Na sprzedaż leci moje spełnione marzenie, z uwagi na stan zdrowia kupiłem coś świeższego, a dwóch aut nie potrzebuje.
Subaru Forester SF S-Turbo 1999 2.0 170km w automacie, benzyna + LPG (Lovato) z bardzo niskim potwierdzonym przebiegiem 184863km!
Samochód w bardzo dobry stanie, silnik, skrzynia, napędy działają bardzo dobrze, blacharka została jakiś czas temu ogarnięta.
Silnik nie pobiera oleju.
Auto odkupione przeze mnie od starszego Pana, garażowane całe życie. Samochód zadbany, było to moje marzenie od dzieciństwa więc chciałem go utrzymać w jak najlepszym stanie.
Opłaty ważne, samochód świeżo ubezpieczony na następne pół roku.
Przegląd techniczny: 05.09.2025
OC: 10.12.2025
Na początku tego roku samochód przeszedł serwis, wymienione przy przebiegu 177600km:
- Olej w silniku 5w40 Millers NT+
- Olej w skrzyni Ravenol SU5 ATF
- Uszczelka miski olejowej skrzyni biegów
- Olej w dyfrach Motul Gear 300 75W90
- Filtr paliwa
- Filtr wewnętrzny i zewnętrzny skrzyni biegów
- Filtr powietrza
- Filtr kabinowy
- Filtry gazu (faza lotna)
- Świece irydowe Denso
- Kable zapłonowe NGK
- Nowy akumulator Topla
Około 20000km temu nowy rozrząd i sporo dupereli w zawieszeniu.
Dodatkowo z modów:
- najrzadsza kierownica Subaru z Imprezy STI (GD), z działającym klaksonem i bez błędu poduszki
- większy intercooler z WRX
- oryginalny blowoff hybrydowy od GFB
- wzmacniacz w bagażniku i poprowadzona instalacja do caraudio!
- Legendarny grupowy grill od Piotra G. z projektu Forka który już nie istnieje (takie moje tribute dla autora i przy okazji rzadki JDM’owy smaczek)
Również w tym roku samochód przeszedł remont blacharski, poprawione zostały kielichy (czyli bolączka tego modelu) i mała dziurka w progu również ogarnięta.
Co zostało do zrobienia:
- ranty nadkoli do ogarnięcia
- przydałoby się wymienić zawias, amortyzatory z prawej strony zaczynają się męczyć
- przełącznik od gazu nie chce się wyłączyć, do zmiany (ten guzik w środku samochodu, gaz w pełni sprawny)
- delikatne zapocenie jednej pokrywy głowicy (standard, jeszcze nie miałem Subaru bez tego efektu, a miałem ich kilka), natomiast na bagnecie od wymiany do wymiany nie ubywa oleju
Wyposażenie samochodu:
- jasna (szara) skóra
- elektryczne lusterka
- grzane fotele
- szyberdach (silniczek powoli umiera i trzeba zmienić, jest szczelny!)
- tylne kanapy składane na płasko
- oryginalna Instrukcja Obsługi w języku Polskim + zestaw oryginalnych kluczy Subaru
Dodatkowo dorzucam karton części pdt: „pierdółki na zmianę”.
Chciałbym oddać to auto komuś kto je doceni, i utrzyma w dobrym stanie a na pewno będziesz się nim cieszyl długie lata bo to legendarna bryka, nie bez powodu to juz 3'ci Forester S-Turbo w rodzinie.