Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 1
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 2
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 3
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 4
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 5
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 6
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 7
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 8
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 9
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 10
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 11
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 12
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 13
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 14
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 15
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 16
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 17
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 18

1 / 19

Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 1
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 2
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 3
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 4
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 5
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 6
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 7
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 8
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 9
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 10
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 11
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 12
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 13
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 14
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 15
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 16
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 17
Seat Exeo 2.0 TDI DPF Reference - 18

Najważniejsze

Przebieg

344 706 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 968 cm3

Moc

143 KM

Opis

Mam na sprzedaż Seata Exeo z 2010 roku z silnikiem 2.0 TDI CR 143 KM (kod CAGA), którego jestem właścicielem od czerwca 2022 roku. Kupiłem go z przebiegiem 253 628 km jako pierwszy właściciel w Polsce, bezpośrednio po sprowadzeniu z Niemiec. Od tamtej pory auto jest pod moją stałą opieką. Obecnie ma przebieg 344 tyś. km i czeka już na nowego właściciela wiec przebieg nie rośnie.


Stan techniczny i serwis


Od początku dbałem o samochód bardzo skrupulatnie – olej silnikowy (Shell Helix) wraz ze wszystkimi filtrami wymieniałem co 10–15 tys. km. Wszystkie naprawy wykonywałem na bieżąco, zawsze na markowych, sprawdzonych częściach – unikałem tanich zamienników, bo zależało mi na trwałości i spokoju na dłużej.

Olej z filtrami wymieniony około 6000km temu.

Co zostało zrobione:


  • Dwumasa wraz ze sprzęgłem – nowy zestaw założony w maju 2025 (przejechane mniej niż 15 km, nówka!)
  • Regeneracja alternatora + nowy napinacz i pasek wielorowkowy – marzec 2025
  • Klocki hamulcowe przód – nowe z listopada 2024, Do najbliższej wymiany zbliżają się jedynie klocki hamulcowe z tyłu
  • Tarcze przód i tył – wymienione po zakupie, nadal w bardzo dobrym stanie, spokojnie posłużą kolejne kilkadziesiąt tys. km
  • Nowy akumulator kupiony w październiku 2024
  • Zawieszenie przód – w czerwcu 2024 wymieniłem komplet: wszystkie wahacze, amortyzatory (z odbojami i mocowaniami), łączniki stabilizatora – przejechane od tego czasu ok. 12 tys. km
  • Sprężyny tylne – wymienione w lutym 2024
  • Regeneracja zacisków hamulcowych i jarzm (przód – wrzesień 2023, tył – marzec 2024)
  • Rozrusznik – nowy, październik 2023
  • Serwis klimatyzacji – kwiecień 2023: uszczelnianie układu, odgrzybianie, wymiana skraplacza, napełnienie czynnikiem
  • Rozrząd wymieniony przy przebiegu 254 tyś. km


Stan wizualny

Auto było regularnie woskowane – ostatni wosk nałożony niedawno, o deklarowanej trwałości do pół roku. Felgi aluminiowe również zabezpieczone specjalnym woskiem.

W lipcu 2023 przeprowadziłem korektę lakieru (polerowanie One Step) – lakier prezentuje się bardzo dobrze. Oczywiście są normalne ślady użytkowania, ale bez żadnych obić parkingowych czy poważniejszych defektów.

Przednie lampy zostały zregenerowane i pokryte powłoką ceramiczną. Wnętrze jest skórzane – łatwe do utrzymania w czystości, bez przetarć. Tapicerka jest zabezpieczona mleczkiem do skóry, a plastiki dressinigiem anty-UV. (To moje zwyczajowe traktowanie aut, nie pod zakup)


Koła

Dwa komplety opon (Continental i Goodyear)

  • Letnie na alufelgach – 2 opony prawie nowe, 2 raczej do wymiany po sezonie (zależy od przebiegu rocznego)
  • Zimowe na felgach stalowych – bieżnik ok. 7 mm, kupione w poprzednim sezonie


To auto, które naprawdę daje przyjemność z jazdy. Dobrze się zbiera, komfortowo wybiera nierówności, a nawet po kilkunastu godzinach za kierownicą nie czuć zmęczenia. Przez cały czas użytkowania nie sprawiało problemów – awaryjność ograniczona do typowej eksploatacji.


DPF wypala się książkowo – żadnych problemów z filtrem cząstek stałych.


Auto jest w bardzo dobrej kondycji mimo przebiegu – większość kosztownych napraw eksploatacyjnych jest już za mną, więc nowy właściciel może długo cieszyć się bezproblemową jazdą. Sprzedaję tylko dlatego, że zdecydowałem się na zmianę auta – w przeciwnym razie jeszcze długo bym nim jeździł.

 

18 grudnia 2025 11:03

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Seat

Model pojazdu

Exeo

Wersja

2.0 TDI DPF Reference

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

20500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

Informacje o sprzedającym

Marceli

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni