Saab 9-3 S 2.0i - 1
Saab 9-3 S 2.0i - 2
Saab 9-3 S 2.0i - 3
Saab 9-3 S 2.0i - 4
Saab 9-3 S 2.0i - 5
Saab 9-3 S 2.0i - 6
Saab 9-3 S 2.0i - 7
Saab 9-3 S 2.0i - 8
Saab 9-3 S 2.0i - 9
Saab 9-3 S 2.0i - 10
Saab 9-3 S 2.0i - 11
Saab 9-3 S 2.0i - 12
Saab 9-3 S 2.0i - 13
Saab 9-3 S 2.0i - 14
Saab 9-3 S 2.0i - 15
Saab 9-3 S 2.0i - 16

1 / 17

Saab 9-3 S 2.0i - 1
Saab 9-3 S 2.0i - 2
Saab 9-3 S 2.0i - 3
Saab 9-3 S 2.0i - 4
Saab 9-3 S 2.0i - 5
Saab 9-3 S 2.0i - 6
Saab 9-3 S 2.0i - 7
Saab 9-3 S 2.0i - 8
Saab 9-3 S 2.0i - 9
Saab 9-3 S 2.0i - 10
Saab 9-3 S 2.0i - 11
Saab 9-3 S 2.0i - 12
Saab 9-3 S 2.0i - 13
Saab 9-3 S 2.0i - 14
Saab 9-3 S 2.0i - 15
Saab 9-3 S 2.0i - 16

26 kwietnia 2024 19:45

ID: 6116139301

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Saab

Model pojazdu

9-3

Wersja

S 2.0i

Generacja

I (1998-2002)

Rok produkcji

1998

Przebieg

287 500 km

Pojemność skokowa

1 985 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

130 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

7.0 l/100km

Spalanie W Mieście

13 l/100km

Typ nadwozia

Coupe

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Radio

Opis

Saab 9-3 coupé YS3DD35J8W2063605 1998 czarny (kolor producenta body 170 trim K01) I-rej. 10.06.1998 r. 287'500 km – bezwypadkowy WI 062NE – Warszawa tel. +731 264 916 silnik B204l 2.0i 16V 1985 cm3 R4 130KM/97kW Vmax 200 km/h, bak 68 l, 6÷14 l/100 km; manual, welur, radio-CD Saab SID1, elektryczny szyberdach, elektryczne szyby i lusterka, skórzana kierownica, wspomaganie kierownicy, poduszki powietrzne SRS kierowcy i pasażera, wycieraczki reflektorów, sportowe zawieszenie, ABS, kontrola trakcji ESP, centralny zamek, 1 klucz bez pilota; ubezpieczenie OC do 09.12.2023 r., badanie techniczne do 10.10.2024 r.; w 2023 r. wymiana czujnika położenia wału korbowego, wentylatora chłodnicy, uszczelki silnika i pokręteł panelu nawiewu; felgi podstawowe: 6x15; opcjonalne: 6,5x15, 6,5x16, opony podstawowe: 195/60 R15 V (615mm); opcjonalne: 205/50 R16 W (611.4mm), ew. 195/55 R16 (620,9mm) ogumienie: przód lewy: Michelin Energy Saver 195/55 R16 87T DOT 0914 (zużycie 100%); przód prawy: Michelin Energy Saver 195/55 R16 87T DOT 0914 (zużycie 100%); tył lewy: Pirelli Sottozero Winter 195/55 R16 87H DOT 2211 (zużycie 100%); tył prawy: Pirelli Sottozero Winter 195/55 R16 87H DOT 3814 (zużycie 100%); stan techniczny: dobry – silnik, skrzynia biegów, zawieszenie, nadwozie i podwozie w dobrym stanie, wszystkie podzespoły pracują jak należy, nie zgłaszają problemów ani błędów – brak wycieków płynów; sprawny akumulator: EuroStart 12V 62Ah 620A; minusy: otarcie lakieru na przednim zderzaku, dwa drobne wgniecenia na masce, drobne naprawy lakiernicze, dwie małe rysy prawy tył (widoczne na zdjęciach), dwie drobne naprawy welurowej tapicerki, do wymiany oleje, płyny i ogumienie, ew. prewencyjna konserwacja podwozia wedle preferencji Kupującego, panel nawiewu działa, lecz wymaga ostrożności i uwagi; plusy: unikalny 9-3 coupé z działającym szyberdachem, stan wizualny bardzo dobry, zero rdzy, podwozie w idealnym stanie, wnętrze zadbane jak na 26 lat; prosty klasyk w fabrycznym oryginale, nie skażony tuningami, ani instalacją LPG, w którym nie ma co się psuć, jeździ perfekcyjnie, precyzyjnie, wygodnie i przejeździ kolejne 26 lat przy minimalnej dbałości i stosunkowo niskich kosztach eksploatacji, solidna szwedzka produkcja za niewielką cenę i nie wymaga co krok ściągania lawety, jak dzisiejsze auta – nie do porównania z niemieckimi, które jeżdżą jak furmanki i w eksploatacji kosztują 10-razy więcej – dla pasjonatów marki lub zwolenników prostych, niezawodnych samochodów, może kwalifikować się na stan kolekcjonerski; do obejrzenia ul. Hoża 19 w Wwie (podwórze) o każdej porze bez specjalnego umawiania; kontakt: tel. *siedem*trzy*jeden*dwa*sześć*cztery*dziewięć*jeden*sześć* cena 14’800 zł. do negocjacji idealny na pierwszy samochód dla początkującego kierowcy – jeden z ostatnich, jeszcze prawdziwych samochodów z końca XX w., mechaniczny, bardzo precyzyjny i posłuszny kierowcy, doskonały do nauki bezpiecznej jazdy – nie zakłamany obecnymi komputerami, które wbrew woli kierowcy wyprawiają co chcą, odbierając nam kontrolę nad pojazdem i całą radość z jazdy prawdziwym samochodem, jak i całą frajdę z takiej jazdy. 

Informacje o sprzedającym

Wojtek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie