1 / 31
Najważniejsze
Przebieg
252 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kompakt
Pojemność skokowa
1 994 cm3
Moc
150 KM
Opis
O samochodzie:
Subaru około 3 lata temu sprowadzone do Polski po delikatnej szkodzie (ptak wpadł w grill i go połamał) przy przebiegu około 185tys.
Auto zadbane przez Szwajcara dzięki ich rygorystycznym przeglądom względem Polski.
Posiadam od początku książkę serwisową.
Jako fan marki mocno do inwestowałem samochód aby był niezawodny i tak właśnie było przez cały okres eksploatacji - nigdy mnie nie zawiodło.
W samochodzie robione filtry i oleje co 8-10 tys km maksymalnie (teraz zalany olej motul 5w40 wcześniej oleje penrite)
- Ostatnio okej wymieniony przy przebiegu 250 tys.
- założony gaz jest to customowa instalacja dobrana specjalnie pod ten samochód na podzespołach stag przy około 216 tys km
Reduktor 250km sterownik z komunikacją z funkcją na przykład podlewania benzyny. Samochód ma na gazie bardzo dobra mapę (9-11l/100km) oraz samoczynnie wypłukuje gniazda zaworowe dzięki czemu gwarantuje bez awaryjna eksploatację na tym paliwie.
- nie robiłem tarcz i klocków ale w zestawie dokładam nowy komplet tarcz przód i tył oraz klocków hamulcowych firmy quaro
- rozrząd około 220tys km
- kpl. Sprzęgło około 235tys km
- alternator po regeneracji robiony podobnie jak sprzęgło ( mam gwarancję nie pamiętam dokładnie kiedy)
- nowe paski PK
- nowe opony letnie mają dokładnie 3 miesiące
- felgi może nie są zbyt ładne za to prostowane przed założeniem opon ( mam jeszcze czarne felgi Dotz 18 cali z opona Continental conticontact 3 te czarne obecnie na prostowaniu)
- nowe dwie opony zimowe ( były 4 ale nie miałem zbieżności i wbiłem się na dziurę i zrobił się bubel więc zostały zutylizowane
- zbieżność zrobiona 3 miesiące temu
- komplet zawieszenia tył oraz przeserwisowany przód ( jedyne co może być do wymiany w zawieszeniu to dwie gumy tylnego wózka ale jeszcze są ok, reszta gum nowa )
- przepłukany układ chłodzenia z nowym płynem
- przeserwisowany napęd ( wymienione oleje w dyfrze i skrzyni
- auto było już zabezpieczone antykorozyjnie ( mówię o podwoziu) i nie zawiera grama rdzy oprócz nalotu na wózku itp więc stan zawieszenia podłogi i progów idealny co dziwne przy japońskim samochodzie)
Silnik chodzi jak zegarek i co najważniejsze nie bierze grama oleju od wymiany do wymiany ( raz dolałem 2 setki oleju bo myślałem że jest mniej, a był błąd pomiarowy i później okazało się że jest trochę ponad stan.
- przy ostatniej wymianie oleju wymienione świece na NGK
- filtr kabinowy i obsługa zrobiona w marcu tego roku wszystko świeże
Auto ma wiele plusów jest to Subaru więc największym plusem jest napęd który jest genialny zwłaszcza w zimę. Niejednokrotnie uratował mnie sam w dziwnej sytuacji i jest nie do zatrzymania przez jakiś śmieszny deszcz czy śnieg.
Auto posiada jeden problem, mianowicie po wymianie sprzęgła (sprzęgło z wysokiej półki firmy Japanparts) pojawił się delikatny problem z wrzucaniem 4 biegu ( najprawdopodobniej źle wyregulowane cięgna skrzyni.
Niczego nie ukrywam sprzedaje samochód tak jak jest więcej info pod nr telefonu:
Jestem uczciwym sprzedającym, opowiem zainteresowanemu więcej smaczków i szczegółów, aby nikt nie był zawiedziony.
Nie wiem za ile sprzedać dlatego cena do negocjacji, ponieważ chcę sprzedać nie sprzedawać ( powód sprzedaży oczywiście przedstawię kupującemu)
W aucie jest włożony Android auto ale posiadam oczywiście oryginalna radionawigacje firmy Kenwood
13 sierpnia 2025 22:20
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Subaru
Model pojazdu
Impreza
Wersja
2.0R Active
Kolor
Inny kolor
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2010
Generacja
GH (2007-2011)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Dostęp do internetu
Informacje o sprzedającym
Kamil
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie