Sprzedam samochód SSANGYONG XLV (SSANGYONG od 2025 roku zmienił nazwę na KGM).
Najważniejsze dane:
-2018 rok produkcji
-salon Polska
-I rejestracja: 15 listopada 2018r.
-przebieg 89.000 km
-1.6 benzyna+gaz (fabryczny)
-moc: 126 KM
-wersja Quartz
-manualna skrzynia
-klimatyzacja
-tempomat
-kamera cofania
-czujniki parkowania przód+tył
-4x el. szyby
-hak (mam też 3 rejestrację do uchwytu do przewozu rowerów)
-2 komplety felg i opon (zimówki: stal+kołpaki; lato: alufelgi)
-2 komplety dywaników (zima: gumowe; lato: materiałowe),
-roletka bagażnika (fabrycznie jej nie dawali)
-bezwypadkowy
-100% sprawny
-VIN: KPT26A1VSJP529530
-OC+AC+NNW do 01.lut.2026r
-przegląd do 08.lut.2026r.
Samochód pochodzi z salonu Ssangyong-Moto-Champ na ul. Schulza w Bydgoszczy, kupiłem go 15.01.2022r. z przebiegiem 33.000 km z zaufanych rąk od I właściciela mieszkającego w Bydgoszczy. Znam więc historię auta od nowości.
Najważniejszą rzeczą, którą chcę napisać jest to, że samochód jest ABSOLUTNIE BEZWYPADKOWY - nigdy nie brał udziału w żadnej kolizji drogowej, wobec czego macie Państwo pewność, że nie kupujecie kota w worku. Mogę podpisać się pod powyższym z całą uczciwością. Pierwszy właściciel jedynie uderzył delikatnie o coś na działce, przez co powstało kilka rys na przednim zderzaku i zgłosił to na szkodę z AC aby to pomalować. Ja przez cały czas posiadania auta nie miałem żadnego zderzenia drogowego, nigdzie nie przerysowałem, ani nie uderzyłem samochodem.
Jeśli chodzi o stan techniczny, jest bez większych wad. Ważne: instalacja lpg chodzi perfekcyjnie (nie ma z nią żadnych problemów, nie szarpie), samochód pali średnio 9 litrów gazu na 100 km, co czyni go super oszczędnym. Koszt przejechania 100 km to mniej niż 30 zł. W aucie zamontowana jest duża butla lpg o pojemności 60 litrów. Na całej butli można zrobić ok. 600 km (homologacja do 19.04.2028r.)
Samochód prowadzi się b. dobrze, fotele są jednymi z wygodniejszych na rynku, w środku jest dużo miejsca oraz z tyłu jest bardzo duży bagażnik. Pozycja za kierownicą jest rewelacyjna.
Samochód był na gwarancji do listopada 2023 r. (5 lat). Przez ten czas wszystkie serwisy były robione w ASO w Bydgoszczy, później w zaufanym lokalnym warsztacie. Auto od nowości nie miało żadnych awarii.
Najważniejsze czynności serwisowe:
-przy ok. 55.000 km wymieniłem w ASO nadkole z przodu od strony pasażera - pękło mi, to chyba wada fabryczna tego elementu. Po jakimś roku od wymiany pękło mi znowu, widać zdjęciu, lecz teraz o wiele delikatniej, w związku z czym już tego nie naprawiałem. Pokażę to przy oględzinach, można wymienić znów na nowe, ale ja nie widzę takiej potrzeby.
-przy ok. 60.000 km zmieniłem klocki i tarcze hamulcowe z przodu a z tyłu same klocki. Mam dwie tarcze (kupiłem już je, ale nie zamontowałem, bo stan aktualnych jeszcze nie wymaga wymiany). Dodaje je do zestawu.
-przy ok. 80.000 km awarii uległo sprzęgło klimatyzacji - zostało zmienione, klimatyzacja nabita pod koniec zeszłego roku - pracuje poprawnie.
-olej i filtry zmieniane co 15.000 km.
-gaz serwisowany również co 15.000 km (wymiana filtra-WAŻNE).
Samochód był garażowany w ogrzewanym garażu, regularnie myty i sprzątany. Auto jest 100% sprawne technicznie, można do niego wsiadać i jechać w spokoju na drugi koniec Europy. Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić to nie działa wskaźnik poziomu lpg w baku, ale dla mnie to żaden problem - zeruję licznik przy każdym tankowaniu i tankuje po przejechanych ok. 500 km (nigdy nie jeżdżę do końca zbiornika lpg czy pb). Jest to kwestia kalibracji tego wskaźnika w warsztacie zajmującym się instalacjami gazowymi. Przy oględzinach mogę pokazać wyniki z aplikacji Fuelio, której używam przy każdym tankowaniu. Drugą rzeczą, która działa w aucie nieprawidłowo są czujniki TPMS w kołach letnich. Prawdopodobnie wyładowaniu uległa bateria w którymś z czujników. Mi to nie przeszkadza, bo latem jeżdżę autem względnie mało (jeżdżę więcej motocyklem). W kołach zimowych czujniki działają poprawnie.
Dorobiłem 3 tablicę rejestracyjną - mam bagażnik rowerowy na hak, ale szczerze powiedziawszy - nie użyłem go ani razu, nie było okazji. Na haku nigdy nie ciągnąłem żadnych ciężarów, użyłem go zaledwie kilka razy.
Zapraszam Państwa na oględziny. Auto od nowości jest w zaufanych rękach, zadbane. Nie kupujecie Państwo "kota w worku" od handlarza-oszusta, który zrobi wszystko aby tylko sprzedać auto i na tym zarobić. Posiadam swój miernik lakieru, który mogę udostępnić w trakcie oględzin. Wyrażam również zgodę na sprawdzenie auta w dowolnej stacji diagnostycznej bądź serwisie, gdyż nie mam nic do ukrycia. Mam też kanał w garażu - nie ma problemu z oględzinami auta od spodu. Jeśli macie Państwo wątpliwości co do kupna marki SSANGYONG/KGM - chętnie mogę na ten temat porozmawiać i wytłumaczyć jak dobre to są auta. Ja przed zakupem też miałem nieco wątpliwości, jednak teraz mam całkowicie odmienne zdanie.
W samochodzie jest wyprowadzony przewód do wideorejestratora - zostawiam go dla nowego właściciela auta.
Na zdjęciach widać, że na fotelu kierowcy jest pokrowiec - miałem go założonego przez cały czas posiadania samochodu, aby nie zniszczyć fotela - po jego zdjęciu fotel pod spodem jest jak nowy. Posiadam pokrowce na pozostałe siedzenia - dodam je dla nowego właściciela - może będzie chciał założyć na wszystkie fotele.
Dla osób niezorientowanych dopiszę jeszcze, że Ssangyong XLV to bliźniaczy model z Ssangyong Tivoli, z tym że XLV ma po prostu dłuższy, większy bagażnik. Tak naprawdę XLV powinien nazywać się Tivoli Combi (w nowszym modelu zastosowali nazewnictwo Tivoli i Tivoli Grand). Jak wcześniej wspomniałem Ssangyong od 2025 roku zmienił nazwę na KGM.
Sprzedaję auto, gdyż sytuacja materialna pozwala mi na zmianę na nowsze. Poprzednie auto też miałem przez podobny okres czasu. Zapraszam do kontaktu, oględzin i jazdy próbnej.