SUBARU Impreza WRX 2.0 - Bezwypadkowa oraz doinwestowana
Jest to jeden z pierwszych modeli Imprezy NEW AGE (tzw. BugEye). Zachowana w wyśmienitym stanie technicznym jak i wizualnym. Wszystko za sprawą tego, że do 2016 roku była użytkowana w Szwajcarii a po sprowadzeniu na bieżąco serwisowana w specjalistycznych warsztatach Subaru.
Właścicielem jestem od prawie 6 lat. Jako, że nie jest to moje jedyne Subaru, serwisy dokonuję również w OPP SPORT SUBARU a z ważnych czynności, nie licząc oleju silnika oraz filtrów, z ważniejszych elementów ma aktualnie wymienione:
- 247tyś.km
Rozrząd (Pasek, 4 rolki, napinacz).
- 258 tyś.km
Tarcze ham. przód Brembo (nawiercane) + klocko Ferrodo
Tarcze ham. tył TRW + klocki Ferrodo
Olej w skrzyni biegów + tylny most.
Akumulator Varta
- 265tyś.km
Wymiana wszystkich gumowych elementów zawieszenia na Strongflex (czerwone)
Komplet profesjonalnych amortyzatorów KYB AGX (z regulacją twardości – 6 położeń)
Komplet sprężyn na Eibach ProKit
Komplet mocowań amortyzatorów
Koło pasowe silnika (OE) wraz z paskiem osprzętu
Świece zapłonowe (NGK)
- 270tyś.km
Pompa paliwa DW200 (kpl. z filtrem wstępnym)
Auto nieustannie jeździ na oleju MILLERS OILS Motorsport CFS 5w40 NT+ oraz wszystkich markowych częściach eksploatacyjnych. Zalewany jest tylko i wyłącznie Pb98.
Na obecną chwilę stan mechaniczny pojazdu jest bardzo dobry. Silnik, osprzęt czy same elementy zawieszenia nie wydają żadnych niepokojących dźwięków. Samochód jest zwarty, sztywny i prowadzi się pewnie.
Jako, że zawsze podchodzę do wyglądu fabrycznego z szacunkiem, Impreza ma niemal niezmienny wygląd z zewnątrz jak i wewnątrz. Z delikatnych, przeprowadzonych zmian, które tylko miały na celu dopełnić oraz podkreślić rajdowy wygląd zewnętrzny, zdecydowałem się podmienić wlot na masce na ten z STI, polakierować nakładki progowe oraz założyć profesjonalne, wyczynowe felgi Fondmetal EVO Corse 7.5x17 (fabryczny złoty kolor). Felgi jak i opony Bridgestone Potenza RE070, kupione jako nowe z końcem 2019 roku. Całość zachowana w nieskazitelnym stanie. Lekkiej modernizacji zostały poddane także przednie reflektory. Na bazie oryginalnych w firmie HidRetrofit.pl otrzymały pełną regenerację szkieł, została dołożona soczewka na żarówkę H7 a wewnętrzna, martwa część polakierowana w czarny połysk. Efekt zdecydowanie poprawiający wygląd jak i oświetlenie.
Dopełnieniem jest kompletny układ wydechowy 2.75” (stal nierdzewna) wraz z downpipe na szerokim kołnierzu. Za sprawą objętościowego tłumika końcowego, wykonanego na wzór Prodrive, dźwięk jest bardzo przyjemny i nie męczący. Pod maską doszła rozpórka przednich kielichów OE Subaru oraz wzmocnienie łączenia skrzyni biegów z silnikiem firmy Motoweld.
We wnętrzu pełna seria, znajdziemy tu fabryczny radioodtwarzacz płyt CD oraz kaset oraz nowy komplet oryginalnych welurowych dywaników. Wszystko czyste, działające i nie noszące śladów zużycia.
Nadwozie od spodu jak i w newralgicznych miejscach dla tego modelu w pełni zdrowe.
Od momentu sprowadzenia nie jeżdżone zimą i praktycznie tak samo pod czas deszczu. Zawsze garażowane.
Zabezpieczane wewnątrz jak i z zewnątrz najwyższej jakości kosmetykami.
Do auta dołączam teczkę dokumentów, potwierdzających naprawy i wymiany.
Oryginalną dokumentację fabryczną (ks. Serwisowa, instrukcje, wkładki, etui itd.)
Dwa fabryczne oryginalne kluczyki.
Na koniec dodam, że Impreza użytkowana była czysto hobbystycznie, nigdy nie widziała toru czy innych dróg, poza tymi publicznymi.
To auto dawało mi spełnienie motoryzacyjnego marzenia z lat młodości.
Impreza do obejrzenia w lewobrzeżnej Warszawie.
Serdecznie zapraszam.