1 / 23
23 kwietnia 2024 13:12
ID: 6120970823
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
SaabModel pojazdu
9-3Generacja
II (2003-2011)Rok produkcji
2003
Przebieg
287 900 km
Pojemność skokowa
1 998 cm3
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPGMoc
210 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
Na przednie kołaTyp nadwozia
SedanLiczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Inny kolorKraj pochodzenia
SzwajcariaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Radio
System nagłośnienia
Opis
Cześć, sprzedam swoje oczko Saaba 9-3 w wersji ARC i rzadkim kolorze 288. Skrzynia automat 5B, bardzo ładnie zmienia biegi regularnie wymieniany olej. Auto wyposażone w grzane przednie fotele, otwieranie i domykanie szyb z pilota, tempomat, rozkładane i składane lusterka z pilota, środkowe lusterko fotochrom, klimatyzacja dwustrefowa która pięknie chłodzi, radio icm3, skórzana tapicerka, tylne czujniki parkowania, składane i grzane lusterka.
Auto w 2006 roku zostało sprowadzone ze Szwajcarii. W2018 roku została w nim zamontowana instalacja LPG Stag, wtryski Barracuda, parownik Stag z możliwością podniesienia mocy do 250KM, butla do 2027 roku. W 2021 roku został zrobiony program na 210KM/350Nm.
W celu podniesienia mocy zrobione było:
- FMIC 550x230x65,
-nowe czarne cewki,
-szare wtryski poliftowe,
-nowy parownik Stag,
-dolot z nierdzewki w miejsce plastikowego,
-swap hamulców na Aero 302/292 plus stalowy oplot,
-DV properfekt.
Dbałem o auto jak mogłem, woziło mnie po całej Polsce jak i za granicą, nigdy nie zawiodło. Auto miałem sobie zostawić dożywotnio, dlatego takie rzeczy jak blacharka zostały odłożone na koniec i się nie doczekały. Wiadomo są jakieś delikatne obcierki, bardzo małe ogniska korozji na drzwiach, lewym błotniku i jedno większe na tylnym nadkolu gdzie już bez reperaturki się niestety nie obejdzie.
Historia napraw:
*194,000km - amortyzatory KYB tył, naprawa CIM, uszczelnienie miski i pokrywy zaworów, rozrząd, filtry, olej silnikowy i w skrzyni,
*196,000km - regeneracja alternatora (nowe szczotki, regulator, rolka, napinacz i pasek),
*199,500km - olej silnikowy i w skrzyni plus filtry,
*203,000km - hamulce 302/292mm, stalowy oplot, tarcze przód i tył Zimmermann, klocki ATE, płyn hamulcowy, obudowa termostatu, tylny prawy wahacz poprzeczny,
*206,000km - amortyzatory przód, poduszki amorów sachs, łożysko amora, łączniki, lewy tylny wahacz poprzeczny, przedni prawy wahacz. Założone Eibach prokit przód -30mm, tył -15mm, tuleje wahacza wzdłużnego i poprzecznego tył, piasta PP FAG,
*206,500km - wymiana pękniętych klocków ATE na TRW,
*208,500km - olej silnikowy i w skrzyni plus filtry,
*211,000km - uszczelnienie zaworu rozprężnego klimy i pompy Vacum,
*216,600km - uszczelnienie pokrywy zaworów, oleje plus filtry, świece,
*218,00km - uszczelnienie pompy wspomagania plus nowy płyn,
*220,200km - odma plus uszczelki kolektora i przepustnicy, łożyska amortyzatora przód,
*226,000 - pompa wody oem, wąż chłodniczki oleju, oleje plus filtry,
*227,000 km - chłodnica klimy Valeo,
*229,000km - chłodnica klimy Nissen ( od tego czasu klimatyzacja ładnie chłodzi),
*235,00km - oleje plus filtry, wymienione ECU,
*240,500km - zacisk prawy tył ATE, tarcze tył Zimmermann, klocki TRW,
*01/2022r - nowy akumulator Bosch S4 74AH680A,
*246,500km - oleje plus filtry,
*12/2022r - rura kolektora z łącznikiem elastycznym, świece,
*01/2023r - oleje plus filtry,
*09/2023r - oleje plus filtry, przegląd LPG,
*11/2023r - klocki przód TRW,
*01/2024r- płyn hamulcowy, zacisk prawy tył,
*03/2024r - osłona termiczna tłumika środkowego.
Jak widać w aucie nic nie było bagatelizowane. Na częściach też nie było oszczędzane przez co cały czas odwdzięcza się bezawaryjną jazdą. Oczywiście jest parę rzeczy jeszcze do zrobienia po za blacharką: nie działają przednie halogeny, wyłącza się kontrola trakcji (drobna usterka cim), ogranicznik składanych lusterek się ułamał przez co lusterko pasażera czasem ustawia się całkiem bokiem przy rozkładaniu i nie działa klamka wewnętrzna tylnych prawych drzwi. Był robiony odczyt błędów TECH-em i nic po za wyżej wymienionymi błędami nie pokazało ( mam fotkę). Jeśli zdążę przed sprzedażą usterki zostaną usunięte. Dwa komplety kół, zimowe na stalówkach strukturalnych z Astry 16 cali, lato Felgi Brock B6 16 cali. Na jesieni dorobiony nowy oryginalny kluczyk, klucze oczywiście dwa.
Furka nadal śmiga jak mały pocisk i jeszcze długo śmigać będzie. Podniesienie mocy daje frajdę na krajówkach i autostradach, mam nadzieję, że będzie cieszyć nowego właściciela tak jak i mnie :).
Informacje o sprzedającym
Robert
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie