki charakterystyczne dla wersji GT (m.in mniejsza kierownica z podcięciem, srebrne dekory na desce i drzwiach, felgi Celsium 18", metalowa gałka zmiany biegów)
W aucie zostało zrobione:
- wymiana przednich wahaczy i ustawienie zbieżności (06.2020)
- wymiana uszczelniacza półosi i oleju w skrzyni biegów
- kompleksowa regeneracja xenonów (w tym soczewka, odbłyśnik, żarniki OSRAM CBI) (11.2020)
- wymiana rozrządu wraz z pompą wody, paskiem osprzętu i jego napinaczem i kołem pasowym wału korbowego (04.2023)
- wymiana łożysk mcphersonów (03.2024)
- wymiana tarcz hamulcowych z tyłu (Brembo) oraz klocków z przodu i z tyłu (08.2024)
- regeneracja wszystkich zacisków hamulcowych wraz z piaskowaniem i lakierowaniem (08.2024)
- wymiana płynu hamulcowego (również w wysprzęgliku) (08.2024)
- wymiana płynu hydraulicznego w wspomaganiu (08.2024)
- wymiana świec zapłonowych (oryginalne platynowe) (12.2024)
- wymiana skraplacza klimatyzacji (pod zderzakiem) wraz z sprawdzeniem szczelności i nabiciem
- wymiana wtryskiwaczy lpg i montaż systemu podwójnej filtracji gazu (03.2025)
- wymiana linki hamulca ręcznego (11.2025)
- wymiana obu przegubów napędowych (03.2024 i 11.2025)
i pewnie wiele innych, których teraz nie pamiętam.
Samochód jest 100% oryginalny, żadnych modyfikacji ani tuningu nigdy w nim nie było. W tym roku autem jechałem do ślubu i przed tym było profesjonalnie sprzątane w zakładzie detailingowym, dzięki czemu wnętrze jest bardzo zadbane. Karoseria i lakier jest w idealnym stanie, może poza drobnymi wgnieceniami na dachu od gradu (trzeba się na prawdę przyjrzeć żeby zobaczyć). Wszystkie naprawy dokonywane na częściach wysokiej jakości, bardzo często na oryginałach Renault, które są w bardzo dobrych cenach do tego modelu. Olej wymieniany co 10-12 tys. km wraz z oryginalnym filtrem, również przegląd instalacji gazowej robiony regularnie (wraz z strojeniem). Do auta dodaję komplet filtrów do LPG.
Przebieg jest 100% oryginalny, można to zweryfikować po zapisie historii przeglądów w Holandii (kończą się na ok. 139 tys. km w tym samym roku w którym auto przyjechało do Polski z przebiegiem ok. 140 tys. km). Auto nie ma problemów z korozją, jak przystało na Lagunę III. Silnik nigdy nie pałowany, zwłaszcza na zimnym bardzo delikatnie jeździłem. Kto zna te auta i te silniki ten wie, że jeszcze drugie tyle kilometrów przebiegu przed nim :)
Auto sprzedaję na oryginalnych felgach Renault Celsium 18" z oponami zimowymi w bardzo dobrym stanie. Posiadam również drugi komplet kół z oponami letnimi Michelin Pilot Sport 4S na felgach 18" z Clio 4 RS pomalowanych proszkowo w kolorze podobnym do koloru nadwozia.
Samochód spełnia wymagania krakowskiej strefy czystego transportu.
11 grudnia 2025 10:29
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Renault
Model pojazdu
Laguna
Wersja
2.0 16V Turbo GT
Kolor
Szary
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2009
Generacja
III (2007-)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
System nagłośnienia
Informacje o sprzedającym
Artur
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie