Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 1
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 2
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 3
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 4
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 5
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 6
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 7
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 8
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 9
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 10
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 11
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 12
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 13
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 14
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 15
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 16
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 17
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 18
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 19
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 20
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 21

1 / 22

Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 1
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 2
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 3
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 4
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 5
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 6
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 7
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 8
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 9
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 10
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 11
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 12
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 13
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 14
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 15
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 16
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 17
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 18
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 19
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 20
Renault Megane 2.0 16V TCE GT Robert Kubica - 21

27 maja 2024 13:18

ID: 6110798768

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Megane

Rok produkcji

2010

Przebieg

98 000 km

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

180 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

6.0 l/100km

Spalanie W Mieście

10 l/100km

Typ nadwozia

Coupe

Emisja CO2

178 g/km

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Opis

Dzień dobry, zapraszam do zakupu oryginalnego białego kruka w postaci Renault Megane III w wersji Robert Kubica z najlepszym i najmocniejszym silnikiem benzynowym 2.0 T (F4Rt, to samo oznaczenie silnika jak w RS) z najlepszą i najtrwalszą manualną 6-biegową skrzynią biegów (PK4, to samo oznaczenie skrzyni jak w RS). Jest to ściśle limitowana edycja 30 sztuk auta na cały świat. Auto w topowej wersji wyposażenia, w dniu premiery, była to propozycja z najwyższej oferty Renault Megane. Auto bardzo dobrze utrzymane i doinwestowane, co widać na załączonych zdjęciach. Aktualnie po dużym przeglądzie z wymianą olejów (silnik i skrzynia biegów), filtrów, kompletny rozrząd z pompą wody, tarcze hamulcowe ATE + klocki hamulowe TRW przód/tył, nowe przewody i płyn hamulcowy, nowy płyn w układzie chłodzenia, dedykowany sportowy intercooler powietrza Wagner, sportowy, przelotowy, dedykowany, wykonany z kwasówki, 3" markowy układ wydechowy Scorpion, genialne brzmienie, 4x nowe oryginalne cewki zapłonowe Beru, 4 x sportowe oryginalne platynowe świece NGK, dedykowany filtr powietrza K&N, kompletny nowy, wzmocniony, sportowy zestaw sprzęgła (dwumas, tarcza, docisk, wysprzęglik, oryginalny komplet OEM od RS), nowe, markowe sportowe opony w oryginalnym rozmiarze, etc. Auto jest doinwestowane i przygotowane pod STAGE 2. Auto w ciągu ostatniego roku przeszło renowacje, rewitalizację, tuning na kwotę 30tyś zł co jest udokumentowane FV, oraz dokumentacją zdjęciową. Megane Kubica od nowości ma prowadzony segregator z bieżącymi naprawami, serwisami, wszystko jest udokumentowane FV. Auto prowadzone od początku pod auto kolekcjonerskie. Jest również komplet dokumentów, instrukcji obsługi, książki serwisowe, które otrzymuje się przy zakupie nowego auta, złożone w oryginalnym etui. Dwie, oryginalne karty zapewniające bezkluczykowy dostęp i uruchomienie pojazdu. (wszystko to widoczne na zdjęciach) Przebieg symboliczny i udokumentowany. Na lakier nałożona powłoka ceramiczna, podwozie z wnękami i profilami zabezpieczone antykorozyjnie. Auto użytkowane okazjonalnie, nie wymaga wkładu finansowego, zapewnia bardzo dużą przyjemność z jazdy, bardzo dobrze i pewnie się prowadzi. Auto sprzedawane na FV Marża, kupujący zwolniony z płacenia podatku PCC. Jedyne koszty to koszty przerejestrowania. Auto w stanie kolekcjonerskim. (z zewnątrz, w środku, pod maską, od dołu, wygląda jak nowe). Zapraszam do obejrzenia i zakupu w Warszawie, naprawdę warto, nie rozczarujesz się zastanym stanem auta, cena adekwatna do stanu i wyjątkowości auta. Treść ogłoszenia nie stanowi w rozumieniu prawa oferty handlowej, jest jedynie treścią informacyjną w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia 

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Białołęka

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie