Subaru Forester - 1
Subaru Forester - 2
Subaru Forester - 3
Subaru Forester - 4
Subaru Forester - 5
Subaru Forester - 6
Subaru Forester - 7
Subaru Forester - 8
Subaru Forester - 9
Subaru Forester - 10
Subaru Forester - 11
Subaru Forester - 12
Subaru Forester - 13
Subaru Forester - 14
Subaru Forester - 15
Subaru Forester - 16
Subaru Forester - 17
Subaru Forester - 18
Subaru Forester - 19
Subaru Forester - 20
Subaru Forester - 21
Subaru Forester - 22

1 / 23

Subaru Forester - 1
Subaru Forester - 2
Subaru Forester - 3
Subaru Forester - 4
Subaru Forester - 5
Subaru Forester - 6
Subaru Forester - 7
Subaru Forester - 8
Subaru Forester - 9
Subaru Forester - 10
Subaru Forester - 11
Subaru Forester - 12
Subaru Forester - 13
Subaru Forester - 14
Subaru Forester - 15
Subaru Forester - 16
Subaru Forester - 17
Subaru Forester - 18
Subaru Forester - 19
Subaru Forester - 20
Subaru Forester - 21
Subaru Forester - 22

Najważniejsze

Przebieg

165 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 994 cm3

Moc

177 KM

Opis

Witam


Sprzedam Subaru Forestera XT z 2004 roku w pełnej opcji.


Auto od NOWOŚCI w Polsce - salon PL.

Odkupiłem je od wujka, który kupił je dla swojej żony w 2004 roku w salonie w Krakowie.

Posiadam fakturę zakupu z 2004 roku!


Samochód ponadto ma PEŁNĄ HISTORIĘ SERWISOWĄ od 2004 roku - KAŻDA faktura, KAŻDA wymiana jest na fakturze.

Łącznie 82 tyś złotych w samych fakturach, plus przez ostatnie 3 lata wsadzone około 25 tyś złotych.


Jestem w stanie wykazać wszystko na papierze i odpowiedzieć na każdy aspekt względem stanu auta i jego historii.


Forester w tym momencie ma przebieg od nowości 350 tyś km. Przy przebiegu 311k padł silnik wujkowi, więc zaproponowałem, że wezmę auto od niego i zrobię, bo szkoda było je sprzedać popsute za grosze, więc z rzeczy, które ja zrobiłem w ostatni rok, to:


Nowy silnik 6000 zł - (jest faktura) z przebiegiem 123 tyś km, który do tej pory zrobił 40 tyś i działa perfekcyjnie.

Nowy rozrząd 2000 zł - został zrobiony przy wymianie silnika.

Nowy akumulator 420 zł - jest gwarancja i papier.

Nowe świece 400 zł.

Nowy filtr paliwa 120 zł.

Nowa pompa paliwa Walbo 255 450 zł.

Nowy customowy dolot Ramair 230 zł.

Nowy PEŁNY przelotowy wydech robiony na zamówienie 1600 zł (pięknie brzmi, ale nie ogłusza). Wygłuszona jest także tylna klapa bagażnika.

Upipe zmieniony na ten z Imprezy GT (bez sondy EGT), sonda wyprogramowana.

Downpipe z Subaru Impreza WRX z NOWĄ sondą DENSO (nie pamiętam dokładnie modelu, ale też ponad 400 zł, mam pudełko, fakturę).

Turbina TD04L (identyczna jak w WRXie) od Forestera 2.5XT (podaje 1,5 bara w peaku, zduszona na 1,1 w szczycie).

Wymieniona została też kompletna (cała) skrzynia biegów (stara do wglądu u mnie), bo tamta szarpała, ta zmienia biegi praktycznie niewyczuwalnie.


Ponadto 4 miesiące temu wymieniłem prawie całe ZAWIESZENIE:


przód - łączniki stabilizatora, drążki kierownicze, wahacze ze sworzniami, gumy stabilizatora, stabilizator.

tył - łączniki stabilizatora, stabilizator, gumy stabilizatora. Łącznie około 1800 zł.


Dwa miesiące temu zrobiona:

Regulacja luzów zaworowych 800 zł.

Uszczelnienie pokryw zaworów 600 zł.


Zostało też zmienione częściowo podświetlenie w aucie na czerwone (bardziej jak w STI).


Subaru dodatkowo posiada UNIKATOWY lakier Java black pearl (czarny z drobinami złota mieniącymi się w świetle) - jest to bardzo unikatowe malowanie.


Auto ponadto zostało profesjonalnie wystrojone w Warszawie u Michała z LSD FACTORY (kto ma wiedzieć ten będzie znał) na 280 koni mechanicznych (pb98), więc do setki idzie praktycznie równo co Forester STI w manualu.

Mam również wykres z DRAGGY - najlepszy czas jaki udało mi się zrobić tym autem, to 6.33 do setki.


Samochód jest także w nietypowej konfiguracji, czyli pełna opcja plus ORYGINALNE czujniki cofania, podgrzewane pełne skórzane fotele, szyberdach, pełna elektryka, skrzynia automatyczna, tryb power, tryb snow, wszystko co Forester mógł mieć, to ten ma.

Środek auta także w bardzo dobrym stanie, siedzenia nie mają żadnych ubytków, przetarć, kierownica jak nowa, guziki nie są powycierane - auto prezentuje się naprawdę dobrze.


Z minusów, jak to w Subaru pojawia się rdza na nadkolach z tyłu, delikatnie pod uchwytem klapy bagażnika, wszystko do ogarnięcia.

Ja wizualnie auta nie robiłem, skupiłem się na tym, żeby było perfekcyjne mechanicznie i takie też jest i tak też jeździ.

Autem jeździłem głównie w zimie w górach, więc silnik, jak i cały osprzęt przeszedł chrzest i naprawę jest to wszystko zrobione ze sztuką i posłuży kupującemu jeszcze wiele lat.

Kwestia tylko ogarnięcia detali wizualnych.

Silnik sprawdzony, zalewane 10w60 Valvoline.

Dodatkowo jeździłem tylko na Shell v-power racing 100 (mam paragonów na 20 tyś dla niedowiarków).


Cena do negocjacji na miejscu.

Na wszelakie pytania odpowiem drogą telefoniczną, aczkolwiek szanujmy swój czas - nie jestem informacją turystyczną, chociaż dalej wiernym fanatykiem marki, to proszę nie męczyć mnie pytaniami nie związanymi z ogłoszeniem i kupnem auta.

 

2 sierpnia 2025 1:28

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Subaru

Model pojazdu

Forester

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2004

Generacja

II (2002-2008)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

24800

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Arkadiusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni