1 / 18
Najważniejsze
Przebieg
283 200 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kompakt
Pojemność skokowa
1 998 cm3
Moc
225 KM
Opis
Zapraszam na OtoMoto, tam jest widocznych więcej zdjęć.
Witam,
Mam na sprzedaż swoje prywatne auto, którym jeździłem i dbałem na codzień. Niestety ale zmieniła mi się mocno sytuacja życiowa i zostałem zmuszony sprzedać swój samochód. Samochód został rozkręcony do ostatniej śrubki i złożony na nowo, przy tym dostał drugi silnik - wszytko było sprawdzane od zera (Stage 0), żeby samochód bez problemu ogarnął moc. Silnik ma 100k km mniej przejechane niż wskazuje licznik.
Silnik o pojemności 2.0T po strojeniu pokazał 301KM/418NM.
Samochód w bardzo dobrym stanie mechanicznym. Zero rdzy jak przystało na Renault.
Modyfikacje zrobione są z głową, przez poprzedniego właściciela i chłopaka z firmy, który na codzień pracuje w serwisie pogwarancyjnym Renault i Dacia. Jeżeli coś w aucie z grubszych spraw było do wymiany to było to robione na częściach OEM.
Poprzedni właściciel, który ogarnął auto zrobił przez ostatnie kilka lat około 4 tysiące kilometrów, co widać w cepiku. Autko zadbane i nie zmęczone kilometrami po modyfikacjach.
Z modyfikacji:
- Turbina, wtryski i świece z Megane 3RS
- śruby na korbach ARP
- dodatkowy FMIC Airtec
- potężny dolot powietrza stożek (akumulator jest przeniesiony do bagażnika)
- downpipe z kocem termicznym oraz wymieniony wydech końcowy firmy Scorpion
- orurowania w silniku poprowadzone z kwasówki oraz poizolowane termicznie
- dwa dodatkowe wloty powietrza na masce
- przewody hamulcowe w oplocie
- w tym roku wymieniane tylne tarcze z łożyskami wraz z klockami
- z przodu zaciski Brembo (wszystkie zaciski pomalowane na żółto) + nacinane sportowe tarcze hamulcowe
- sześcio biegowa skrzynia biegów po regeneracji
- sprzęgło wrzucone z diesla dla lepszego docisku
- sportowe zawieszenie
- rozrząd wymieniany na OEM plus rewizja koła, wymienione na bezawaryjne (jednolity odlew), przedzmianowe koła miały ograniczniki, które były przyspawane i potrafiły się oderwać i wpaść pod pasek rozrządu - tutaj tego problemu nie ma
- shortshifter w skrzyni biegów
- w środku autka dodatkowe 4 zegary (praca turbo, ciśnienie oleju, temp oleju, temp spalin)
- Gałka srebrna RS na skrzyni biegów oryginalna - koszt około 500zł (rzadko spotykany temat)
- czarna podsufitka wraz z słonecznikami
- część tapicerki obszyta flokiem - boki oraz daszek nad zegarami
- żółte pasy bezpieczeństwa
- w aucie wgrana mapa, która powyżej 4 tysięcy obrotów ma popsy i strzela ogniem z wydechu
- nowe opony letnie Pirelli P Zero, przejechane max 2000km
- czarne felgi 18’’ są po regeneracji i pomalowane proszkowo (jedynie jedna felga ma widoczną większą rysę), aktualnie auto stoi na zimowych oryginalnych 17, dla zdecydowanego kupującego letnie koła ze zdjęcia w cenie
- w podłokietniku dołożony przycisk do wyłączenia trakcji do zabawy na torze
- w lato wymieniłem sprężarkę klimatyzacji wraz z uszczelnieniem (sprężarka Nissens)
- w bagażniku zamontowane żółte rozpórki
- w środku auta czarne skóry i boczki w przyzwoitym stanie jak na ten rocznik auta
- dywaniki z pianki eva z żółtym wykończeniem
- w pełni sprawny tempomat
Samochód tylko zalewany benzyną 98 - mapa wgrana na paliwo 98.
W lato wymieniłem lampy przednie na nowe OEM oraz prawą tylną tez na OEM.
Na aucie nie było oszczędzane, aktualnie jest wrzucony worek pieniędzy w samochód, mam nadzieję że przyszly kupujący też będzie dbać o samochód. :) Nigdy nie wrzucałem wysokich obrotów na zimnym oraz studziłem turbinę. Auto przy dużym obciążeniu trzyma temperaturę około 95 stopni.
Silnik zalewany tylko najlepszym olejem do sportowych aut 5W-40 Penrite (na zdjęciu butla) wymieniany wraz z oryginalnym filtrem we wrześniu tego roku. Wymiany były robione po zrobieniu około 8k km albo raz w roku bo auto max robiło 3-4 tysiące przez ostatnie lata.
Przebieg z licznika 283k km.
Po więcej informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego.
OC do maja 2026, PT ważny na caly kolejny rok
Z mankamentów nie działa czujnik deszczu (trzeba kostkę przy silniku wymienić) oraz grzanie tylnej szyby. Zauważyłem teraz przy niższych temperaturach, że warto wymienić filtr kabinowy.
Samochód ma już swoje lata więc lakier jest trochę porysowany czy podrapany, kwestia zrobienia korekty lakieru.
Ogólnie samochodem można śmiało szaleć na torze jak ktoś ma takie życzenie, spokojnie wytrzymuje.
Kawał świetnego sprzętu do daily czy weekendowego upalania na torze (szczególnie na slickach)
9 grudnia 2025 17:30
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Renault
Model pojazdu
Megane
Wersja
2.0 Sport
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2007
Generacja
II (2002-2008)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Wiktor
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie