Dzień dobry!
Na dzisiejszej aukcji mamy do zaoferowania samochód marki:
Subaru Impreza STI GD z 2003 roku.
Auto bardzo mocno doinwestowane, wszystkie części zawsze wymieniane na czas. W aucie jest nowy silnik oraz nowa skrzynia biegów ( wszystko robione na podzespołach z najwyższej półki). Auto przygotowane przez firmę Maptek z Poznania. Auto nigdy nie miało żadnego wypadku, buda 100% zdrowa, została oczyszczona z wszelkich ognisk rdzy i zabezpieczona. Samochód nigdy nie jeździł po szutrach, wyłącznie tory asfaltowe. Spód w idealnym stanie. Samochód nie wymaga kompletnie żadnego wkładu finansowego, gotowe do startów. Silnik EJ22 2,34L ( koszt budowy 130 000 zł- przejechane ma ok. 200-300 km)
- Blok zamknięty RCM EJ22T
- Konwersja na 5 panewkę
- Konwersja na 14 mm
- Zestaw szpilek 14mm RCM
- Modyfikowana pompa oleju 11mm RCM
- Napinacz paska rozrządu RCM High Grip
- Wał korbowy Arrow 79mm
- Chłodnica oleju Setrab wersja 6 (283MM) + 2 nyple
- Wąż dolotowy turbo Mishimoto
- Tłoki MAHLE Extreme 97 mm
- Korbowody I Beam Wiseco ARP+625
- Wałki rozrządu custom single AVCS 270/270
- Zawory ssące i wydechowe Inconel Supertech rozmiar STD
- Sprężynki zaworowe sztywniejsze
- Głowice po pełnej obróbce oraz portingu
- Miska oleju + smok + wkład Killer B
- AOS Perrin
- Mocowanie silnika Perrin
- Wtryski ID1050Xcc
- Turbo TD05 20G/ 7cm ball bearing
- Pasek rozrządu Cosworth
Układ chłodzenia:
- Chłodnica Mishimoto X-Line
- Obudowa pompy wody o wysokim przepływie Killer B
- 2x wentylator Mishimoto Race Line 12”
Układ dolotowy:
- FMIC Kit Mishimoto ( Model: MMINT-WRX-01)
Układ wydechowy:
- Kolektor wydechowy Killer B ( 321 Stainless Holy Header 2- Bolt) owinięty wełną ceramiczną oraz Nimbusem
- Uppipe Perrin owinięty wełną ceramiczną oraz Nimbusem
Szkrzynia biegów:
- Seryjna 6MT świeżo po przeglądzie i wymianie niezbędnych części
- Mocowanie skrzyni zarówno dolne jak i górne Perrin
- CAE Ultra Short Shifter Subaru WRX/ STI Race & GC8 „ RACE”
- Tarcza sprzęgła 6 łopatkowa AP Racing z tłumikiem drgań skrętnych Subaru Impreza STI
- Docisk sprzęgła STI Performance Impreza STI 6 M/T N grupa (N10/N11/N12/N14/N15) ST302104S020
Szpery/ Dyfer:
- Przedni mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu CUSCO MZ 1.5 way ( spięcie 75%)
- Tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu CUSCO MZ 1.5 way ( spięcie 75%)
- Centralny układ wiskotyczny spięty na 10kgf
- Dyfer R180 ( przełożeniei 3.9 z nowym wałkiem ataku)
- Tylna pokrywa dyfra CUSCO (niebieska) o zwiększonej pojemności oleju ( Part Number: 691-008-AL.)
Układ hamowania:
- