Skoda Octavia - 1
Skoda Octavia - 2
Skoda Octavia - 3
Skoda Octavia - 4
Skoda Octavia - 5
Skoda Octavia - 6
Skoda Octavia - 7
Skoda Octavia - 8
Skoda Octavia - 9
Skoda Octavia - 10
Skoda Octavia - 11
Skoda Octavia - 12
Skoda Octavia - 13
Skoda Octavia - 14
Skoda Octavia - 15
Skoda Octavia - 16
Skoda Octavia - 17
Skoda Octavia - 18
Skoda Octavia - 19
Skoda Octavia - 20
Skoda Octavia - 21

1 / 22

Skoda Octavia - 1
Skoda Octavia - 2
Skoda Octavia - 3
Skoda Octavia - 4
Skoda Octavia - 5
Skoda Octavia - 6
Skoda Octavia - 7
Skoda Octavia - 8
Skoda Octavia - 9
Skoda Octavia - 10
Skoda Octavia - 11
Skoda Octavia - 12
Skoda Octavia - 13
Skoda Octavia - 14
Skoda Octavia - 15
Skoda Octavia - 16
Skoda Octavia - 17
Skoda Octavia - 18
Skoda Octavia - 19
Skoda Octavia - 20
Skoda Octavia - 21

Najważniejsze

Przebieg

156 950 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 968 cm3

Moc

150 KM

Opis

Skoda Octavia 3 z silnikiem 2.0 TDI Common Rail i mocy 165KM 390Nm (założony power box) po liftingu. Samochód z polskiego salonu, zakupiony u Plichty w 2020r. z przebiegiem 83000km. Używany wyłącznie prywatnie.


Z wyposażenia:


- podgrzewana przednia szyba ! (w skodach akurat jest to mało spotykany bajer)


- podgrzewane przednie siedzenia


- klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa, w pełni sprawna


- szyby przód oraz tył w elektryce


- skrzynia 6-cio biegowa ! (w trasie 6 bieg rewelacja, bardzo niskie spalanie)


- światła LED do jazdy dziennej


- doświetlanie zakrętów za pomocą halogenów


- coming home / leaving home


- automatyczne uruchamianie świateł (czujnik zmierzchu)


- czujniki deszczu


- tempomat


- multifunkcyjna kierownica


- podłokietnik ze schowkiem (przód oraz tył)


- elektrycznie składane i podgrzewane lusterka


- lusterko wsteczne fotochromatyczne


- skórzana kierownica


- awaryjne hamowanie podczas cofania


- czujniki parkowania przód oraz tył


- isofix z tyłu


- roleta bagażnika


- Android auto / Apple car play (Yanosik, mapy google itp.)


- Bluetooth, wbudowany zestaw głośnomówiący


- wybieranie głosowe z kierownicy


- założony w silniku tzw. power BOX od Duda garage, auto ma w tej chwili ok. 170KM i sporo więcej momentu obrotowego, naprawdę zbiera się to bardzo dynamicznie, nie jednego już zaskoczyło, można to bez problemu odłączyć i będzie standardowe 150KM ale gwarantuję że nie będziesz tego chciał uczynić


- gratis dodaję rejestrator jazdy przód/tył zamontowany pod lusterkiem wstecznym


OC opłacone z góry na cały rok ważności do 04.10.2026

Badanie techniczne ważne do 24.05.2026r.


Auto nie uczestniczyło nigdy w żadnej kolizji czy wypadku.


Po zakupie wyłączyłem na stałe system start/stop (nie ma potrzeby wciskania guzika) - start/stop to zbędny eko-bzdet szczególnie w silnikach diesla, szkoda psuć sobie silnik i zużywać niepotrzebnie akumulator oraz rozrusznik.


W kwietniu tego roku przy przebiegu 154.000km wymieniłem cały kompletny rozrząd, 4x tarcze i klocki przód oraz tył i wszystko co było według mechanika do wymiany (w zdjęciach jest szczegółowy raport z wymiany) na kwotę 6279 zł


Wymiany olejów robię średnio co 15000km a często częściej co 12000, mam wszystko rozpisane co i kiedy robiłem. Olej 5w30. Stosuję także dodatek Ceratec firmy Liqui Moly (w każdym aucie go stosuję) zalałem go wraz z wymianą oleju która była przy przebiegu 150.000km


Jeżdżę na oponach wielosezonowych marki Kleber. Założone przy przebiegu 147000km w 2024 r. także są świeże.


Co drugie lub trzecie tankowanie dolewam zawsze środek do czyszczenia wtryskiwaczy - nie miałem nigdy problemów z mocą i osiągami.


DPF - tu jest tzw. suchy dpf, wypala się co jakiś czas, wolne obrotu wzrastają do ok. 1000 - zawsze gdy "dopadało" mnie wypalanie dpf-a czekałem do końca aż się zregenuje - zajmuje to autku dokładnie 10 minut pracy na wolnych obrotach.


Użytkuję swoje auta z głową, wiem jak używać diesla żeby pracował zawsze doskonale, nie jeżdżę na wysokich biegach i małej prędkości tak jak podpowiada auto, staram się zawsze trzymać obroty na każdym biegu powyżej 1800 - w ten sposób turbina i silnik są w doskonałej kondycji.

Używam całego zakresu obrotów, znam wykresy mocy oraz momentu obrotowego tego silnika i wiem do ilu mogę go efektywnie "kręcić" - i tak, jest to zdrowe dla silnika jak i całej aparatury dookoła.


Auto miało mi jeszcze posłużyć długi okres - stąd m.in. decyzja o wymianie rozrządu (choć serwis zalecał wymianę dopiero przy 180.000km, no ja się nie odważyłem)

Sprzedaję bo zmieniły się moje plany życiowo/zawodowe. Dla niedowiarków że tak jest zapraszam do mnie, pokaże jaki samochód jest teraz moim priorytetem, a jaki jest do jazdy rekreacyjnej, a Skoda cóż, w tej chwili czeka na nowego właściciela.


Auto nie picowane pod sprzedaż jak większość w ogłoszeniach, wyplakowane nawet opony są dla mnie hitem. Ale oczywiście co kto lubi.


Filmik z hamowni, ostatnio z ciekawości podjechałem sprawdzić ile auto faktycznie ma mocy:


https://youtube.com/shorts/yGveiTnRsPQ?si=Lj-ajluTWPeXMOgo

 

4 grudnia 2025 14:10

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Skoda

Model pojazdu

Octavia

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2017

Generacja

III (2013-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

51900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Sławek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni