Dzień Dobry,
przedmiotem ogłoszenia jest klasyczne Subaru Forester (SF) I gen. które jest niszowym prekursorem SUVa.
Dzięki turbinie oraz przerobionemu wydechowi brzmi charakterystycznie dla marki i daje wiele frajdy podczas jazdy.
Samochód został podniesiony o 2 cale oraz ma przerobione zawieszenie (wahacze, amortyzatory) przez co zaskakuje w terenie. Pomimo przerobionego zawieszenia samochód prowadzi się jak po szynach na asfaltowych trasach.
Ponadczasowe, dwukolorowe malowanie kojarzące się z typowym leśniczym sznytem.
Dzięki nowym oponom Yokohama A/T zamontowanych na aluminiowe felgi, świetnie daje sobie rade w każdych warunkach.
Aby usztywnić karoserię zastosowałem rozpórki na przednich oraz tylnych kielichach.
Jeżeli mowa o kielichach, auto pochodzi z ziemi Włoskiej i trafiło do Polski, co sprawiło że przy swoim wieku ma oryginalne, nie zardzewiałe kielichy.
Około półtora roku temu całe podwozie zostało zabezpieczone oraz wcześniej porządnie oczyszczone (posiadam pełną dokumentację zdjęciową z prac).
Jako wielki fan Subaru posiadam ich parę oraz bardzo o nie dbam.
Auto posiada niewielkie zarysowania oraz odpryski na lakierze spowodowane jazdą w terenie.
Wszelkie modernizacje oraz wymienione części zamieszczam w liście poniżej:
-Felgi - Borbet 15 cal'
-Opony Yokohama Geolander A/T 215/75/15 + pełnowymiarowe koło zapasowe na stalowej feldze z założoną nową oponą z kompletu
-Syczki (dodatkowe głośniczki sopran) oraz głośniki Morel w drzwiach przednich zapewniają świetnie nagłośnienie
-Oryginalne radio z Subaru Forester SG
-Oryginalne dokładki poszerzające nadkola
-Dołożony kangur oraz kierunkowskazy z wersji USA z odbłyśnikiem świetnie podkreśla linie samochodu
-Zamontowane dystanse przednie 25mm oraz tylne 35mm robione na zamówienie
-Nowe nakrętki kół
-Przyciemnione szyby wraz z szyberdachem
-Wymieniony Kabel PLUS (+) z AKU do rozrusznika
-Łączniki stabilizatora przód + tył (z nowymi gumkami do mocowania)
-Łożysko (lewy przód)
-Piasta przód (lewa + prawa)
-Końcówka drążka kierowniczego (lewa)
-Pół osie tylne
-Dłuższe wahacze aby szeroko i stabilne jechał, wynikające z podwyższenia auta
-Krzyżak maglownicy
-Gumki stabilizatorów przód/tył ORI z ASO
-Zabezpieczenie podwozia woskiem oraz profili zamkniętych (z dokumentacją zdjęciową)
-Lift 2 cale
-Wymienione belki stosowane do mocowania relingów
-Wyczyszczony i przepłukany układ chłodzenia
-Mieszek zmiany biegów
-Wymienione żarówki w przyciskach wnętrz
-Podgrzewanie:
Fotele
Przednia/Tylna szyba
Lusterka
-Ori Emblematy klapa tył
-Rozpórki kielichów przód + tył (tylna rozpinana)
-Samochód posiada instalację gazową z zalegalizowaną butlą (w zeszłym roku) na kolejne 10 lat
-Olej wymieniany co 10k kilometrów
-oraz dorzucam wyciętą środkową część wydechu (tłumik)
Numer VIN: JF1SF5LD3XG037512
OC ważne do sierpnia
Pozdrawiam
Janek