Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 1
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 2
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 3
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 4
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 5
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 6
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 7
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 8
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 9
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 10
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 11
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 12
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 13
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 14
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 15
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 16
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 17
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 18
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 19

1 / 20

Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 1
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 2
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 3
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 4
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 5
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 6
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 7
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 8
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 9
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 10
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 11
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 12
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 13
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 14
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 15
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 16
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 17
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 18
Renault Laguna 2.0 Dynamique Etanol - 19

Najważniejsze

Przebieg

181 670 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

140 KM

Opis

Samochód kupiony w 2021 roku z polskiego komisu „Samochody używane z Niemiec i ze Szwecji”, sprowadzony z Niemiec z salonu, zostawiony tam przez poprzedniego właściciela w rozliczeniu. Praktycznie jestem drugim (użytkującym) właścicielem tego samochodu. Kupiłem przy przebiegu 92 tys. km i szczęśliwie, bez poważnych awarii i zdarzeń przejeździłem 4 lata i kolejne 90 tys. km. Kupiłem z dwoma drobnymi wgniotkami: na dachu i na masce, widoczne na zdjęciach, których nie naprawiałem. Jedno małe uszkodzenie doszło w trakcie mojego użytkowania, parkingówka, na podwórku teść cofając swoim samochodem wjechał hakiem w tylny zderzak mojego. Zderzak pod ramką od tablicy rejestracyjnej skleiłem, a dolną czarną listwę wymieniłem na nową.


Samochód bardzo zadbany i nic mu nie dolega, po prostu przesiadłem się na nowszy i bardziej komfortowy. Serwisowany i naprawiany na bieżąco i w większości na oryginalnych częściach. Niektóre czynności serwisowe wręcz na wyrost, kilka szczegółów poniżej.

Olej silnikowy wymieniany co 10-12 tys., stosowałem oleje dobrej jakości i dodatek archoil 9100. Ostatnia wymiana przy 179 tys. Dorzucam 4 l oleju na następną wymianę i kilka części, które kupiłem na zaś, a także drugi komplet kół na felgach stalowych z oponami zimowymi Nokian z 2021 roku i kołpakami.

Przy 92 tys. (przed zakupem) wymienione tylne amortyzatory i łączniki stabilizatora przód.

Przy ok. 102 tys. wymienione tylne sprężyny, olej w skrzyni biegów, świece zapłonowe, wyczyszczona przepustnica oraz zmierzone luzy zaworowe (wartości prawidłowe).

Przy ok. 115 tys. montaż świateł do jazdy dziennej, wymiana tarcz i klocków hamulcowych z tyłu oraz cewek zapłonowych.

Przy ok. 135 tys. wymiana płynu chłodniczego i paska osprzętu.

Przy ok. 145 tys. wymiana wszystkich elementów kolumn McPhersona, konserwacja podłogi, wymiana pierścienia uszczelniającego połączenie elastyczne tłumika.

Przy ok. 160 tys., wymiana płynu hamulcowego, oleju w skrzyni biegów, oleju układu wspomagania, uzupełnienie oleju w sprężarce klimatyzacji, czyszczenie przepustnicy i smarowanie zębatek mechanizmu przepustnicy.

Przy 180 tys. wymiana kompletnych wahaczy przednich (nowe oryginalne).


Oprócz kwestii mechanicznych, dodatkowym atutem tego egzemplarza są poprawione drobne bolączki tego modelu i kilka ulepszeń: zredukowane wibracje deski kokpitu i trzeszczenia konsoli środkowej oraz podłokietnika; dołożone światła do jazdy dziennej w miejscach halogenów (dwufunkcyjne); zmienione soczewki przednich lamp na Hella Bi-H7 – nadal na legalne źródło światła, przechodzi przeglądy, a świeci dużo lepiej niż fabryczne soczewki Valeo plus na światłach drogowych uchyla się przysłona w soczewce świateł mijania, więc w sumie długie są podwójne, obecnie założone żarówki Osram nightbreaker, ale w przypadku zainteresowania mogę dorzucić zestaw ledów; zmienione dysze spryskiwaczy przedniej szyby na mgłowe; wymienione tuleje ograniczników drzwi, w tym w drzwiach kierowcy na trwalsze – mosiężne; wygłuszone chyba wszystko co się dało oprócz podłogi pod wykładziną.


Samochód eksploatowałem głównie na dłuższych trasach, dlatego potrzebowałem ciszy, komfortu i przede wszystkim pewności, że nie zaskoczy mnie usterka uniemożliwiająca dotarcie do celu – na ten moment nie wymaga żadnych pilnych czynności serwisowych.

 

9 września 2025 7:57

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Laguna

Wersja

2.0 Dynamique Etanol

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2011

Generacja

III (2007-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

23900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Artur

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni