1 / 25
Najważniejsze
Przebieg
280 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
1 994 cm3
Moc
170 KM
Opis
Subaru Forester SF S-Turbo, manual
Auto dla miłośnika marki, mocno doinwestowane. Zdrowa buda, kielichy, podłoga, czyściutkie. Poniesione nakłady gruuubo przewyższają wartość auta, długa lista poniżej, jestem pewien, że ktoś doceni włożoną pracę:-)
Wykonane naprawy w ostatnich 18 miesiącach:
Silnik:
- rozrząd (pasek Mitsuboshi, rolki Koyo, napinacz NTN, pompa OE WRX STI, simeringi wszelkie i uszczelki
- regulacja zaworów, płytki nowe
- paski osprzętu, wszystkie rolki, nowy alternator
- uszczelki pompy wspomagania oraz płyn
- turbo z wrx, z japończyka 70tys przebiegu,
- pompa paliwa sportowa 4,5 bara, regulator paliwa manualny, koc na turbo, przewody paliwa w kaftanie antypalnym,
bov properfekt, przewody silikonowe itd.
- przewody, świece, cewka
- uszczelki silnika, nowa magistrala pod kolektorem, uszczelki odm, pokryw...
-olej filtry co 5tys km, Liqui molly ht 5w40
- wszystkie poduszki silnika
- czujnik spalania stukowego OE
-wydech: sonda lambda, downpipe ze sportowym katem nowy, środek cobra z imprezy gt (przerobiony pod forka),
końcowy H&S
- chłodnica klimy
- przewody chłodnicy, płyn prestone
Skrzynia:
- rozebrana, wszystkie uszczelki i siemringi, nowe łożyska na wałkach półosi, wiskoza zregenerowana u Michała Bogusza z
LSD factory, spięta na 10kg
- półosie,
- wał napędowy zregnerowany,
-olej bizol tdl 75w90,
-poduszka skrzyni z wrx'a
-czujnik biegu jałowego
- nowe koło zamachowe OE
- nowe sprzęgło EXEDY z łożyskiem wałka zdawaczego
- tylny most simeringi i olej
Zawieszenie Przód Nowe:
- amortyzatory + sprężyny kyb + mocowania Kyb
- tuleje wahaczy, sworznie, gumy stab, zaciski, klocki, tarcze hamulcowe, przewody, łączniki stab.
- zregenerowana przekładnia kierownicza, nowe drążki, końcówki, osłony, tuleje mocujące przekładnię
- łożyska w kołach
Zawieszenie Tył nowe:
- NOWY wózek z tulejami,
- wszystkie tuleje wahacza wraz ze śrubami i podkładkami, gumy stab, łączniki
- tuleje dyfra
- amorki + sprężyny kyb + mocowania Kyb
- klocki, tarcze, zaciski, tarcze kotwiczne, szczęki, sprężynki
- łożyska w kołach
- dystanse
Nadwozie:
- Koła letnie Alufelgi Oryginalne Work Wheels 17" plus nowe opony
- Reflektory nowe, zabezpieczone PPF
- kierownica, mieszek obszyte
- owiewki szyb Cobra (kawiorowe już nie do kupienia)
- lotka klapy
Biorąc pod uwagę stan i nakłady auto wyceniam na 35.900 PLN, do rozmów, np. mam kilka opcji kół.
Sprzedam jednego z dwóch, drugi pacjent S-Turbo 2001 AT lekko uterenowiony, przebieg 170.000km, również doinwestowany, bez oznak korozji we wrażliwych miejscach, robione zawieszenie, amory, podwyższony 2 cale (aktualnie podkładki zdjęte), snorkel, poszerzenia błotników, świeże opony AT, mocny LED z przodu, zabezpieczony Raptorem. Oleje wymieniane co 5000km.
Cena 29.900 PLN
Dodatkowe informacje mail lub tel. 5 O 2 - 2 4 O - 1 O O
26 lipca 2025 14:40
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Subaru
Model pojazdu
Forester
Wersja
2.0S Turbo 16v 4x4
Kolor
Zielony
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2002
Generacja
I (1997-2002)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Klimatyzacja manualna
Tapicerka skórzana
Podgrzewany fotel kierowcy
Podgrzewany fotel pasażera
Kierownica skórzana
Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą
Elektryczne szyby przednie
Elektryczne szyby tylne
Informacje o sprzedającym
Michał
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie