Auto dla ludzi z fantazją, co lubią: parkować w kieszeni, płacić grosze za paliwo i mieć święty spokój z mechanikami.
Co dostajesz w pakiecie?
– Silnik 999 cm³ – czyli idealny do miasta, korków, a i na trasie się nie obrazi.
– Ogranicznik prędkości – żebyś nie zapomniał, że to nie bolid F1.
– Serwisowane jak w zegarku szwajcarskim – mam wszystkie papiery, faktury, nawet te z czasów, kiedy benzyna kosztowała mniej niż bułka.
– Drugi właściciel – od 5 000 km, u mnie od 9 lat, więc znam to auto lepiej niż swoje hasło do Netflixa.
– OC do czerwca 2026, przegląd do połowy lipca – siadaj i jedź.
– Biały kolor – pasuje do wszystkiego, nawet jak nie wiesz, co ubrać.
– Komplet opon gratis – żebyś nie musiał na zimę zakładać sandałów.
- AKUMULATOR ok 1,5r
-kwestia wymiany oleju w tym roku
przebieg auta 127400km
-w tamtym roku dość duży serwis wg faktur na ostatnim zdjęciu
w 2016 roku auto zostało przyprowadzone z niemiec z następującymi wadami
przerysowane drzwi lewy przód i tył pęknięte nadkole brak zaślepek w przednim zderzaku wszystko zostało wymienione i dołożona została płyta pod silnikiem więcej informacji udzielę telefonicznie
Renault Twingo III z 2015 roku ma promień skrętu wynoszący około 4,3 metra (mierzone od osi kół do krawężnika, tzw. kerb to kerb).
To jeden z najlepszych wyników w swojej klasie – zawdzięcza to m.in. napędowi na tył i silnikowi umieszczonemu z tyłu, co pozwoliło przednim kołom skręcać pod większym kątem niż w typowym układzie z napędem na przód.
Chcesz auto tanie w utrzymaniu, zadbane, z charakterem i bez ukrytych numerów? Dzwoń, pisz, podjedź.
Cena? Uczciwa, a jak pogadasz po ludzku – to i coś zbijemy.