1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
50 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
2 800 cm3
Moc
80 KM
Opis
Studebaker Champion Business Coupé - 1947 rok - Pojazd zarejestrowany w Polsce na Białych Tablicach.
Mamy do sprzedaży Studebaker Champion Business Coupe 2,8, Jedyny Taki w EU, trzy osobowy, krótka kabina a długa karoseria, bez dodatkowych bocznych tylnych okien, gdzie jest dodatkowa kanapa (Takie 6 osobowe do sprzedaży w świecie występują, a naszego modelu z krótką kabiną ciężko znaleść).Studebaker w bardzo dobrym stanie. Pełen komplet dokumentów, katalogi, prospekty itd.
Powojenna ikona: Model Champion pojawił się tuż po II wojnie światowej, w czasach, gdy amerykański przemysł motoryzacyjny szybko wracał do produkcji cywilnej. W 1947 roku Studebaker zaprezentował nową, całkowicie odświeżoną linię samochodów, które spotkały się z dużym uznaniem za nowoczesny design.
Unikalny styl „Bullet Nose”: Pierwsze powojenne modele Studebakera, w tym Champion z 1947 roku, charakteryzowały się charakterystycznym, aerodynamicznym przednim pasem, nazywanym „Bullet Nose” (pociskowy nos). To wyróżniało je na tle konkurencji i stało się znakiem rozpoznawczym marki.
Niezależne zawieszenie: Studebaker był jednym z pierwszych producentów, którzy wprowadzili w swoich modelach niezależne zawieszenie przednie, co znacząco poprawiało komfort jazdy i prowadzenie pojazdu.
Nietuzinkowa karoseria: W przeciwieństwie do wielu amerykańskich samochodów tamtych lat, które miały masywne i rozbudowane nadwozia, Studebaker wyróżniał się bardziej kompaktowymi i aerodynamicznymi kształtami, co czyniło go bardziej zwinnym i ekonomicznym.
Kultowy status: Dziś Studebaker Champion Business Coupé z 1947 roku to poszukiwany klasyk przez kolekcjonerów, którzy cenią go za unikalny styl i amerykański charakter powojennej motoryzacji.
Krótkie życie modelu: Choć model Champion był produkowany przez wiele lat (od 1939 do 1958), powojenna seria z lat 1947-1949 jest szczególnie ceniona za swój design i innowacje techniczne.
o aucie:
Stan blacharki zewnętrznej - bez oznak korozji. Podłoga bardzo ładna, komora i wnęki w oryginale. Deska rozdzielcza w oryginalnym stanie - kompletna, utrzymana wzorowo. Lakier ładny, prezentuje się pięknie, lepiej niż na zdjęciach. To trzeba widzieć. Tapicerka kompletna i oryginalna, bardzo ładnie utrzymana.
Mechanicznie kompletny na tą chwilę bez nakładu finansowego, wszystko działa i jest sprawne. Po wymianie układu wydechowego, układu hamulcowego, płynów eksploatacyjnych, świec, przewodów, regeneracji gaźnika i układu paliwowego, po wymianie uszczelek, wymianie linek, naprawy pompy, regeneracja chromów itd.
Pojazd posiada wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji w Polsce na białe lub żółte tablice.
Do obejrzenia o każdej porze dnia i pogodzie, stoi na hali ekspozycyjnej w Zgierzu koło Łodzi.
Możliwy transport do Klienta..
10 sierpnia 2025 20:15
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Inny
Model pojazdu
Inny
Kolor
Beżowy
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
3
Rok produkcji
1947
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Sprzedajemy Klasyki
Firma
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Znajdź na mapie