Na sprzedaż lalka ;)
Leon FR w białej perle.
Auto w moim posiadaniu od 3 lat. Kupione w 2022 jako pełna seria bez modyfikacji i wszystkie zmiany wykonałem sam.
Lakier na całym aucie oryginał 120-140 mikronów - nigdy nie mialo kolizji ani tym bardziej wypadku. Nie ma rdzy - profile zamknięte zakonserwowane i wyrzucona gąbką znana w VAG.
Zrobione jest wszystko co istotne czyli rozrząd i rolki, hamulce przednie i tylne, akumulator, nowe amory przednie i tylne SACHS, olej w skrzyni i płyn hamulcowy. Przez poprzedniego właściciela (który serwisował auto w ASO do 2021 roku od nowości) wymieniony był wadliwy kolektor ssący z nagrzewnicą i uszczelką w ASO na co mam papiery. Auto nigdy nie pobrało mi płynu, nie zepsuło się, nie musiałem holować ani wzywać lawety. Jedyna awaria jaka doświadczyłem przez 3 lata to przegub wewnętrzny, który zaczął hałasować i wymieniony był na oryginał. Na dzień dzisiejszy auto nie wymaga wkładu, poruszam się nim na co dzień więc przebieg też nieznacznie rośnie.
Olej wymieniany co 10 tys Ravenol VMP 5w30. Silnik suchy bez wycieków nigdy nie myty.
2.0 tdi 184km/400nm
stage 1 - 220 km/460 nm z wykresem przy tej okazji dpf, egr off.
Zmiany zrobione bezdymnie i bez smrodu z uwagi na pozostały katalizator, zdrowe podzespoły silnika i bezpieczną mape. Pod autem wygląda oryginał puszka została. Nie brzmi inaczej niż fabryczny diesel, na tym mi zależało. Gdyby tego nie powiedzieć to ciężko ogarnąć bo poza faktem że nie jest sie niewolnikiem wypalania dpf to nie ma różnicy. Spalanie w mieście 6.5L - trasa 5.5L.
WYPOSAZENIE
- lakier biały perłowy
- panoramiczny dach
- seat sound
- kamera cofania
- full LED reflektory
- tylne lampy LED
- czujniki parkowania przód+tył
- podgrzewane fotele alkantara z opcjonalnymi schowkami
- klimatronik dwustrefowy z nawiewami z tyłu
- kolorowy FIS z karbonowym tłem
- oryginalne oświetlenie wewnątrz LED
- dotykowy ekran z nawigacją, bluetooth muzyka, rozmowy itp
- tempomat
- czujnik zmierzchu
- czujnik deszczu
- elektrycznie składane lusterka
- tryby jazdy sport normal etc.
i inne, które są w podstawie pakietu FR
MODYFIKACJE
- zderzak przedni przelakierowany w bicolor (środek w czerń)
- plastikowe kratki grilla i halogenów polakierowane w połysk (bo oryginalnie struktura plastiku)
- plastikowa tylna blenda pod rejestracją polakierowana w czarny polysk (oryginalnie też struktura plastiku)
- czarne obudowy lusterek
- przedni splitter maxton
- progi boczne maxton
- dyfuzor tylny rieger
- wydech końcowy Cupra
- końcówki wydechu polerowane MarTec
- lotka klapy Aero
- przedłużenie lotki Aero maxton
- sprężyny H&R -35mm
- amortyzatory SACHS z osłonami i odbojami przód i tył
- usunięta tylna wycieraczka
- tylny znaczek seat w klapie oklejony folią + polakierowany w kolor samochodu
- wszystkie schowki wewnątrz auta oklejone dedykowaną wyściółką sprowadzoną z Turcji
- wygłuszenie koła zapasowego
- emblemat FR PP3D w kolor samochodu
- przyciemnione tylne szyby folią 95%
- blenda przedniej szyby
- folia PPF Stekna tylnych lampach, odblaskach, trzecim stopie, halogenach
- żarówki LED halogeny/kierunkowskazy tylne/światło wsteczne/kierunkowskazy lusterek
- zaciski polakierowane Foliatec
We wnętrzu obszyta kierownica prawdziwą alkantarą ze skórą perforowaną, mieszek z gałką to samo. Wymienione dekory na piano black.
W razie potrzeby za dopłatą mam ładne koła zimowe 18” z felgami oem z nowymi oponami premium Vredestein Wintrac Pro+ kupione 10/2024.
Rozkodowane wszystkie funkcje typu zwiększona jasnosc ambient, wykodowany startstop, zwiekszone predkosci doswietlania, opuszczanie lusterka przy cofaniu, tryb skandynawski i masa innych
Zamontowany jest również wideorejestrator pod stałe zasilanie z aktywnym trybem parkingowym gdy nas nie ma w aucie, z automatycznym zapisem pliku w razie kolizji itp.
Auto utrzymane w pedantycznym stanie, myte regularnie ręcznie na dwa wiadra, powłoka ceramiczna przez cały okres wzmacniana qd, lakier nie obity nie porysowany bez wgniotek. Lampy świecą ładnie na biało, nie parują.
W auto wsadziłem sporo uwagi i pieniędzy, jestem skłonny sprzedać z uwagi że chciałbym spróbować czegoś innego.
Jeśli ktoś szuka egzemplarza który zwraca na siebie uwage bardziej niz cupra, a jednocześnie będzie ekonomiczny w jeździe na co dzień z fajnym zapasem mocy to serio świetny samochód. Jeśli ktoś jest na etapie szukania Golfa 7 GTD albo A3 8V to fajna alternatywa. Podzespoły te same w innej puszce.
W okolicy jest sporo mechaników czy ASO Seat, wiec mozna sobie auto sprawdzić przed zakupem.
W razie potrzeby na miejscu mam też swój miernik lakieru i komputer diagnostyczny. Mam plik historii z ASO który moge podesłać.
Zapraszam Wałbrzych 58-304 DOLNOŚLĄSKIE
okolice Wrocławia - Jeleniej Góry - aczkolwiek uprzedzam że nie jestem skłonny do negocjacji.