Saab 9-3 - 1
Saab 9-3 - 2
Saab 9-3 - 3
Saab 9-3 - 4
Saab 9-3 - 5
Saab 9-3 - 6
Saab 9-3 - 7
Saab 9-3 - 8
Saab 9-3 - 9
Saab 9-3 - 10
Saab 9-3 - 11
Saab 9-3 - 12
Saab 9-3 - 13
Saab 9-3 - 14
Saab 9-3 - 15
Saab 9-3 - 16
Saab 9-3 - 17
Saab 9-3 - 18
Saab 9-3 - 19
Saab 9-3 - 20
Saab 9-3 - 21
Saab 9-3 - 22

1 / 23

Saab 9-3 - 1
Saab 9-3 - 2
Saab 9-3 - 3
Saab 9-3 - 4
Saab 9-3 - 5
Saab 9-3 - 6
Saab 9-3 - 7
Saab 9-3 - 8
Saab 9-3 - 9
Saab 9-3 - 10
Saab 9-3 - 11
Saab 9-3 - 12
Saab 9-3 - 13
Saab 9-3 - 14
Saab 9-3 - 15
Saab 9-3 - 16
Saab 9-3 - 17
Saab 9-3 - 18
Saab 9-3 - 19
Saab 9-3 - 20
Saab 9-3 - 21
Saab 9-3 - 22

23 kwietnia 2024 13:12

ID: 6120970823

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Saab

Model pojazdu

9-3

Rok produkcji

2003

Przebieg

287 900 km

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Moc

210 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kraj pochodzenia

Szwajcaria

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Opis

Cześć, sprzedam swoje oczko Saaba 9-3 w wersji ARC i rzadkim kolorze 288. Skrzynia automat 5B, bardzo ładnie zmienia biegi regularnie wymieniany olej. Auto wyposażone w grzane przednie fotele, otwieranie i domykanie szyb z pilota, tempomat, rozkładane i składane lusterka z pilota, środkowe lusterko fotochrom, klimatyzacja dwustrefowa która pięknie chłodzi, radio icm3, skórzana tapicerka, tylne czujniki parkowania, składane i grzane lusterka. Auto w 2006 roku zostało sprowadzone ze Szwajcarii. W2018 roku została w nim zamontowana instalacja LPG Stag, wtryski Barracuda, parownik Stag z możliwością podniesienia mocy do 250KM, butla do 2027 roku. W 2021 roku został zrobiony program na 210KM/350Nm. W celu podniesienia mocy zrobione było: - FMIC 550x230x65, -nowe czarne cewki, -szare wtryski poliftowe, -nowy parownik Stag, -dolot z nierdzewki w miejsce plastikowego, -swap hamulców na Aero 302/292 plus stalowy oplot, -DV properfekt. Dbałem o auto jak mogłem, woziło mnie po całej Polsce jak i za granicą, nigdy nie zawiodło. Auto miałem sobie zostawić dożywotnio, dlatego takie rzeczy jak blacharka zostały odłożone na koniec i się nie doczekały. Wiadomo są jakieś delikatne obcierki, bardzo małe ogniska korozji na drzwiach, lewym błotniku i jedno większe na tylnym nadkolu gdzie już bez reperaturki się niestety nie obejdzie. Historia napraw: *194,000km - amortyzatory KYB tył, naprawa CIM, uszczelnienie miski i pokrywy zaworów, rozrząd, filtry, olej silnikowy i w skrzyni, *196,000km - regeneracja alternatora (nowe szczotki, regulator, rolka, napinacz i pasek), *199,500km - olej silnikowy i w skrzyni plus filtry, *203,000km - hamulce 302/292mm, stalowy oplot, tarcze przód i tył Zimmermann, klocki ATE, płyn hamulcowy, obudowa termostatu, tylny prawy wahacz poprzeczny, *206,000km - amortyzatory przód, poduszki amorów sachs, łożysko amora, łączniki, lewy tylny wahacz poprzeczny, przedni prawy wahacz. Założone Eibach prokit przód -30mm, tył -15mm, tuleje wahacza wzdłużnego i poprzecznego tył, piasta PP FAG, *206,500km - wymiana pękniętych klocków ATE na TRW, *208,500km - olej silnikowy i w skrzyni plus filtry, *211,000km - uszczelnienie zaworu rozprężnego klimy i pompy Vacum, *216,600km - uszczelnienie pokrywy zaworów, oleje plus filtry, świece, *218,00km - uszczelnienie pompy wspomagania plus nowy płyn, *220,200km - odma plus uszczelki kolektora i przepustnicy, łożyska amortyzatora przód, *226,000 - pompa wody oem, wąż chłodniczki oleju, oleje plus filtry, *227,000 km - chłodnica klimy Valeo, *229,000km - chłodnica klimy Nissen ( od tego czasu klimatyzacja ładnie chłodzi), *235,00km - oleje plus filtry, wymienione ECU, *240,500km - zacisk prawy tył ATE, tarcze tył Zimmermann, klocki TRW, *01/2022r - nowy akumulator Bosch S4 74AH680A, *246,500km - oleje plus filtry, *12/2022r - rura kolektora z łącznikiem elastycznym, świece, *01/2023r - oleje plus filtry, *09/2023r - oleje plus filtry, przegląd LPG, *11/2023r - klocki przód TRW, *01/2024r- płyn hamulcowy, zacisk prawy tył, *03/2024r - osłona termiczna tłumika środkowego. Jak widać w aucie nic nie było bagatelizowane. Na częściach też nie było oszczędzane przez co cały czas odwdzięcza się bezawaryjną jazdą. Oczywiście jest parę rzeczy jeszcze do zrobienia po za blacharką: nie działają przednie halogeny, wyłącza się kontrola trakcji (drobna usterka cim), ogranicznik składanych lusterek się ułamał przez co lusterko pasażera czasem ustawia się całkiem bokiem przy rozkładaniu i nie działa klamka wewnętrzna tylnych prawych drzwi. Był robiony odczyt błędów TECH-em i nic po za wyżej wymienionymi błędami nie pokazało ( mam fotkę). Jeśli zdążę przed sprzedażą usterki zostaną usunięte. Dwa komplety kół, zimowe na stalówkach strukturalnych z Astry 16 cali, lato Felgi Brock B6 16 cali. Na jesieni dorobiony nowy oryginalny kluczyk, klucze oczywiście dwa. Furka nadal śmiga jak mały pocisk i jeszcze długo śmigać będzie. Podniesienie mocy daje frajdę na krajówkach i autostradach, mam nadzieję, że będzie cieszyć nowego właściciela tak jak i mnie :). 

Informacje o sprzedającym

Robert

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Rokitki, tczewski, Pomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie