Smart Fortwo & pure cdi - 1
Smart Fortwo & pure cdi - 2
Smart Fortwo & pure cdi - 3
Smart Fortwo & pure cdi - 4
Smart Fortwo & pure cdi - 5
Smart Fortwo & pure cdi - 6
Smart Fortwo & pure cdi - 7
Smart Fortwo & pure cdi - 8
Smart Fortwo & pure cdi - 9
Smart Fortwo & pure cdi - 10
Smart Fortwo & pure cdi - 11
Smart Fortwo & pure cdi - 12
Smart Fortwo & pure cdi - 13
Smart Fortwo & pure cdi - 14
Smart Fortwo & pure cdi - 15
Smart Fortwo & pure cdi - 16
Smart Fortwo & pure cdi - 17
Smart Fortwo & pure cdi - 18
Smart Fortwo & pure cdi - 19
Smart Fortwo & pure cdi - 20
Smart Fortwo & pure cdi - 21
Smart Fortwo & pure cdi - 22
Smart Fortwo & pure cdi - 23
Smart Fortwo & pure cdi - 24
Smart Fortwo & pure cdi - 25
Smart Fortwo & pure cdi - 26
Smart Fortwo & pure cdi - 27
Smart Fortwo & pure cdi - 28
Smart Fortwo & pure cdi - 29
Smart Fortwo & pure cdi - 30
Smart Fortwo & pure cdi - 31
Smart Fortwo & pure cdi - 32
Smart Fortwo & pure cdi - 33
Smart Fortwo & pure cdi - 34
Smart Fortwo & pure cdi - 35
Smart Fortwo & pure cdi - 36
Smart Fortwo & pure cdi - 37
Smart Fortwo & pure cdi - 38
Smart Fortwo & pure cdi - 39

1 / 40

Smart Fortwo & pure cdi - 1
Smart Fortwo & pure cdi - 2
Smart Fortwo & pure cdi - 3
Smart Fortwo & pure cdi - 4
Smart Fortwo & pure cdi - 5
Smart Fortwo & pure cdi - 6
Smart Fortwo & pure cdi - 7
Smart Fortwo & pure cdi - 8
Smart Fortwo & pure cdi - 9
Smart Fortwo & pure cdi - 10
Smart Fortwo & pure cdi - 11
Smart Fortwo & pure cdi - 12
Smart Fortwo & pure cdi - 13
Smart Fortwo & pure cdi - 14
Smart Fortwo & pure cdi - 15
Smart Fortwo & pure cdi - 16
Smart Fortwo & pure cdi - 17
Smart Fortwo & pure cdi - 18
Smart Fortwo & pure cdi - 19
Smart Fortwo & pure cdi - 20
Smart Fortwo & pure cdi - 21
Smart Fortwo & pure cdi - 22
Smart Fortwo & pure cdi - 23
Smart Fortwo & pure cdi - 24
Smart Fortwo & pure cdi - 25
Smart Fortwo & pure cdi - 26
Smart Fortwo & pure cdi - 27
Smart Fortwo & pure cdi - 28
Smart Fortwo & pure cdi - 29
Smart Fortwo & pure cdi - 30
Smart Fortwo & pure cdi - 31
Smart Fortwo & pure cdi - 32
Smart Fortwo & pure cdi - 33
Smart Fortwo & pure cdi - 34
Smart Fortwo & pure cdi - 35
Smart Fortwo & pure cdi - 36
Smart Fortwo & pure cdi - 37
Smart Fortwo & pure cdi - 38
Smart Fortwo & pure cdi - 39

