Do sprzedania Subaru Forester, kupiony w polskim salonie. Pełna galeria zdjęcia na OtoMoto
Jestem właścicielem od 2022r. W trakcie mojego posiadania przeszedł wiele napraw i modyfikacji. Ale zacznijmy od wyposażenia:
Podgrzewana przednia szyba
elektryczne lusterka/szyby
klimatyzacja
podgrzewane fotele przód
bagażnik dachowy
hak
isofix
tempomat
radio z mp3/usb
głosniki helix w drzwiach przednich
Samochód mimo swoich lat posiada zadbany środek, w tym tapicerkę, która nie jest wytarta, podobnie plastiki i deska rozdzielcza.
Silnik to 2.0 158 koni, fabrycznie głowice wzmocnione pod lpg ( po kodzie silnika )
Za mojej kadencji przeszedł bardzo dużo napraw i modyfikacji:
Naprawy:
2023- nowe kielichy tył co jest bolączką tego modelu, mam pełną dokumentacje zdjęciową plus rzeczy eksploatacyjne- tarcze, klocki, jeden zacisk hamulcowy, oleje i filtry.
lakierowanie 4 elementów ( przedni zderzak, błotniki jedne drzwi do listwy ) rysy , odpryski i uszkodzenia przedniego zderzaka.
jesień 2023, nowy zbiornik lpg oraz nowe wtryskiwacze gazowe
jesień 2024 - nowy rozrząd, regulacja a w zasadzie inspekcja luzów zaworowych , wszystkie zawory były w tolerancji nie zbliżały się nawet do podstawienia co wymagałoby regulacji.
Wymiana skrzyni (wypadały biegi po puszczeniu gazu)
nowy rozrząd i świece iridium
Miesiąc temu samochód znowu miał inspekcje skrzyni, wymianę łozysk skrzyni za 700zl ( same łożyska tyle kosztowały) plus nowe uszczelniacze półosi i olej, nowa chłodnica wody, sworznie wachaczy
Modyfikacje:
Wydech końcowy WM sport, lift 2 cale. żółte sprężyny plus podkładki nad amortyzatory 4cm. Opony AT - chińczyki. Kola 16cali pomalowane w kolor Subaru.
Samochód nie zużywa oleju w jakiś znaczących ilościach od wyniany do wymiany są na prawdę symboliczne dolewki co na ten model i przebieg można uznać za bardzo dobry wynik. Silnik pracuje równo.
Niestety są też wady:
Od spodu jest sucho, nie ma luzów, pracuje na stacji diagnostycznej wiec nadzoruje samochód na bierząco. Podłoga, podłużnice jak i cała reszta jest wolna od korozji jednak same progi nie sa idealne, samochód podnosi się za nie ale trzeba o nich mysleć w przyszłości. Lakierniczo samochód wygląda dobrze ale znajdą się małe wgniotki od stania pod drzewem. Pomimo wymiany łożysk i oleju niestety skrzynia wyje przy dodaniu gazu a ja po prostu już nie mam ( z przyczyny rodzinnych czasu na dalsze inwestycje ) Jeśli ktoś w niedługim czasie zajmie się progami i dokończy ta skrzynie może cieszyć się fajnym foresterem, którym można wjechać w teren bez obaw o prześwit tak jak jest to w przypadku zwykłego prześwitu. Mnie jak i mojej rodzinie lift służył do wyjazdów nad rzekę, ognisko , żaden ciężki offroad. Zdjęcia są również z wycieczki rodzinnej z na codzien samochód używany w mieście.
Opony to główne chińczyki, starcza na max ten sezon.
W samochód śmiało mogę powiedzieć, że wsadziłem jego obecną wartość.
Masz pytania ? Zadzwoń, cena do negocjacji.