Samochód opuścił fabrykę w 1994 roku i trafił oryginalnie na polski rynek, co stanowi niesamowitą rzadkość. Auto to najwyższa dostępna wówczas wersja (poza BiTurbo), czyli Baccara. Samochód, patrząc z perspektywy lat 90., było niesamowicie bogato wyposażone. Na pokładzie znajdziemy m.in.:
-automatyczną dwustrefową klimatyzację,
-skórzaną tapicerkę
-elektrycznie regulowane fotele i tylną kanapę,
-radio z odtwarzaczem CD i kaset,
-syntezator mowy (samochód odczytuje komendy z komputera),
-automatyczną skrzynię biegów
i wiele innych.
Samochód jest w naszych rękach od ok. 1,5 roku. W ciągu ostatnich lat przeszedł szereg głębokich prac serwisowych i remontowych:
- płukanie układu chłodzenia i olejowego,
-wymiana płynu chłodzącego i termostatu,
-wymiana oleju w silniku wraz z filtrem,
-wymiana oleju w skrzyni biegów (wg deklaracji poprzedniego właściciela przy ok. 150 tys.km)
-wymiana świec i przewodów,
-prace blacharsko-lakiernicze - naprawa przedniego błotnika oraz dwóch tylnych (usunięcie rdzy, wstawienie reperaturek), lakierowanie zderzaków,
-uzupełnienie akcesoriów - zaślepki spryskiwaczy lamp, wymiana kierunkowskazów przednich,
-renowacja felg,
-renowacja tapicerki (fotele i kanapa wyglądają jak nowe),
-wymiana sprężyn zawieszenia.
Obecnie samochód wymaga jedynie drobnych prac, jednak jeździ bez większych problemów.
Podsumowując, mamy do czynienia z wyjątkowo rzadkim pojazdem jak na polski rynek.
Samochód jest zarejestrowany w Polsce od nowości, ma ważne OC i badanie techniczne.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i przez WhatsApp. Oględziny możliwe pod Warszawą po wcześniejszym umówieniu.
Auto jest oferowane przez firmę MB Classics. Specjalizujemy się w sprzedaży aut klasycznych i youngtimerów. W ciągu 10 lat na rynku pośredniczyliśmy w transakcjach ponad 300 wyjątkowych samochodów, które trafiły do Klientów w Polsce i za granicą.
Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą.