Skoda Felicia 1.3 GLXi - 1
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 2
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 3
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 4
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 5
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 6
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 7
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 8
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 9

1 / 10

Skoda Felicia 1.3 GLXi - 1
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 2
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 3
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 4
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 5
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 6
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 7
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 8
Skoda Felicia 1.3 GLXi - 9

Najważniejsze

Przebieg

165 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta miejskie

Pojemność skokowa

1 289 cm3

Moc

68 KM

Opis

Skoda Felicia 1.3 MPI, rocznik 1997 (ostatni przed liftem). Samochód od nowości miał 3 właścicieli, ale 2 poprzednich to teść i zięć.


Poprzedni właściciel założył wspomaganie kierownicy na oryginalnych skodowskich częściach, bez żadnych domowych doróbek i przeróbek. Części z anglika (bo na nasz rynek Felicja 1.3 ze wspomaganiem nie była robiona). Zmiana układu kierowniczego pociągnęła za sobą zmianę alternatora (Bosch). Zawieszenie przednie zostało ustabilizowane fabryczną belką rozpierającą kielichy amortyzatorów od góry i fabrycznym stabilizatorem od dołu. Tapicerka materiałowa została wymieniona na równie ohydną, szarą, oryginalną welurową. Następnie na fotele i kanapę założone skóropodobne, dwukolorowe pokrowce (czerń/beż). Kierownica obszyta czarną skórą. Fotel kierowcy wyposażony w to, co Skoda rozumiała jako regulacja w trzech płaszczyznach, więc poza suwaniem przód-tył, i regulacją oparcia, osobnym przyciskiem można fotel unieść-opuścić, co bardziej przypomina jego pochylanie w przód i w tył. W fabryczne miejsce po lewej stronie deski rozdzielczej wmontowany został "komputer pokładowy" czyli TM-3, dzięki czemu można poznać temperaturę zewnętrzną i zostać ostrzeżonym o zbyt długiej jeździe bez odpoczynku. Na deskę rozdzielczą naklejone zostały listwy ozdobne imitujące (bardzo odlegle) korek, barwy żółtawo-beżowej. Z biegiem czasu i nieumiejętnego grzebania przy panelu nawiewu w celu wymiany żarówek podświetlenia, okleina z owego panelu się odkleiła i nigdy już nie dała się przykleić, czego ślady pozostały na niej na zawsze. Panel wymieniony na świeży, ale bez okleiny. Wymienine zegary na poliftowe (z obrotomierzem w miejsce zegara analogowego), ale licznik został od starych zegarów, więc przebieg, który pokazuje jest przebiegiem prawdziwym, od początku. Wymiana zegarów z pozostawieniem starego prędkościomierza z licznikiem ma tę wadę, że podświetlenie nieco nierównomiernie oświetla całą powierzchnię. Ostatnio wskazówka od prędkościomierza "załapuje" dopiero po czasie, albo wcale nie pokazuje aktualnej prędkości. Zamontowane dobre i solidne radio Kenwood KDC-4047U (z CD/USB/MP3 i wejściem AUX, zdejmowany panel) i wymienione fabryczne głośniki w drzwiach przednich na system dwudrożny. Głośniki średnio- i niskotonowe trafiły na fabryczne miejsca, natomiast głośniki wysokotonowe osadzone zostały w plastikach klamki wewnętrznej drzwi. Bardzo przyzwoity dźwięk bez harczenia i wibracji. Między fotele poszedł tunel centralny z dodatkową półką pod popielniczką i zapalniczką. Założony został zamek centralny z obsługą 4 drzwi z pilota ale jest do naprawy.


Fela nie zaliczyła nigdy kolizji w ruchu. Była kilkukrotnie stuknięta na parkingu i raz syn poprzedniego właściciela wjechał tyłem w słupek. Rozrząd wymieniony przy przebiegu 147 600 przez poprzedniego właściciela. Ja w trakcie użytkowania robiłem układ chłodniczy i łożyska. Akumulator wymieniłem około roku temu. Wtedy też odbyła się regeneracja rozrusznika.


Około 8 lat temu Felicia została rozebrana "do goła", całość tapicerki wyprana, a cała buda polakierowana na nowo, w fabrycznym kolorze pierwotnym. Na tym etapie lusterka zostały polakierowane na kolor nadwozia.


Dwaj poprzedni właściciele Felę garażowali, u mnie niestety stała pod blokiem co odbiło się na jakości karoserii, zarówno przez warunki atmosferyczne jak i sąsiadów, którym udało się uszkodzić lewy przedni błotnik dwukrotnie. Widoczne na zdjęciach pęknięcie, też już się trochę posunęło do przodu. Do roboty jest jeszcze centralny i elektryka, bo ostatnio odcięło radio.

Auto stoi na zimówkach, w zestawie jeszcze jeden komplet felg i 3 opony letnie, jedna przebiła się tak niefortunnie, że żaden gumiarz nie chciał jej połatać. OC do 12.10.2025, przegląd do 22.11.2025. spokojnie można zabrać auto "na kołach".

 

26 czerwca 2025 14:23

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Skoda

Model pojazdu

Felicia

Wersja

1.3 GLXi

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1997

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

3900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Lampy przeciwmgielne

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Karol

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store