Saab 900 2.0 S - 1
Saab 900 2.0 S - 2
Saab 900 2.0 S - 3
Saab 900 2.0 S - 4
Saab 900 2.0 S - 5
Saab 900 2.0 S - 6
Saab 900 2.0 S - 7
Saab 900 2.0 S - 8
Saab 900 2.0 S - 9
Saab 900 2.0 S - 10
Saab 900 2.0 S - 11
Saab 900 2.0 S - 12
Saab 900 2.0 S - 13
Saab 900 2.0 S - 14
Saab 900 2.0 S - 15
Saab 900 2.0 S - 16
Saab 900 2.0 S - 17
Saab 900 2.0 S - 18
Saab 900 2.0 S - 19
Saab 900 2.0 S - 20
Saab 900 2.0 S - 21
Saab 900 2.0 S - 22
Saab 900 2.0 S - 23
Saab 900 2.0 S - 24
Saab 900 2.0 S - 25
Saab 900 2.0 S - 26
Saab 900 2.0 S - 27
Saab 900 2.0 S - 28
Saab 900 2.0 S - 29

1 / 30

Saab 900 2.0 S - 1
Saab 900 2.0 S - 2
Saab 900 2.0 S - 3
Saab 900 2.0 S - 4
Saab 900 2.0 S - 5
Saab 900 2.0 S - 6
Saab 900 2.0 S - 7
Saab 900 2.0 S - 8
Saab 900 2.0 S - 9
Saab 900 2.0 S - 10
Saab 900 2.0 S - 11
Saab 900 2.0 S - 12
Saab 900 2.0 S - 13
Saab 900 2.0 S - 14
Saab 900 2.0 S - 15
Saab 900 2.0 S - 16
Saab 900 2.0 S - 17
Saab 900 2.0 S - 18
Saab 900 2.0 S - 19
Saab 900 2.0 S - 20
Saab 900 2.0 S - 21
Saab 900 2.0 S - 22
Saab 900 2.0 S - 23
Saab 900 2.0 S - 24
Saab 900 2.0 S - 25
Saab 900 2.0 S - 26
Saab 900 2.0 S - 27
Saab 900 2.0 S - 28
Saab 900 2.0 S - 29

Najważniejsze

Przebieg

322 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

1 985 cm3

Moc

130 KM

Opis

Saab 900 Cabriolet („New Generation” 1994–1998) w wersji 2.0 i (131 KM / 96 kW).


Samochód był garażowany, bezwypadkowy i starannie utrzymany — moje „oczko w głowie” przez wiele lat. Sprowadzony z Włoch w 2017 r., jestem jego drugim właścicielem. Dach przeszedł wymianę poszycia na nowe, a w 2022 r. auto przeszło generalny remont łącznie z pełnym malowaniem. Podwozie jest zabezpieczone konserwacją, a samochód nie był eksploatowany zimą.


Wymieniono przednie fotele na skórzane, sportowe, a felgi zostały odnowione. Wyposażenie obejmuje elektryczne szyby i dach typu soft-top, wspomaganie kierownicy, centralny zamek, klimatyzację, spryskiwacze reflektorów oraz ABS — wszystko oryginalne.


Saab 900 NG, czyli New Generation, zachował starą nazwę, ale był zupełnie nowym autem. Oferowany od 1993 do 1998 roku w fabryce Saaba w Trollhättan oraz w zakładach Valmet w Finlandii, w której budowano wersję Cabriolet, czyli taką jak tu prezentowana. Model zachowywał pewne podobieństwa do kultowego poprzednika, czyli tzw. „krokodyla”, ale bazą jego opracowania była platformie GM2900 (na której powstały Opel Vectra A oraz Calibra), z zastosowaniem silnika H Saaba. W tym egzemplarzu po maską pracuje B204i, czyli szwedzki silnik zbudowany na bazie jednostki Triumpha, rozwijany przez Saaba od 1981 do 2009 roku. To klasyczny, przednionapędowy kabriolet o charakterze komfortowo-turystycznym — wygodny na dłuższe trasy, z typową dla Saaba ergonomią kokpitu i unikalną stylistyką deski rozdzielczej.

 

28 grudnia 2025 7:03

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Saab

Model pojazdu

900

Wersja

2.0 S

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

1997

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

25000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Wojtek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni