2.0 125km manual z reduktorem 2002r
Przebieg 240tys orginalny, w 2022 został ściągnięty z Niemiec osobiście przez mojego ojca przy przebiegu 190 tys
Blachy w orginale
LPG STAG na wtryskach barracudach- 3lata
LIFT -5cm
Hak
Klima nabita
Klocki przód tył wymienione 20 tys temu
Roczne sprzęgło, cały zestaw LUK
Poduszki silnika i skrzyni (wsadzona wzmacniana poduszka skrzyni od imprezy ze sklepu(subarak.pl))-nowe
Zawory regulowane 20tys temu
OLEJ w dyfrze i skrzyni świeży
Świece,kable,cewka, czujnik wału i wałka,pierwsza sonda Denso-nowe
W zeszłym roku wymienione końcówki wahaczy przód i końcówki drążków stabilizujących
Kolektor wydechowy roznoodleglosciowy bulgot 4-2-1
Opony Falken
Wildpeak A/T AT3WA
215/75 R15 100 S 2023/24r na stalowkach z audi pomalowane cobrą
Bagażnik dachowy z miejscem na koło i ledami, każdą stronę można sobie włączyć oddzielenie, albo dowolnie mieszać strony, na podsufitce w miejscu schowka zrobione 4 włączniki, instalacja zrobiona na przekaźniku i + po zapłonie więc jak należy
To były plusy, czas na minusy
Olej w silniku do wymiany za 3 tys km (Valvoline 5w30)
Rozrząd był wymieniany przy przebiegu 200tys więc też wkrótce do wymiany
Na przeglądzie wyszło że tylne tuleje wahaczy przednich(geometrię trzeba zrobić bo delikatnie wzięło zewnętrzną stronę opon) i gumy drążka stabilizującego przód do wymiany bo stuka
Tuleje przedniej belki dyferencjału (samolotu)też można wymienić bo lekko szarpie budą
Lekko bierze nadkola tył a tak to zdrowy
Szyber się zacina, jak nacisne guzik to nie zamknie się plynnie tylko w ostatniej pozycji zatrzyma się i lekko cofa, trzeba tak cykac żeby przeszło przez ten moment a później już normalnie do końca się zamknie
Gwint w korku oleju dyferencjału przekręcony, uszczelnione poxiliną(daje drugi sprawny dyferencjał do auta można zmienić dekiel albo cały dyfer)
Pęknięta osłona przegubu wewnętrznego lewy przód(prawy przód wymieniony)
Nie myty od spodu
Pierdoły ale parę jest
Jeden kluczyk
Blachy z zewnątrz jak to w takim wojowniku, tu wgniotka tam rysa od gałęzi a prawy tył zaliczył rurę od znaku drogowego przy parkowaniu
Dziura w prawym progu od strony wału
I na środku pod fotelem ruda, tak to nalot
Jak się zastanawiasz czy bierze olej to tak bierze ale nie są to jakieś przerażające ilości, jak jeżdżę po mieście to nic nie weźmie a jak zrobię trasę 500km przy 120km/h + to z 200ml łyknie albo i nie
Nie dymi nie kopci, nie bierze płynu chlodniczego
A i schowek przy lewym kolanie się urwał ostatnio ;)
Auto nie katowane w błocie ani żadnym terenie,raczej z psem na łąkę i z dziećmi do lasu, wiadomo po co jest Subaru ale zawsze z głową i po rozgrzaniu olejów
Możemy podjechać na dowolną stacje diagnostyczną
Sprzedaję z powodu powiększenia rodziny,
potrzebuje bezpieczniejszego kombi(już kupiłem) ;((
Ubezpieczenie jeszcze pół roku
Przegląd też coś takiego
Cena 17,000 zł oczywiście do negocjacji na miejscu
Pozdrawiam Łukasz