Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 1
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 2
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 3
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 4
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 5
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 6
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 7
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 8
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 9
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 10
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 11
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 12

1 / 13

Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 1
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 2
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 3
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 4
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 5
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 6
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 7
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 8
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 9
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 10
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 11
Skoda Fabia 1.4 16V Classic - 12

Najważniejsze

Przebieg

256 300 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 390 cm3

Moc

86 KM

Opis

*** AUTO DOSTĘPNE OD 11. WRZEŚNIA (URLOP) ***

Można dzwonić lub pisać wiadomość.

Oferta NIE dla handlarzy, tylko osoby prywatne.

Cena do lekkiej negocjacji.


Pierwszy właściciel w Niemczech = Klasztor Dominikanów w Braunschweig do 2017 r. i do 107 000 km. Auto serwisowane do tego czasu w Niemczech w ASO Skoda (książka serwisowa do ok. 90 000 km).

Drugi właściciel (pierwszy w Polsce) od 2017 do teraz = ja (osoba fizyczna, nie firma)


Auto było ze mną zarejestrowane w Niemczech, gdy mieszkałem tam od 2017 do 2024. W 2024 przeprowadziłem się do Polski razem z autem (przerejestrowanie do Polski).


Auto zadbane, serwisowane na bieżąco, coroczne wymiany oleju i filtrów gazu (zawsze w jednym polskim serwisie gazu BRC w Szczecinie - książka serwisowa gazu od założenia instalacji w 2017 do dziś). Auto użytkowane prywatnie przez jedną osobę bez dzieci (fotel pasażera, tylna kanapa oraz bagażnik praktycznie nieużywane).

Technicznie auto bez wad: nie gaśnie przy dojeżdżaniu do świateł na LPG, nie przerywa, przyspiesza dobrze, nie ubywa oleju/płynów, jeździ i hamuje prosto, nie ma bicia (koła regularnie wyważane).


Auto gotowe do jazdy (użytkowane na bieżąco). Gruby plik rachunków z wymian. Technicznie auto bez wad. W zeszłym roku dostał nowy alternator. Teraz w lato serwis gazu i wymiana oleju.

Jedyne wady estetyczne:

- dach w części nad głową kierowcy próbowałem lakierować sam po odprysku kamienia, niestety widać trochę z bliska przejście lakieru nowego z oryginalnym;

- tylna szyba nie grzeje - odłamana wtyczka (konektor) grzania szyby (wisi luzem przy szybie, wymaga podklejenia klejem przewodzącym prąd (50zł) lub wymiana szyby (500zł) - nowa szyba przychodzi już z zamontowanymi konektorami)

- ewentualnie przednie opony do wymiany


Powód sprzedaży = okazyjny zakup większego auta od członka rodziny.


Możliwość sprawdzenia auta w dowolnym warsztacie/serwisie ASO (w mojej obecności). W dni robocze po g. 15 lub w weekendy.


Auto kupione w 2017 po lekkiej stłuczce w prawy przedni róg. Przy naprawie założone elementy od wersji poliftowej (lift 2010): zderzak, lampy, maska i jeden błotnik (drugi niewymieniony, bo stare błotniki z wersji przedliftowej pasują do polifta).

Poprzedni właściciel wymieniał prawy próg w ASO w Niemczech (naprawa odnotowana w systemie po numerze VIN).


Historia wymian:

108 000 km, II 2017 - nabity czynnik klimatyzacji, zainstalowany LPG, olej i filtr oleju, filtr powietrza


140 000, VII 2018 - serwis LPG, olej i filtr oleju


144 000, IX 2018 - filtr kabinowy VW AG 6Q0 820 367 B (oryginał), SF KF 9009 CT 312266 1639 C1015 (zamiennik)


146 400, X 2018 - odboje i osłony tylnych amortyzatorów, wymiana oleju skrzyni biegów (olej oryginalny G 060 726 A2)


160 000, VI 2019 - serwis LPG, olej, filtr oleju, filtr powietrza, rozrząd


168 000, IX 2019 - tarcze i klocki TRW tył, łącznik stabilizatora przód lewy TRW JTS393, 4 świece BOSCH FR6LES (0 242 240 659)


172 000, XI 2019 - akumulator Varta 52ah (stary z 2008 i 44Ah)


181 000, VI 2020 - serwis LPG, olej, filtr oleju, wymiana reduktora i węży płynu chłodniczego LPG, płyn chłodniczy, 4 świece NGK, pompa paliwa 4 bary Magneti Marelli, filtr paliwa


193 000, III 2021 - wymiana skrzyni biegów JHQ na regenerowaną i nowy olej 2 litry, osłona przegubu zewnętrzna przód prawa


194 000, IV 2021 - tylne amortyzatory Daco obie strony


200 000, VI/IX 2021 - serwis LPG, olej, filtr oleju, tarcze i klocki TRW przód, tuleje wahacza przód wszystkie 4, sworzeń wahacza lewy i prawy, końcówka drążka prawa, odma, łącznik stabilizatora przód prawy TRW JTS393, geometria


214 000, VII 2022 - wycieraczki przód Valeo, filtr kabinowy węglowy Filtron K 1313A, czyszczenie nawiewów


218 000, XI 2022 - akumulator BOSCH, przesmarowany mechanizm podnoszenia lewej szyby, wyważenie tylnych kół


220 000, I 2023 - serwis LPG, olej, filtr oleju, filtr powietrza, świece BOSCH FR6LES, wąż odmy 036103493EC i 2 uszczelki N90617501 036103677


226 000, VI 2023 - wymiana silnika z 2011r. z przebiegiem 120 000 km, olej, filtr oleju, rozrząd, pasek osprzętu, wymiana przednich opon na letnie, wyważenie tylnych kół, lutowanie kabli w peszlu między drzwiami kierowcy a karoserią


231 000, IX 2023 - tylne tarcze i klocki Metelli, osłona przegubu przednia zewnętrzna prawa Lobro GKN


235 000, II 2024 - serwis LPG, olej, filtr oleju, czujnik ciśn. oleju (niepotrzebnie), czujnik poziomu/temperatury oleju, regeneracja alternatora, świece


240 000, VI 2024 - pompa paliwa Engitech (nr oryg. 6Q0 919 051 F), uszczelka pompy paliwa, 2 opony nowe całoroczne Westlake tył


248 000, XII 2024 - wymiana alternatora


253 000, VIII 2025 - serwis LPG, olej, filtr oleju, rura grzewcza płynu chłodniczego (036 121 188 B), uszczelki kolektora i nastawnika

 

1 września 2025 0:07

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Skoda

Model pojazdu

Fabia

Wersja

1.4 16V Classic

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2008

Generacja

II (2007-2014)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

14000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni