1 / 35
26 maja 2024 15:30
ID: 6123758234
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
SeatModel pojazdu
LeonGeneracja
III (2012-)Rok produkcji
2020
Przebieg
54 900 km
Pojemność skokowa
1 984 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
300 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
4x4 (stały)Spalanie Poza Miastem
6.0 l/100km
Spalanie W Mieście
9 l/100km
Typ nadwozia
KombiEmisja CO2
161 g/km
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
BiałyKraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
Ładowanie bezprzewodowe urządzeń
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Opis
Sprzedam Seat Leon Cupra R ST 2020r. 4drive
Kolor - Nevada White
Oznaczenie silnika - DNUE
Moc seryjna - 300KM
Wystawiam z wyprzedzeniem, gdyż być może ktoś jest na etapie kupna i jest skłonny poczekać na zadbany egzemplarz- samochód będzie dostępny od 20 lipca 2024r., gdyż wtedy zaczynam urlop w Polsce.
Samochód w 100% bezwypadkowy i bezkolizyjny - cały w oryginalnym lakierze.
Data pierwszej rejestracji: 05.08.2020
Numer VIN: VSSZZZ5FZLR098826
Samochód w pełni seryjny i bez modyfikacji służący jako daily. Jedyna zmiana to wyłączony system Start&Stop. Jestem jego drugim właścicielem od listopada 2022 roku, gdy kupiłem go z przebiegiem 28000km. Sam idealnego egzemplarza szukałem kilka miesięcy, oglądając kilka sztuk R ST po mniejszych lub większych przygodach. W obecnej chwili przebieg wynosi 54900km, a w momencie sprzedaży nie będzie większy niż 60000km.
Z różnic pomiędzy standardowym Leonem Cupra ST, a R ST: seryjnie montowane zaciski Brembo przód z dwuczęściową tarczą hamulcową 370mm oraz fotele ze zintegrowanym zagłówkiem, kierownica oraz gałka zmiany biegów obszyta alcantarą, niewielkie zmiany w zawieszeniu m.in. 2 stopnie negatywu na przedniej oraz tylnej osi oraz cały pakiet dokładek/elementów aerodynamicznych wykonanych z prawdziwego włókna węglowego, w skład którego wchodzi przedni splitter, tylna lotka i dyfuzor, dokładki progów z zakończeniami z carbonu, wydech końcowy zakończony podwójnymi końcówkami oraz brak ogranicznika prędkości maksymalnej. Samochód nie był dostępny do sprzedaży u polskich dealerów, a jego liczba była limitowana do niewiadomej liczby sztuk.
Wyposażenie jak na każdą Cupre R ST przystało jest praktycznie maksymalne - brak pakietu zimowego. W jego skład wchodzi m.in.:
- adaptacyjny tempomat do 210km/h z funkcją autonomicznego hamowania awaryjnego/ostrzeżenie przed kolizją - system front i pre-crash assist, asystent pasa ruchu, asystent jazdy w korku
- kamera cofania oraz czujniki parkowania przód i tył
- system nawigacyjny w wersji HIGH (radio high - Gen2)
- ładowarka indukcyjna
- System Beats Audio - 340W ze wzmacniaczem, 9 głośnikami oraz subwooferem
- DAB - funkcja odbioru kanałów radiowych w formie cyfrowej
- sterowanie światłami drogowymi
- dynamiczne czytanie znaków drogowych
- Mirror Link - Apple Carplay/Android Auto wraz z modułem do bezprzewodowego łączenia z telefonem
- podgrzewane fotele
- keyless
- dach panoramiczny
- dodatkowe wyciszenie zewnętrzne
- dodatkowe wyciszenie wnętrza pojazdu
- szyba przednia i szyby boczne z termoizolacyjnego szkła
- gniazdko 12V w bagażniku
- siatka dzieląca przestrzeń ładunkową od pasażerskiej itd.
Samochód nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Posiadam kompletną dokumentację serwisową od dnia pierwszej rejestracji do dnia dzisiejszego oraz dokładny opis wyposażenia, którą chętnie prześlę osobie zainteresowanej.
Serwis za mojej kadencji (wszystko oprócz klocków hamulcowych przód w ASO w Niemczech i w Polsce, więc są wpisy w elektronicznej książce serwisowej):
- 28000km - wymiana oleju silnikowego oraz wszystkich filtrów
- 39000km - wymiana oleju silnikowego oraz wszystkich filtrów, wymiana płynu hamulcowego, wymiana oleju w Haldex oraz czyszczenie filtra/sitka pompy
- 49000km - wymiana oleju silnikowego oraz wszystkich filtrów, wymiana świec zapłonowych, wymiana tarcz i klocków na tylnej osi
- 54500km - wymiana klocków hamulcowych przód
Obecnie jestem umówiony na wymianę oleju w skrzyni DSG, więc to też będzie zrobione przed sprzedażą. Samochód wewnątrz nie posiada śladów zużycia, karoseria ma kilka drobnych odprysków na masce (zostaną zaprawione) oraz lekką wgniotkę na tylnych lewych drzwiach - będzie usunięta metodą PDR przed sprzedażą.
Powód sprzedaży to po prostu wymiana na coś innego. Samochód użytkowany ,z głową’, nie jeżdżony na torze, brak ubytków oleju silnikowego czy płynu chłodzącego - z resztą ten silnik jest bezawaryjny, to już mój trzeci samochód z ea888 gen3, więc wiem co piszę. Możliwość sprawdzenia samochodu w dowolnym miejscu czy to ASO, SKP czy firma tuningowa. Zapraszam z miernikami czy urządzeniami diagnostycznymi - nie mam nic do ukrycia. Gwarantuję, że jeśli ktoś przyjedzie obejrzeć samochód na pewno nim odjedzie. Jest w takim stanie w jakim sam chciałbym kupić.
Samochód zarejestrowany w Niemczech sprzedawany na umowę kupna/sprzedaży. Brak obowiązku płacenia podatku od wzbogacenia, gdyż umowa sporządzona będzie ‚poza granicami Polski’.
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem pod podanym numerem telefonu. W razie potrzeby prześlę też więcej szczegółowych zdjęć czy dokumentację serwisową.
Cena 155000pln do negocjacji na miejscu.
Informacje o sprzedającym
Kacper
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie