Saab 9-3 2.0T Aero - 1
Saab 9-3 2.0T Aero - 2
Saab 9-3 2.0T Aero - 3
Saab 9-3 2.0T Aero - 4
Saab 9-3 2.0T Aero - 5
Saab 9-3 2.0T Aero - 6
Saab 9-3 2.0T Aero - 7
Saab 9-3 2.0T Aero - 8
Saab 9-3 2.0T Aero - 9
Saab 9-3 2.0T Aero - 10
Saab 9-3 2.0T Aero - 11
Saab 9-3 2.0T Aero - 12
Saab 9-3 2.0T Aero - 13
Saab 9-3 2.0T Aero - 14

1 / 15

Saab 9-3 2.0T Aero - 1
Saab 9-3 2.0T Aero - 2
Saab 9-3 2.0T Aero - 3
Saab 9-3 2.0T Aero - 4
Saab 9-3 2.0T Aero - 5
Saab 9-3 2.0T Aero - 6
Saab 9-3 2.0T Aero - 7
Saab 9-3 2.0T Aero - 8
Saab 9-3 2.0T Aero - 9
Saab 9-3 2.0T Aero - 10
Saab 9-3 2.0T Aero - 11
Saab 9-3 2.0T Aero - 12
Saab 9-3 2.0T Aero - 13
Saab 9-3 2.0T Aero - 14

20 kwietnia 2024 21:15

ID: 6122547321

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Saab

Model pojazdu

9-3

Wersja

2.0T Aero

Rok produkcji

2010

Przebieg

387 500 km

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Moc

210 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

5.8 l/100km

Spalanie W Mieście

10,50 l/100km

Typ nadwozia

Kombi

Emisja CO2

174 g/km

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Dania

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Opis

Witam, posiadam na sprzedaż Saab 9-3 SportCombi w wersji Linear 2.0t 2010r. z instalacja LPG Stag. Samochód fabrycznie wyposażony w silnik b207l czyli wersje 175km. W moim posiadaniu od prawie 4,5 roku, kupiony z przebiegiem 256tys od pierwszego właściciela w Polsce. Saab sprowadzony był z Danii w 2013r. W chwili obecnej ma przejechane 387tys. Rok temu w styczniu został wykonany remont silnika a w nim pełna regeneracja głowicy, wymiana pierścieni tłokowych, panewek korbowodowych oraz rewizja pozostałych elementów. Silnik był otwierany w celu rewizji przed zwiększeniem mocy. W chwili obecnej zamontowana jest hybrydowa turbina od TomczukCustoms td04-16t z zaworem BlowOff, pompa paliwa DW300, Wtryskiwacze Bosch od 525ccm, Intercooler FMIC, kompletny układ wydechowy DP 3’, reszta 2,5’ z katalizatorem Euro 2 i trzema tłumikami z klapami (nie podłączona instalacja, są cały czas zamknięte), Sprzęgło z dociskiem od 2.8 v6, nowe koło dwu masowe, wkładka powietrza K&N z silikonowym dolotem. Silnik Strojony był w TurboLPG w Tczewie i wygenerował 301km oraz 470NM. Olej regularnie zmieniany co 10 tyś kilometrów. (ostatnio jakieś 3tys temu z świecami zapłonowymi) W Saabie założone są hamulce 4 tłoczkowe Brembo z tarcza 314mm przód oraz 298mm tył z przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie od PizzaBrakes. Nowe Tarcze i klocki ATE z przodu mają może 2tys przebiegu oraz z tylu Ferrodo Tarcze+ Klocki też około 2tyś kilometrów. Tylne zaciski były regenerowane i malowane na czarno. Przy okazji remontu silnika w stycznie 2023, zdjąłem całe tylne zawieszenie, zostało wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarny mat, oraz zostały wymienione tylne tuleje częściowo na Poliuretany oraz tylne łożyska. Na 9-3 zamontowane są Amortyzatory Bilstein B6 ze sprężynami Eibach Prokit. Założona jest też rozpórka przednich kielichów firmy staffa ale jest do odmalowania albo po prostu już wymiany (brzydko wygląda ale spełnia swoją role). Zaraz po zakupie przy przebiegu 260 tys, został wymieniony rozrząd na oryginał Saab, przy remoncie sprawdzałem tylko jego stan i zużycie, wymieniłem tylko profilaktycznie płozę i napinacz balansu. Podczas eksploatacji zostały też wymienione cewki na nowe oryginalne, sterownik silnika na taki z przebiegiem na tamta chwile 120ty, teraz ma może 200tys. Saab ma założony z przód zderzak od Aero z dekorami imitującymi dekory z Turbo Xa oraz Lampy przerobione na Bi-Led z obrysówkami od USDM, z tyłu blenda z napisem Saab zamiast znaczka również w tym kolorze, Dyfuzor Carbonowy z Maptuna, (prawdziwy Carbon ale do naprawy wierzchniej warstwy) oraz lotka Carbonowa Ala Hirsch. Samochód sprzedaję na 18’ felgach Brock które dwa sezony temu przeszły kompleksową regenerację, jednak w Krakowie ciężko nie zahaczyć o jakiś krawężnik więc jedna lub dwie mogą wymagać poprawki. Opony już raczej do wymiany z tyłu są już mocno słabe. Dodaje oryginalne 17’ koła z oponami z 2019r może max na 1 sezon w mieście. W środku fabryczne czarne skóry jak na ten przebieg prezentują się dobrze, Fabryczne audio BOSE z dołożonym przeze mnie radiem z Android Auto Pioneer SPH -da160dab z modułem sterowania kierownicy. Jest też dołożony moduł SmartSID do bardziej rozbudowanego komputera pokładowego oraz Short Shifter dla precyzyjniejszej zmiany biegów. W 2019 miałem małą kolizję saabem najechał na mnie w lewy tylny błotnik samochód. Został wtedy wyprostowany tylny lewy błotnik, oraz pomalowany razem z parą drzwi ( były wgniecione jeszcze za kadencji byłego właściciela) mam gdzieś zdjęcia osobie zainteresowanej mogę pokazać. Wtedy tez był malowany cały prawy bok bez drzwi przez głębokie rysy od pistoletu do LPG przy klapce wlewu paliwa. Żeby nie było ze samochód jest idealny i bez skazy to do zrobienia jest regulacja LPG bo samochód lapie laga przy gwałtownym przyspieszaniu ( na PB nie występuje), tak jak pisałem wcześniej opony do wymiany, Zderzak przedni do lakierowania razem z dekorami ( odpryski i uszkodzenie o krawężnik) ogólnie buda jest do ogarnięcia bo lakier ma prawie 400tys wiec nie jest idealny. Wydech był robiony przez nie profesjonalna osobę i jest dość głośny wpada w rezonans ( ja jeżdżę tak już 3 lata i się przyzwyczaiłem). Sporadycznie słychać przy gwałtownym i dynamicznym przyspieszaniu postukiwania z ukladu przeniesienia napędu. Przy normalnej jezdzie objaw nie występuje. OC ważne do 17.05.2024 Przegląd do 06.04.2025 Legalizacja butli świeżo robiona i przedłużona na 10 lat. Na wszelkie pytania chętnie odpowiem bo wiem o nim praktycznie wszystko bo wszystko robiłem przy nim sam, była to moja zabawka i zarazem Daily na dojazdy do pracy (autostrada/ekspresówka) ale dalsze pomysły na modyfikację się skończyły więc trzeba zmienić obiekt do zabawy na inny, samochód do obejrzenia w Krakowie lub Chrzanowie do ustalenia. Za wszelkie komentarze że drogo, że duży przebieg itp. Serdecznie dziękuje, nie jesteś zainteresowany nie zawracaj głowy. Jeśli Ci sie podoba i jesteś zainteresowany dzwon śmiało na miejscu myślę ze sie dogadamy ;) Cena do Negocjacji 

Informacje o sprzedającym

Szymon

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Bronowice

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie