Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 1
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 2
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 3
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 4
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 5
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 6
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 7
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 8
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 9
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 10
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 11
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 12
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 13
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 14
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 15
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 16
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 17
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 18
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 19
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 20
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 21
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 22
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 23
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 24
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 25
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 26
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 27
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 28
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 29
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 30
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 31
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 32
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 33
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 34

1 / 35

Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 1
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 2
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 3
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 4
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 5
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 6
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 7
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 8
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 9
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 10
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 11
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 12
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 13
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 14
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 15
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 16
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 17
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 18
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 19
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 20
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 21
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 22
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 23
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 24
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 25
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 26
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 27
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 28
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 29
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 30
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 31
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 32
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 33
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG - 34

Najważniejsze

Przebieg

256 500 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 968 cm3

Moc

184 KM

Opis

Informacje podstawowe:


Skoda Octavia 3 Scout

2 kluczyki

Silnik: 2.0 TDI 184KM

Napęd: 4x4

Przebieg według stanu na dzień ogłoszenia: ~ 256 500 km

Przebieg nowego silnika: ~ 30 000 km

Numer VIN: TMBLK9NE9G0131731

Data pierwszej rejestracji: 19.01.2016

Przegląd do: 26.05.2026

OC do: 11.10.2025

Rok produkcji: 2015

Bogate wyposażenie: CarPlay Android Auto, podgrzewane szyby przednia i tylna, podgrzewane fotele, elektryczna klapa bagażnika, dwustrefowa klimatyzacja, aktywny tempomat itd.


Jestem drugim właścicielem. Zakup: 09.2020 roku z przebiegiem ok. 160 tys km

Olej silnikowy (Liqui Moly 5w30) - co 10 max 15 tys km zmiana

Haldex oraz DSG również olej zmieniany z zaleceniami producentami.

Historia serwisowa dostępna na życzenie mailem (PDF+zdjęcia)

Stan widoczny na zdjęciach.

Rzeczy, które zrobiłbym w najbliższym czasie: ognisko rdzy na progu (starałem się uchwycić na zdjęciach) + naprawa światłowodów led świateł do jazdy dziennej (są przypalone i świecą bardzo słabo, znany problem niewielki koszt naprawy - kilkaset zł od lampy). Obecnie jeżdżę po prostu cały czas na włączonych światłach mijania. Przy okazji rozklejenia lampy w warsztacie odnowiłbym klosze, ponieważ zmatowiały od xenona.

Silnik nie bierze oleju.

Turbina wymieniona na nową, oryginalną przy przebiegu ok. 197 tys km. Wtryski sprawdzone - ok.



Poniżej zamieszczam pełną, obszerną historię sprzedawanego pojazdu. Szczegółowy opis przygotowałem z uwagi na poszanowanie Państwa jak i swojego czasu, jednocześnie starałem się opisać historię taką jaką sam chciałbym znać kupując samochód.


W 2020 w związku z powiększeniem się rodziny zacząłem szukać samochodu, który bez problemu pomieści dwa wózki dziecięce oraz bagaże - i tak właśnie znalazłem przedstawiany Państwa egzemplarz Skody Octavi 3 w wersji Scout. Samochód zakupiłem we wrześniu 2020 w Warszawie w firmie Cityrent - pełna historia serwisowa itd (też mam gdzieś na mailu). Chwilę przed sprzedażą samochodu było robione kilka rzeczy w tym regeneracja turbo itd. więc wydawał się wyborem idealnym - bardzo dobre wyposażenie, mocny i oszczędny silnik, DSG, miejsca idealnie wręcz z zapasem. Nie oszczędzałem na dalszym serwisie, jednak szybko się okazało, że silnik bierze olej - po szeregu konsultacji, płukankach przy wymianie itd. dowiedziałem się, że te silniki tak mają. Wtedy żużycie oleju to około 1L na 2000 KM. W związku z zapewnieniami licznych osób, że to normalne jeździłem dalej (poza samym olejem nic się nie działo). Tak przy przebiegu właśnie 197 tys km zauważyłem, że jest to już 1 L na 1000 KM - pojechałem na diagnostukę - dwa serwisy niezależnie stwierdziły, że musi to być turbina - ok wymieniłem, kilka rzeczy doszło przy okazji rachunek - 8 tys zł - ok ale będzie już dobrze. Niestety niewiele to zmieniło. Wada olejowa po kilkunastu tysiącach km powiększyła się do około 2L oleju na 1000 km - co był dość denerwujące w dalszych trasach. Ok. 20 tys dalej ok. 226 tys km przebiegu stanąłem przed decyzją - sprzedaję samochód lub naprawiam. Nie chciałem sprzedawać moim zdaniem wadliwego auta a nie był to dla mnie dobry czas na zakup nowego. Zdecydowałem się więc na wymianę silnika + sprawdzenie turbo + wtrysków i wymianę chłodnicy spalin. Silnik wymieniałem w serwie Turbo Żółw w Legionowie. Mój blok silnika nie nadawał się do regeneracji więc zakupiony został w firmie zajmującej się regeneracją silników regenerowany blok + nowe tłoki uszczelki itd.

Od tego czasu przez kolejny 30 tys km nie dolałem grama oleju - tym samym nie jest prawdą, że te silniku muszą brać olej - są albo źle eksploatowane od nowości albo tak źle spasowane przez producenta.


Miesiąc temu zakupiłem nową skodę i przyszedł czas na sprzedaż scouta. Auto mechanicznie jak napisałem jest sprawne, nie jest nowe więc ślady użytkowania są oczywiste. Samochód na bieżąco serwisowałem, dbałem w codziennym użytku.


Oczywiście możliwa jazda próbna - na zimnym jak i na ciepłym silniku ;) możemy wyjechać kawałek za miasto, jeżeli ktoś będzie bardzo zdecydowany.

 

16 sierpnia 2025 15:03

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Skoda

Model pojazdu

Octavia

Wersja

Scout 2.0 TDI 4x4 DSG

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2015

Generacja

III (2013-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

49900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni