Saab 9-3 - 1
Saab 9-3 - 2
Saab 9-3 - 3
Saab 9-3 - 4
Saab 9-3 - 5
Saab 9-3 - 6
Saab 9-3 - 7
Saab 9-3 - 8
Saab 9-3 - 9
Saab 9-3 - 10
Saab 9-3 - 11
Saab 9-3 - 12
Saab 9-3 - 13
Saab 9-3 - 14
Saab 9-3 - 15
Saab 9-3 - 16
Saab 9-3 - 17
Saab 9-3 - 18
Saab 9-3 - 19
Saab 9-3 - 20
Saab 9-3 - 21
Saab 9-3 - 22
Saab 9-3 - 23
Saab 9-3 - 24
Saab 9-3 - 25
Saab 9-3 - 26
Saab 9-3 - 27
Saab 9-3 - 28
Saab 9-3 - 29
Saab 9-3 - 30
Saab 9-3 - 31
Saab 9-3 - 32
Saab 9-3 - 33
Saab 9-3 - 34
Saab 9-3 - 35
Saab 9-3 - 36
Saab 9-3 - 37

1 / 38

Saab 9-3 - 1
Saab 9-3 - 2
Saab 9-3 - 3
Saab 9-3 - 4
Saab 9-3 - 5
Saab 9-3 - 6
Saab 9-3 - 7
Saab 9-3 - 8
Saab 9-3 - 9
Saab 9-3 - 10
Saab 9-3 - 11
Saab 9-3 - 12
Saab 9-3 - 13
Saab 9-3 - 14
Saab 9-3 - 15
Saab 9-3 - 16
Saab 9-3 - 17
Saab 9-3 - 18
Saab 9-3 - 19
Saab 9-3 - 20
Saab 9-3 - 21
Saab 9-3 - 22
Saab 9-3 - 23
Saab 9-3 - 24
Saab 9-3 - 25
Saab 9-3 - 26
Saab 9-3 - 27
Saab 9-3 - 28
Saab 9-3 - 29
Saab 9-3 - 30
Saab 9-3 - 31
Saab 9-3 - 32
Saab 9-3 - 33
Saab 9-3 - 34
Saab 9-3 - 35
Saab 9-3 - 36
Saab 9-3 - 37

Najważniejsze

Przebieg

164 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

149 KM

Opis

przegląd do 09 lipca 2025

oc do 21 lutego 2026


Bezpieczeństwo Saab-ów to chyba najważniejszy argument za tym modelem - na końcu wymieniłem systemy zabezpieczeń wg danych fabrycznych tej wersji wyposażenia.

Mam 8 letnią córeczkę i argument bezpieczeństwa jest nie do przecenienia. Z tego względu polecam to auto szczególnie mamom tym bardziej że jest pewność co do pochodzenia i stanu auta.


jeśli chcesz wiecej fotek przejdź na OTOMOTO


Sprowadzony z Niemiec. Od Jedynego właściciela od nowości w wieku 88 lat, który robił rocznie średnio ok 7400 km. Kupił to auto w 2004 na okres emerytury w wieku 69 lat. Właściciel serwisował Saaba od samego początku do samego końca w serwisie SAAB-a do listopada 2021 do przebiegu 140544 km (są tuv y i checklisty z dużych serwisów). Ostatni DUŻY serwis w NIEMCZECH był robiony przy 126404 km. Przy 140544 km podczas serwisu olejowego wymieniany był również płyn chłodniczy. Następne serwisy zrobiłem już Ja w PL zaczynając od przebiegu 145978 km(faktura, paragony...) zakłądając swoją książkę serwisową z dokładnie zaplanowanymi trzema rodzajami serwisów na kolejne lata użytkowania.


Przy 146 978 km serwis obejmował:

*olej silnikowy wymiana

*filtr oleju

*filtr powietrza

*filtr paliwa

*filtr klimatyzacji (kabinowy)

*ustawienia świateł

*mocowanie przewodów hamulcowych (wymiana mocowania-plastik pękł)

*mocowanie osłony tłumika (aluminowy delikatny element - zerwał się)

*nowe sprężyny zawieszenia z przodu

*od razu nowe łożyska amortyzatorów przednich


Ostatni serwis przy 160 000 km (teraz ma 163 360 km) obejmował:

* wymieniony olej w silniku wraz z filtrem oleju oraz nową uszczelką śruby spustowej oleju.

*filtr kabinowy od klimatyzacji wymieniony na węglowy

*filtr powietrza wzmocniony pod TURBO

*spinki mocowania pokrywy akumulatora(były pęknięte)

*spinki mocowania osłony plastikowej podszybia (jednej brakowało)

*nowe żarówki halogeny H7

*nowe żarówki kierunkowskazów chromowane

*nowa żarówka podświetlenia tablicy rejestracyjnej

*nowe tuleje stabilizatora

*łączniki stabilizatora przód lewy i prawy

*nowy Akumulator

*nowe uszczelnienia pompy olejowej Vacum (typowa przypadłość z czasem wycieki)

*klocki hamulcowe nowe

*zbieżność kół zrobiona

na wszystko są faktury paragony !


Następny serwis, za 6000 km tzn przy 170 000 km i powinien obejmować zgodnie z książką:

*wymiane oleju i filtra oleju (opcjonalnie profilaktycznie płukanka przy okazji-polecam zwłaszcza jeśli jeździsz po mieście)

*wymiana paska wielorowkowego osprzętu plus wymiana łożyska sprężarki klimatyzacji.

*lewe tylne drzwi punkcik rdzy dać do lakiernika- prawdopodobnie jakiś odprysk, który po latach niezabezpieczony zardzewiał.

*można dać przednie lampy do regeneracji żeby były jak nowe.


Ponad To:

*Auto jest profesjonalnie wyprane wyczyszczone łącznie z czyszczeniem skór !!!

*nowe uszyte pod model dywaniki klasy premium !!!

*malowana prawa osłona lusterka w kolorze nadwozia

*komplet zapasowych żarówek do tego modelu

*nowa gaśnica

*nowa apteczka

*nowa kamizelka

*do tego wszystkiego jest oryginalne nieużywane koło zapasowe wraz z fabrycznym zestawem do jego wymiany z fabrycznym trójkątem saaba i oryginalną matą SAABA (nie wiem do czego ma służyć).


Części są dostępne bez problemu allegro i hurtownie pełne są części zamiennych. Części są tanie !


Płynny i szybki japoński AUTOMAT, solidne żeliwne silniki 2.0 Turbo (tzn. trwałość silnika).Najsłabszy silnik saaba 150 koni, ale jeździ się przyjemnie, dynamicznie. Zawieszenie zwłaszcza tylne, samochód zaskakująco dobrze trzyma się w zakrętach !!! Przyjemne eleganckie wnętrze z nietypowymi szwedzkimi akcentami. Solidność mechaniczna i taniość w exploatacji.


Spalanie, jeśli jeździsz spokojnie niczym się nie różni od tego samego auta bez turbo. będzie wyższe od auta bez turbo jeśli będziesz deptać. Trasa przy 120 km/h spali bardzo mało 8,5 l może mniej. JEśli dużo jeździsz można założyć instalację LPG. Koszt założenia LPG dziś to 2800-3100 - LOVATO lub AGC Zenith. Jeśli nie masz zaufanego Gazownika chętnie pomogę i odbierzesz auto już z założoną profesjonalnie instalacją lub po prostu po zakupie pomogę dogadać szczegóły. Dziś nowoczesne instalacje gazowe założone przez dobrego zaufanego fachowca w najmniejszym stopniu nie wpływają na trwałość silnika ani na jego moc !!!


Saaby to czołówka jeśli chodzi o BEZPIECZEŃSTWO !!!

w środku jest:

*10 poduszek Air BAG (w tym kurtyny i poduszki adaptacyjne,

Dodatkowo

*systemy bezpieczeństwa SAAB-a: TCS, ESP, EBD, MBA, CBC -systemy wspomagające hamowanie, mechaniczny asystent awaryjnego hamowania, kontrola hamulców w zakrętach itd.

*zaawansowane pasy trzypunktowe z pirotechnicznymi napinaczami we wszystkich siedzeniach !

*aktywne zagłówki !!!

*ISOFIX y dla dzieci

*w ogóle konstrukcja całego pojazdu wzmocniona m.in. zabezpieczająca przed bocznymi uderzeniami. (widać po drzwiach i słupkach i ogólnie całej konstrukcji, blachy są grube i solidne

Zapraszam na obejrzenie.

Dzwoń proszę .

Piotrek

 

24 maja 2025 20:32

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Saab

Model pojazdu

9-3

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2003

Generacja

II (2003-2011)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

18900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store