Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 1
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 2
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 3
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 4
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 5
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 6
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 7
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 8
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 9
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 10
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 11

1 / 12

Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 1
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 2
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 3
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 4
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 5
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 6
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 7
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 8
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 9
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 10
Saab 9-5 2.0 TiD PF Linear - 11

26 kwietnia 2024 20:37

ID: 6117424009

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Saab

Model pojazdu

9-5

Rok produkcji

2010

Przebieg

325 000 km

Pojemność skokowa

1 956 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

160 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

4.0 l/100km

Spalanie W Mieście

6 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Emisja CO2

139 g/km

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

Opis

II właściciel, auto w rodzinie od 11 lat, przejechało z nami ponad 230 tys. km. Serwisowane w Viggen Auto Warszawa, cała historia serwisowa prowadzona także w Motostat. Przeglądy filtrowo/olejowe regularnie co ok. 10 tys. km. Moc auta zwiększona fabrycznie do ok. 180 KM i 360 Nm (Hirsch). Dla poprawienia bezpieczeństwa, hamulce przednie o zwiększonej średnicy, zeswapowane z wersji Vector. Nowe tarcze w 11-2022. Dwa komplety kół - ori alu 17 cal. z zimowymi oponami Nokian oraz alu 19 cal. z letnimi Pirelli (foto). W kwietniu 2023, nieoczekiwanie obrócił panewkę (po 316 tys.) najprawdopodobniej po zablokowaniu pompy oleju, co skutkowało wymianą silnika na taki sam - A20DTH z 12 miesięczną gwarancją, po przebiegu 160 tys. i regeneracji dołu, wraz z osprzętem na nowe części (kolektor ssący, pompa chłodzenia/wody, rozrząd, chłodnica oleju, pompa hydrauliczna, alternator, reszta uszczelek, łączników, olejów - koszt kompleksowej naprawy ok. 15 tys. zł). Nowe kompletne sprzęgło i dwumas w 2022. Lampa tylna zmieniona na anglika, dla uzyskania podwójnego światła cofania :) W styczniu 2024 wymieniona chłodnica na nową. Nadwozie po odświeżeniu lakieru, ze względu na konieczność likwidacji parkingowych otarć oraz pierwszych ognisk korozji w miejscach typowych. Auto miało zostać w domu (stąd te inwestycje), ale potrzeby się zmieniły :( Dlatego cena nieco wyższa od spodziewanej, ale auto bez konieczności wkładu finansowego, z potencjałem eksploatacji przez wiele kolejnych lat... PS. Dzięki za zwrócenie uwagi na absurdalne spalanie podane w ogłoszeniu - te dane zaciągnięte są automatycznie przez OTOMOTO. Realne spalanie średnie, rejestrowane w Motostat, z ponad 320 tankowań w czasie ponad 10 lat, to 7,55 l/100 km. Minimalne osiągnięte na autostradach A i IT to ok. 5,5 l., przy dynamicznej jeździe codziennej potrafi przekroczyć 8 l. 

Informacje o sprzedającym

ReM

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Otrębusy, pruszkowski, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie