Skoda Octavia - 1
Skoda Octavia - 2
Skoda Octavia - 3
Skoda Octavia - 4
Skoda Octavia - 5
Skoda Octavia - 6
Skoda Octavia - 7
Skoda Octavia - 8
Skoda Octavia - 9
Skoda Octavia - 10
Skoda Octavia - 11
Skoda Octavia - 12
Skoda Octavia - 13
Skoda Octavia - 14
Skoda Octavia - 15
Skoda Octavia - 16
Skoda Octavia - 17
Skoda Octavia - 18
Skoda Octavia - 19
Skoda Octavia - 20
Skoda Octavia - 21

1 / 22

Skoda Octavia - 1
Skoda Octavia - 2
Skoda Octavia - 3
Skoda Octavia - 4
Skoda Octavia - 5
Skoda Octavia - 6
Skoda Octavia - 7
Skoda Octavia - 8
Skoda Octavia - 9
Skoda Octavia - 10
Skoda Octavia - 11
Skoda Octavia - 12
Skoda Octavia - 13
Skoda Octavia - 14
Skoda Octavia - 15
Skoda Octavia - 16
Skoda Octavia - 17
Skoda Octavia - 18
Skoda Octavia - 19
Skoda Octavia - 20
Skoda Octavia - 21

20 maja 2024 12:12

ID: 6123327020

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Skoda

Model pojazdu

Octavia

Generacja

III (2013-)

Rok produkcji

2017

Przebieg

162 000 km

Pojemność skokowa

1 598 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

110 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Opis

Samochód trasowy zakupiony z firmy handlującej bakaliami. W kwietniu 2024 wymieniłem pompę wody, rozrząd kompletny, pasek pompy oleju, olej silnikowy, uszczelniacze (dla tych w temacie - ten za 450 pln, także). W styczniu zmieniłem świece (dla tych w temacie - tę za 720 z czujką ciśnienia, także). Wczoraj wyniemiłem hamulce na BREMBO (przód i tył, tarcze i klocki). Serwis klimatyzacji był w zeszłym roku w lipcu. Skoda nie za bardzo nadaje się do miasta bo jest sporych rozmiarów i ciężko parkować, ponadto to Diesel, który powinien 'polatać'. Na trasie potrafi palić poniżej 4 litrów/100. W tej wersji nie trzeba dolewać Adblue czy jak tam nazywają się te chemikalia żrące...

Można było napisać, że nówka sztuka, nie bita, bez ułamka ubytku, niekolizyjna, bez rys, ale to bardziej sciencefiction przy używaniu samochodu.... Naturalnie były stłuczki i ocierki!!!
- kupiłem z naprawianym tylnym prawym błotnikiem (wjazd w słupek na parkingu).
- uderzyłem w tył samochodu - nowy reflektor, nowy zderzak, itp. - wszystko w autoryzowanym warsztacie ubezpieczyciela, bezgotówkowo z gwarancją.
- w tył wjechał mi Yaris i pozostawił na tylnym zderzaku wgniotki od śrub do ścian K-G (tym przykręcona była rejestracja w Yaris). Naprawa w autoryzowanym warsztacie ubezpieczyciela, bezgotówkowo, z gwarancją.
- w lewy tył wjechał ford przy (chyba) zmianie pasa. Wgniotki i ocierki naprawiono bezgotówkowo w autoryzowanym warsztacie ubezpieczyciela (Centrum Motoryzacji Bemowo).
- w tył uderzyła dacia - wymiana zderzaka, klapy tylnej w autoryzowanym warsztacie ubezpieczyciela (Carseed). Bezgotówkowo, z gwarancją.
Tak więc, nieco nowych częsci jest.
Przebieg cały czas rośnie, bo używam auta o wypadów nad wodę czy w góry... Na co dzień mam PCX125 na Warszawę :)
Żaden z właścicieli nie był palący, nie było przewożonych zwierzaków, nie smrodzono olejami z tzw. papierosów elektronicznych, itp.
Czytam opisy wyposażenia i przyznam, że nawet nie znam tych nazw :) Zatem po VIN każdy sobie (mam nadzieję) znajdzie co i jak. W tym modelu nawet moc silnika jest niższa żeby nie przeciążać, ilość super extra wątpliwych ułatwiaczy jest minimalna, nie ma się co psuć.
Jest to zwykły, trasowy samochód, niezwykle duży i wygodny do przemieszczania się pomiędzy miastami. Oczywiście sprawny, z aktulanym badaniem technicznym, aktualnym OC, AC. Składka AC, uchwyt telefonu i kamerka, nie wchodzą w zakres oferty zbycia.

Samochód ma radio, czytnik kart, można podpiąć źróło źwięku pod AUX, jest gniazdo USB, equalizery, dotykowy ekran, itp.... Muza z MP3 ładnie brzmi. Jest alarm. Lusterka zewnętrzne podgrzewane. Start stop można wyłączyć przyciskiem przy dźwigni zmiany biegów. Hamulec ręczny jest ręczny, nie potrzeba ASO i komputerów żeby wymienić klocki hamulcowe. Opony zimowe w stanie jak na foto. Pełne koło zapasowe, zestaw do zmiany w komplecie. Dwa kluczyki.

Pojazd można oglądać w Warszawie, Bemowo/Włochy ale jak ktośjest mocno zainteresoany to mogę przegnać do 100 km w dwie strony, dla zdrowotności Cumminsa.

 

Informacje o sprzedającym

JAR

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Mokotów

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie