Oferuję na sprzedaż Seata Ibizę Bocanegrę - rzadko spotykaną, limitowaną edycję (1000 egzemplarzy na rok produkcji modelu Ibiza czwartej generacji), która wyróżnia się nie tylko znakomitymi osiągami, ale i unikalnym designem. To oryginalna Bocanegra (nie żaden diesel z "pakietem" czy Cupra ze zmienionymi zderzakami i fotelami), wyposażona w dynamiczny silnik benzynowy 1.4 TSI TwinCharger (turbo + kompresor) o mocy 180 KM, połączony z 7-biegową automatyczną skrzynią DSG. Auto w przyciągającym wzrok kolorze Dakota Red.
Autentyczna Bocanegra, samochód zachowany w fabrycznej specyfikacji, w pełni oryginalny, bez modyfikacji - posiada wszystkie detale charakterystyczne tej nietuzinkowej wersji stylistycznej:
- oryginalne zderzaki przód i tył z czarnymi wstawkami,
- reflektory biksenonowe skrętne z czarnym wnętrzem i spryskiwaczami,
- sportowe fotele i kanapa z czerwonymi przeszyciami i logo "Bocanegra",
- czarna podsufitka,
- sportowa kierownica z logo "Bocanegra", łopatkami do zmiany biegów i karbonowymi wstawkami,
- karbonowe akcenty przy radiu i na daszku zegarów,
- centralnie umieszczony podwójny wydech i dyfuzor tylnego zderzaka,
- oryginalne felgi aluminiowe 17 cali.
Bocanegra to idealny kompromis między sportowym charakterem a codzienną funkcjonalnością, świetnie sprawdza się zarówno w warunkach miejskich jak i w trasie. W mieście docenisz jej zwinność i automatyczną skrzynię biegów, która jest zbawieniem w korkach. W trasie 180 koni zapewnia pewne i dynamiczne wyprzedzanie - nie trzeba się namyślać, wystarczy wcisnąć gaz. Średnie spalanie z 6 lat użytkowania na rozsądnym poziomie 8.5 litra na 100 km - w krakowskich korkach nigdy nie przekroczyło 10 litrów, natomiast w trasie da się zejść nawet poniżej 6 litrów.
Samochód ma wszystko czego można było oczekiwać po dobrze wyposażonym kompakcie z tego okresu:
- klimatyzację automatyczną,
- elektrycznie uchylany szyberdach z roletą,
- przyciemniane tylne szyby,
- systemy bezpieczeństwa (ABS, ESP, EBD),
- poduszki powietrzne,
- czujniki parkowania tył,
- czujnik zmierzchu i deszczu,
- tempomat,
- reflektory z funkcją doświetlania zakrętów,
- elektrycznie regulowane lusterka,
- radio CD/MP3 ze sterowaniem przy kierownicy (bez Bluetooth)
- dzielona tylna kanapa.
Samochód ma 15 lat – naturalne są więc pewne ślady zużycia oraz typowe dla wieku drobne usterki. W naszych rękach od 6 lat podczas których przejechaliśmy nim około 45 tysięcy kilometrów - bezawaryjnie i bez przykrych niespodzianek. Trzeci właściciel, poprzedni sprowadził auto z Francji. Historia pojazdu jest udokumentowana.
Do auta posiadam 2 kluczyki ("scyzoryk" i serwisowy), książkę serwisową, instrukcje oraz faktury potwierdzające historię i wykonane serwisy. Ubezpieczenie OC i przegląd techniczny do sierpnia 2025.
2 lata temu wykonano duży serwis, obejmujący m.in. wymianę kompletnego rozrządu, świec i cewek oraz serwis tylnego układu hamulcowego, pod koniec zeszłego roku serwis przedniego układu hamulcowego (nowe tarcze i klocki). Olej i wszystkie filtry wymieniane regularnie co 10 tysięcy kilometrów lub co roku - obecnie auto jest przed kolejną wymianą. Wszelkie usterki usuwane na bieżąco.
Przed sprzedażą samochód przeszedł kontrolę techniczną w ASO - SEAT Euromotor / CUPRA Kraków-Północ - w wyniku której stwierdzono następujące kwestie:
- korozja: kołyska przedniego zawieszenia, tłumik końcowy, nalot korozyjny na tylnych podłużnicach i podłodze wnęki koła zapasowego (brak zaślepki - została zakupiona nowa w ASO i zamontowana), elementy zawieszenia,
- spękane osłony gumowe przegubów kulowych zawieszenia,
- zapocenia oleju na misie olejowej silnika oraz na skrzyni biegów,
- lekko przekręcona kierownica do jazdy na wprost – zbieżność została już ustawiona,
- akumulator (2-letni): stan dobry, wymaga doładowania (samochód od początku roku użytkowany sporadycznie, głównie regularnie przepalany).
Ponadto z kwestii kosmetycznych:
- ognisko rdzy na lewym tylnym błotniku przy łączeniu ze zderzakiem (widoczne na zdjęciu) - typowa przypadłość tego modelu przez zbierającą się w tym miejscu wilgoć, prawy błotnik miał tę wadę usuniętą 2 lata temu, naprawa lakiernicza wykonana w ASO,
- drzwi kierowcy mają na poziomym przetłoczeniu kilka drobnych uszkodzeń lakieru - tzw. obić parkingowych,
- lewy tylny błotnik: otarcie parkingowe wielkości dłoni (do spolerowania),
- przedni zderzak z lewej strony: kilka otarć parkingowych (widoczne na zdjęciu).
W historii samochodu odnotowano kilka szkód parkingowych - auto stało przy ruchliwej ulicy i m.in. 3 razy straciło lusterko boczne z jednej i z drugiej strony. Naprawy były wykonywane w ASO z OC sprawcy (raz wyrwanie lusterka spowodowało uszkodzenie mocowania w drzwiach, gdzie naprawa obejmowała wymianę drzwi na nowe oraz lakierowanie wraz z sąsiednimi elementami).
Samochód można obejrzeć w Krakowie - po wcześniejszym umówieniu. Wyrażam zgodę na sprawdzenie auta na dowolnej stacji diagnostycznej lub w ASO (na koszt kupującego). Zapraszam do kontaktu i na jazdę próbną!