16 kwietnia 2024 23:00

ID: 6122772221

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Smart

Model pojazdu

Fortwo

Rok produkcji

2008

Przebieg

206 000 km

Pojemność skokowa

799 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

45 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

3.0 l/100km

Spalanie W Mieście

4 l/100km

Typ nadwozia

Auta miejskie

Emisja CO2

101 g/km

Liczba drzwi

2

Kolor

Biały

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Radio

Opis

Sprzedamy Smarcika CDI, jako że 3 smarty ForTwo w domu do trochę za dużo ;) Od miłośników marki i modelu, można już śmiało powiedzieć. Smarcik w naszych rękach od 1/2020. i 118kkm przebiegu. Samochodem jeździła moja małżonka, po Krakowie a bardziej po okolicach, cały czas utrzymywany w dobrym stanie technicznym tak żeby każdego dnia bezproblemowo służył. Mniej uwagi zwracano na walory estetyczne, więc drobne mankamenty estetyczne które były albo się pojawiły, nie poprawiano, o czym świadczą zdjęcia. Smart jest raczej w podstawowej wersji wyposażenia, ale nie wersji ABCz, jako że szyby są w prądzie i półautomatyczna* klimatyzacja jest ;) *- automatycznie utrzymuję zadaną temperaturę, oraz zamyka obieg na wewnętrzny gdy chłodzi i się temperatura ustawi na minimum, oraz włącza klimę żeby odparować szyby zimą gdy nawiew skieruje się tylko na szybę Skrzynia ma tryb manualny, jak i w pełni automatyczny. Hill-holder jest, ESP jest. 2 kluczyki. Radio seryjne, z wejściem AUX na 3.5mm jack, Baseus uchwyt magnetyczny do telefonu(blaszka do telefonu gratis) Fotele mają regulowane oparcia, a fotel pasażera można złożyć na płasko i wozić przedmioty 1.4m długie. Niestety uchwytów ISOFIX do fotelika dziecięcego brak(ale można taki fotel kupić na portalach aukcyjnych i sobie podmienić ;) ) Bagażnik całkiem spory, po zrównaniu foteli(gdy się wyjmie styropian spod nóg pasażera to nawet wtedy ma na nogi dużo miejsca gdy fotele są zrównane) podstawa bagażnika mierzy 100cm szerokości i 65cm głębokości(przy kierowcy 170cm wzrostu) a wysokość do linii okna jest 40cm, a pod dach 70cm. Czyli od 260 do 455 litrów Z dodatków są fajne i szersze felgi Alutec 15"(na nich jak nowe opony zimowe z 9/2020. Kleber Krisalp HP3 165/195) oraz drogocenne poszerzenia błotników tylnych Brabus - czyli przygotowany pod felgi od 450 lub Roadstera, opona nie będzie wystawała. Na dzień dziś wszystko sprawne, wszystko działa, lecz wiadomo że w bliższej lub dalszej przyszłości trzeba będzie ogarnąć kilka punktów z faktu wieku i przebiegu. PT/OC do marca 2025. Auto 3/2017 sprowadzono z Niemiec, i już tam było po chip tuningu u znanego Niemieckiego speca od Smartów(tak przekazał poprzedni właściciel, nie wiem co to za tuner) i podobno wystrojono go na ok 70KM i 140Nm (nie hamowałem, ale jedzie rzeczywiście jak rakieta i duuużo lepiej niż każdy w benzynie, z wyjątkiem turbo 84KM oraz Brabusa) oraz ograniczenie prędkości podwyższono na 157km/h, realne 15 sekund do setki (vs. 19.8s dla seryjnego 45KM CDI) Silnik to jeszcze ten stary dobry CDI sprzed liftu/ekologii/DPF, Euro 4 norma. Spalanie przy spokojnej jeździe poza miastem ok 3.5, w Krakowie ok 4-4.3, a jak się cały czas ciśnie to raczej ok 5, a przy 140 autostradą do 5.5 trzeba liczyć. Włączenie klimy to jakieś +0.5 Za naszej kadencji mechanicznie ogarniano: - wymiana wahaczy przód, końcówek drążków kierowniczych - emulator EGR(czyli wyłączony z funkcji, jako że sprawiał drobne problemy - wyskakiwał błąd i towarzyszący mu safe mode ograniczania mocy silnika) - wymiana intercoolera na nowy(standardowy problem w Smartach CDI, wentylator dynda i przedziurawia go) - wymiana miski olejowej na tą ze korkiem spustowym(ori nie ma, trzeba pompą od góry wyssać) - wymiana świec żarowych - wymiana plecionki wydechu - poduszka silnika boczna - wymiana wysprzęglika (Sachs, nowy) - paski osprzętu, jakieś czujniki, uszczelki i inne duperele - wymiana hamulców (tarcze/klocki, bębny/okładziny, płyn) - wymiana termostatu - serwis klimatyzacji Oprócz hamulców wszystko robione w serwisie Smart Kraków(kwitki są) a można się u nich także umawiać na sprawdzenie przed zakupem(zazwyczaj robią to od ręki), na pewno nie umknie im żaden detal który jest do poprawy. Mankamenty estetyczne: - z panelu dachowego schodzi klar, po mału ciągle odpada pod mijką na bezdotykowej) a jak cały zejdzie to po prostu będzie matowy, co dziś modne jest ;) - prawy tylny błotnik ktoś z poprzednich właścicieli musiał naprawiać, i zamiast polakierować założył(także na lewy) przezroczystą folię ochronną. Niestety na prawym błotniku coś w przygotowaniu powierzchni do folii poszło nie tak, i rok po zakupie zaczęła się łuszczyć pod myjką i odsłaniać zmatowiony pod nią plastyk błotnika. Kolesie od folii odradzali nową, bo PPF droga i mówili że lepiej i taniej będzie po prostu polakierować - przetarcie w folii na lewym dolnym rogu - przetarcie na rancie prawego przedniego błotnika(ślady czyjegoś zderzaka...) - pęknięta prawa tylna lampa(tak kupiliśmy, zasylikowano żeby nie wyciekał płyn światła wstecznego ;) ) - maleńka dziurka na siedzisku fotela kierowcy - rysy w plastyku bagażnika, także w panelu drzwiowym kierowcy(od butów - wysiadania w ciasnych miejscach) - dwa malutkie odpryski na szybie czołowej po prawej(od dawna są, nie powiększają się), poza polem widzenia, diagnosta się nie czepiał Na dzień dziś wiadomo że w bliższej lub dalszej przyszłości trzeba będzie ogarnąć: - turbinę, jako że ostatnio zaczęła lekko świstać i stwierdzono lekkie luzy. Regeneracja 800-1000 zł i 400-500 robocizna. - tradycyjnie w 451 CDI z faktu przesuniętego kołnierza wlewu oleju na deklu zaworów(względem wersji 450) od kilku miesięcy poci się pod korkiem i olej sączy się w dół po silniku. Operacja nieco skomplikowana przez bardziej utrudniony dostęp w 451, żeby porządnie naprawić/uszczelnić trzeba zdjąć dekiel, czyli najpierw zdjąć wtryski itd. (lub olać i jeździć/obserwować, lub spróbować zasylikonować bez zdejmowania dekla) - klimatyzacja może wymagać uwagi, jako że przy teście szczelności przy wysokim ciśnieniu wykryto delikatny wyciek z chłodnicy(typowe, koroduje po prostu) i przez to trzeba było uzupełnić nieco więcej czynnika. Dla zdecydowanych dorzucę dywaniki gumowe na zimę, oraz mogę dorzucić komplet kół stalowych(opony śmietnik, z racji wieku) od wersji 450 więc tył tajnie szeroko by siedział, można by wtedy na alusy dać letnie i mieć 2 komplety kół. Lepsze/większe zdjęcia: https://photos.app.goo.gl/CvmRL9NkPYPo93NaA 

Informacje o sprzedającym

Igor

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Podgórze

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie