Auto zarejestrowane na mnie żadnych pośrednich umów.
Rzadka wersja 110 konna także skrzynia 6 biegowa na autostradę bez porównania do słabszej wersji 90 konnej. Można lecieć taką skodą nawet i 170 i spalanie ok 6 litrów gazu... coś o silniku.
Jednostka 16-zaworowa z dwoma wałkami rozrządu, wykonana z aluminium. Wyposażona w bezpośredni wtrysk paliwa, turbosprężarkę oraz rozrząd oparty na pasku, którego interwał przypada na 210.000km. Jednostka zastąpiła poprzednią, awaryjną wersję 8-zaworwoą z rodziny EA111. Silnik z początkowych lat produkcji cierpiał na poważne awarie takie jak – rozciągający się łańcuch rozrządu, który często doprowadzał do poważnej awarii silnika, awarie uszczelki pod głowicą, duży ubytek oleju oraz problem ze sterowaniem silnika. Nowy silnik przeszedł wiele modernizacji i zostały wyeliminowane awarie trapiące poprzednika. Co do samej kultury pracy tej jednostki jest na bardzo dobrym poziomie, również spalanie można zaliczyć na duży plus. Reasumując silnik konstrukcyjnie bardzo zaawansowany technologicznie o dobrych parametrach, niskiej awaryjności oraz przyzwoitym poziomie spalania.
Silnik ten montowany tylko od 2016 do 2017 roku potem już tylko 1,0 3 cylindry... z gpfem.
jak się przesortuje ogłoszenia to takich rapidów z tym silnikiem oraz gazem 110 koni jest garstka.
Ostatnio wymieniłem wtryski gazu są na gwarancji. oczywiście filtry i oleje na bieżąco.
Skoda bogato wyposażona 4 elszyby,el lusterka,klima,podłokietnik,rozbudowany komputer z temperaturą oleju,czujniki parkowania tylne,światła do jazdy dziennej.
Bardzo przyzwoite audio zamontowane lepsze głośniki.
dla konkretnego kupca dodatkowo komplet opon zimowych.
długie opłaty,auto bezwypadkowe .