SsangYong/KGM Rexton RX270 XVT 4x4 automat, diesel, 2,7 186 KM
Rok produkcji 2007, pierwsza rejestracja 07.01.2008
Pierwsza rejestracja w Polsce: 10.11.2018
OC do lipca 2025
Badanie techniczne do listopada 2025
Na przebieg 303 tys. km są papiery.
Auto sprowadzone z Niemiec z kompletem faktur i książką serwisową
Silnik 2,7 Diesel – 186 KM
Samochód zarejestrowany jako auto 7 osobowe ale jest zamontowanych fabrycznie 5 miejsc, dzięki temu miejsca na bagaż jest więcej
Cena do rozsądnej negocjacji po oględzinach auta
SsangYong Rexton RX270 XVT z 2007 roku to solidny SUV z dobrym silnikiem, bogatym wyposażeniem i dobrymi właściwościami terenowymi. Auto kupione z pomysłem dużego samochodu na wyjazdy z pojemnym bagażnikiem, ale czas na zminany. Bardzo wygodny i bogato wyposażony.
Auto na bieżąco naprawiane, sprawne, używane
Nowe opony wielosezonowe oraz komplet opon zimowych.
Przeglądy przechodził zawsze bez najmniejszych problemów i zastrzeżeń.
Eklektyczne, podgrzewane fotele przód z pamięcią (kilku programowanych kierowców + automatyczne odsuwanie fotela do wsiadania i wysiadania),
Elektryczne szyby przód i tył z zabezpieczeniem otwierania przez dzieci.
Silnik Mercedesa o pojemności 2.7 XDI – pracuje równo, nie dymi, nie bierze oleju, nie ma wycieków
Tapicerka skórzana – syntetyk ale łatwy w utrzymaniu czystości + pokrowce na przód, jest również komlet nowych dywaników
Skrzynia biegów automatyczna
Napęd 4x4 (możliwość przełączenia lato/zima)
Klimatyzacja
Felgi aluminiowe
Radio oryginalne Kenwood montowane fabrycznie, odtwarzanie płyt (CD, DiVIX)
Podgrzewane fotele
Podłokietnik z przodu
Składane na 2 razy fotele z tylu co daje praktycznie plaska podłogę
Hak 3,5 tony na haku dla przyczepy z hamulcem i 750 kg bez hamulca
Podgrzewane, składane elektrycznie i obniżające się przy cofaniu lusterka boczne; czujniki cofania
Kontrola trakcji – można wyłączyć guzikiem, tempomat
Automatyczna kontrola zjazdu ze stoku
Lampy przeciwmgielne
Z rzeczy które trzeba zrobić to:
Siłowniki pokrywy silnika - czasem puszczają i można dostać maską w głowę.
Ślad rdzy – widoczny na zdjęciach nad przednim kołem oraz ubytek lakieru przy grillu.
Kierownica ma lekkie przecierki – wizualnie można obszyć na nowa skórą. Centralny zamek dla tylnych drzwi zacina się, przednie działają bez problemu. Nadkole od strony pasażera niepełne (mechanik nie przykręcił dobrze i stało się jak stało – nie ma to wpływu na bezpieczeństwo i jazdę samochodem)
Pytania, kontakt, oględziny - serdecznie zapraszam – Poznań, Wichrowe Wzgórze lub centrum – okolice campusu Uniwersytetu Medycznego. Kontakt telefoniczny (nie zawsze mogę odebrać, proszę wysłać SMSa lub oddzwonię). Chętnie odpowiem na wszelkie pytania (na które znam odpowiedź).