1 / 13
Najważniejsze
Przebieg
256 300 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
1 390 cm3
Moc
86 KM
Opis
*** AUTO DOSTĘPNE OD 11. WRZEŚNIA (URLOP) ***
Można dzwonić lub pisać wiadomość.
Oferta NIE dla handlarzy, tylko osoby prywatne.
Cena do lekkiej negocjacji.
Pierwszy właściciel w Niemczech = Klasztor Dominikanów w Braunschweig do 2017 r. i do 107 000 km. Auto serwisowane do tego czasu w Niemczech w ASO Skoda (książka serwisowa do ok. 90 000 km).
Drugi właściciel (pierwszy w Polsce) od 2017 do teraz = ja (osoba fizyczna, nie firma)
Auto było ze mną zarejestrowane w Niemczech, gdy mieszkałem tam od 2017 do 2024. W 2024 przeprowadziłem się do Polski razem z autem (przerejestrowanie do Polski).
Auto zadbane, serwisowane na bieżąco, coroczne wymiany oleju i filtrów gazu (zawsze w jednym polskim serwisie gazu BRC w Szczecinie - książka serwisowa gazu od założenia instalacji w 2017 do dziś). Auto użytkowane prywatnie przez jedną osobę bez dzieci (fotel pasażera, tylna kanapa oraz bagażnik praktycznie nieużywane).
Technicznie auto bez wad: nie gaśnie przy dojeżdżaniu do świateł na LPG, nie przerywa, przyspiesza dobrze, nie ubywa oleju/płynów, jeździ i hamuje prosto, nie ma bicia (koła regularnie wyważane).
Auto gotowe do jazdy (użytkowane na bieżąco). Gruby plik rachunków z wymian. Technicznie auto bez wad. W zeszłym roku dostał nowy alternator. Teraz w lato serwis gazu i wymiana oleju.
Jedyne wady estetyczne:
- dach w części nad głową kierowcy próbowałem lakierować sam po odprysku kamienia, niestety widać trochę z bliska przejście lakieru nowego z oryginalnym;
- tylna szyba nie grzeje - odłamana wtyczka (konektor) grzania szyby (wisi luzem przy szybie, wymaga podklejenia klejem przewodzącym prąd (50zł) lub wymiana szyby (500zł) - nowa szyba przychodzi już z zamontowanymi konektorami)
- ewentualnie przednie opony do wymiany
Powód sprzedaży = okazyjny zakup większego auta od członka rodziny.
Możliwość sprawdzenia auta w dowolnym warsztacie/serwisie ASO (w mojej obecności). W dni robocze po g. 15 lub w weekendy.
Auto kupione w 2017 po lekkiej stłuczce w prawy przedni róg. Przy naprawie założone elementy od wersji poliftowej (lift 2010): zderzak, lampy, maska i jeden błotnik (drugi niewymieniony, bo stare błotniki z wersji przedliftowej pasują do polifta).
Poprzedni właściciel wymieniał prawy próg w ASO w Niemczech (naprawa odnotowana w systemie po numerze VIN).
Historia wymian:
108 000 km, II 2017 - nabity czynnik klimatyzacji, zainstalowany LPG, olej i filtr oleju, filtr powietrza
140 000, VII 2018 - serwis LPG, olej i filtr oleju
144 000, IX 2018 - filtr kabinowy VW AG 6Q0 820 367 B (oryginał), SF KF 9009 CT 312266 1639 C1015 (zamiennik)
146 400, X 2018 - odboje i osłony tylnych amortyzatorów, wymiana oleju skrzyni biegów (olej oryginalny G 060 726 A2)
160 000, VI 2019 - serwis LPG, olej, filtr oleju, filtr powietrza, rozrząd
168 000, IX 2019 - tarcze i klocki TRW tył, łącznik stabilizatora przód lewy TRW JTS393, 4 świece BOSCH FR6LES (0 242 240 659)
172 000, XI 2019 - akumulator Varta 52ah (stary z 2008 i 44Ah)
181 000, VI 2020 - serwis LPG, olej, filtr oleju, wymiana reduktora i węży płynu chłodniczego LPG, płyn chłodniczy, 4 świece NGK, pompa paliwa 4 bary Magneti Marelli, filtr paliwa
193 000, III 2021 - wymiana skrzyni biegów JHQ na regenerowaną i nowy olej 2 litry, osłona przegubu zewnętrzna przód prawa
194 000, IV 2021 - tylne amortyzatory Daco obie strony
200 000, VI/IX 2021 - serwis LPG, olej, filtr oleju, tarcze i klocki TRW przód, tuleje wahacza przód wszystkie 4, sworzeń wahacza lewy i prawy, końcówka drążka prawa, odma, łącznik stabilizatora przód prawy TRW JTS393, geometria
214 000, VII 2022 - wycieraczki przód Valeo, filtr kabinowy węglowy Filtron K 1313A, czyszczenie nawiewów
218 000, XI 2022 - akumulator BOSCH, przesmarowany mechanizm podnoszenia lewej szyby, wyważenie tylnych kół
220 000, I 2023 - serwis LPG, olej, filtr oleju, filtr powietrza, świece BOSCH FR6LES, wąż odmy 036103493EC i 2 uszczelki N90617501 036103677
226 000, VI 2023 - wymiana silnika z 2011r. z przebiegiem 120 000 km, olej, filtr oleju, rozrząd, pasek osprzętu, wymiana przednich opon na letnie, wyważenie tylnych kół, lutowanie kabli w peszlu między drzwiami kierowcy a karoserią
231 000, IX 2023 - tylne tarcze i klocki Metelli, osłona przegubu przednia zewnętrzna prawa Lobro GKN
235 000, II 2024 - serwis LPG, olej, filtr oleju, czujnik ciśn. oleju (niepotrzebnie), czujnik poziomu/temperatury oleju, regeneracja alternatora, świece
240 000, VI 2024 - pompa paliwa Engitech (nr oryg. 6Q0 919 051 F), uszczelka pompy paliwa, 2 opony nowe całoroczne Westlake tył
248 000, XII 2024 - wymiana alternatora
253 000, VIII 2025 - serwis LPG, olej, filtr oleju, rura grzewcza płynu chłodniczego (036 121 188 B), uszczelki kolektora i nastawnika
1 września 2025 0:07
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Skoda
Model pojazdu
Fabia
Wersja
1.4 16V Classic
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2008
Generacja
II (2007-2014)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Maciej
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie