Na sprzedaż wystawiam mój prywatny samochód - Skoda Fabia III Kombi w gazie, wersja po lifcie - rocznik 2019. Niezawodny i najprostszy 1.0 MPI + gaz Landi Renzo. Stan techniczny bardzo dobry.
Silnik mimo przebiegu nie ma oznak zużycia, zero wycieków, pracuje normalnie i ma moc. Auto kupiłem od znajomego i przez ostatni rok mocno doinwestowałem. Jeździ perfekcyjnie, nie żałowałem na części gdyż samochód służył mi jako codzienny dojazd do pracy na trasie Olsztyn - Olsztynek. Auto stoi na prawie nowych oponach zimowych (jedna zima - Kormoran Snow). Dorzucam komplet opon letnich - również użytkowane jeden sezon (firmy Firestone made in UE). W związku ze zmianą pracy zmuszony byłem zmienić pojazd na coś wyższego. OC do 3 czerwca 2026, przegląd do lipca 4 lipca 2025.
W ciągu ostatniego roku w aucie zrobione były (zawsze markowe części - oryginały, sachs, bosh itd):
- listwa wtrysków gazu + filtry gazu i regulacja (marzec )
- komplet sprzęgła
- obie sondy lambda
- wymienione świece, olej i komplet filtrów + płukanie silnika (w marcu)
- komplet hamulców tył - nowe bębny i zaciski bosh, cylinderki oraz linki ręcznego (również marzec)
- łączniki i tuleje stabilizatora
- wymiana oleju w skrzyni biegów (teraz chodzi idealnie)
- wymieniony pasek klinowy
- wymienione tarcze i klocki z przodu
- rozrząd z pompą wody (przy przebiegu 310 tyś km)
- górne mocowania amortyzatorów
- tuleje tylnego wahacza
- uszczelnienia półosi
- akumulator wymieniony w 2023 roku
- i inne drobnostki.
Na wszystkie naprawy posiadam papier od mechanika, a na większość części również potwierdzenie zakupu np. z allegro (w tym gwarancje).
Auto posiada:
- klimatyzację, która bardzo dobrze chłodz
- komputer multimedialny obsługujący android auto i apple car
- ogranicznik prędkości
- światła LED do jazdy dziennej
- dobre nagłośnienie
- elektryczne podgrzewane lusterka
- isofix
- wspomaganie ruszania ze wzniesienia
- możliwość wyłączenia start-stop
- i inne.
Olej wymieniałem co około 8-10 tyś km. Zużycie oleju jak na ten silnik nie jest duże, od wymiany do wymiany dolewka około 1 litr - co przy jeździe głównie ekspresówką jest bardzo dobrym wynikiem.
Do wad mogę zaliczyć drobne uszkodzenia lakierniczo blacharskie, czyli jakaś ryska, małe uszkodzenia tylnej klapy bagażnika itd. jednak nie są one widoczne na pierwszy rzut oka - normalne ślady używania auta. Początkowy etap korozji - lewy róg progu do zrobienia tego lata - małą zaprawka. Jest to świeża sprawa, która wyszła tej wiosny. Pozatym blacha zdrowa, podłoga zdrowa, zabezpieczona.
Zapraszam do kontaktu. Oględziny auta w Olsztynie na wojska polskiego. Zgadzam się na przegląd u wskazanego mechanika.