Saab 9-3 1.8t Linear - 1
Saab 9-3 1.8t Linear - 2
Saab 9-3 1.8t Linear - 3
Saab 9-3 1.8t Linear - 4
Saab 9-3 1.8t Linear - 5
Saab 9-3 1.8t Linear - 6
Saab 9-3 1.8t Linear - 7
Saab 9-3 1.8t Linear - 8
Saab 9-3 1.8t Linear - 9
Saab 9-3 1.8t Linear - 10
Saab 9-3 1.8t Linear - 11
Saab 9-3 1.8t Linear - 12
Saab 9-3 1.8t Linear - 13
Saab 9-3 1.8t Linear - 14

1 / 15

Saab 9-3 1.8t Linear - 1
Saab 9-3 1.8t Linear - 2
Saab 9-3 1.8t Linear - 3
Saab 9-3 1.8t Linear - 4
Saab 9-3 1.8t Linear - 5
Saab 9-3 1.8t Linear - 6
Saab 9-3 1.8t Linear - 7
Saab 9-3 1.8t Linear - 8
Saab 9-3 1.8t Linear - 9
Saab 9-3 1.8t Linear - 10
Saab 9-3 1.8t Linear - 11
Saab 9-3 1.8t Linear - 12
Saab 9-3 1.8t Linear - 13
Saab 9-3 1.8t Linear - 14

Najważniejsze

Przebieg

366 685 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

150 KM

Opis

Dzień Dobry.

Mam na sprzedaż Saaba 9-3 1.8t z silnikiem B207E Sport Kombi z 2006 roku. Auto jest w moim użytkowaniu od 2016r. Kupione było jako wóz do jazdy codziennej z zamysłem budowy projektu. Na chwilę obecną jeżdżące, jednak ze względu na postępującą korozję nadwozia, oraz falujące obroty biegu jałowego przy włączonej klimatyzacji chcę je sprzedać bardziej jako bazę do odzyskania ciekawych części.

Lista modyfikacji które wykonane zostały na przestrzeni lat w moim samochodzie:

Konwersja hamulców na 314/292 mm: Obecne hamulce seryjne ATE mają około pół roku.

Zabudowa IC DO88 dedykowanego dla Saaba 9-3 wraz z dolnym zestawem orurowania, wymieniono także puszkę filtra powietrza na mniej restrykcyjną ( z 1.9 Tid).

Wymiana seryjnych wtryskiwaczy na Bosch 430 ccm.

Zabudowa turbosprężarki hybrydowej: Od czasu remontu silnika w 2023r. W aucie zainstalowana jest turbosprężarka Tomczuk Customs 18T, sprawna, brak luzów wzdłużnych.

Wymiana seryjnej pompy paliwa na DW 200, sprawna.

Wymiana seryjnego wydechu na dedykowany DP BSR z tłumikiem środkowym Turboworks i końcowymi tłumikami podwójnymi z Saaba 2.8 V6.

Wzmocnione sprzęgło ( docisk z Saaba 9-5 Aero).

Program na około 280 kM/320 NM wykonany był swego czasu w Turbolaab.

W 2023r. wykonany był remont silnika, od którego niestety zaczęły się problemy z falowaniem na biegu jałowym podczas włączonej klimatyzacji. Wykonano wtedy tulejowanie bloku, wymianę pierścieni tłokowych, panewek, kompletnego oryginalnego rozrządu, oraz regenerację głowicy. Poszukiwanie usterki niestety nie przyniosło rezultatu i diagnoza stanęła na uszkodzonym komputerze silnika, co według mnie nie jest prawdą ponieważ podmiana jednostki sterującej także nie przyniosła rezultatu. Posiadam drugi zapasowy, wyprogramowany sterownik T8 który dołączam do auta.

Dodatkowo w aucie wykonywane były bieżące naprawy eksploatacyjne zawieszenia i innych podzespołów: Zregenerowano alternator, wymieniono sprężarkę klimatyzacji na NRF, nowy oryginalny regulator ciśnienia paliwa, nowe oryginalne cewki zapłonowe (posiadam dwa komplety), przepustnica, przepływomierz, MAP sensor, Czujnik doładowania itp. Lista części jest dłuższa i nie sposób wymienić ich wszystkich w ogłoszeniu. Więcej szczegółowych informacji udzielę telefonicznie.

Cena: 4500 zł. Przy ilości części które znajdują się w aucie i które chcę dorzucić nie podlega ona większej negocjacji.

 

14 grudnia 2025 18:01

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Saab

Model pojazdu

9-3

Wersja

1.8t Linear

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

II (2003-2011)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

4500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Sławek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni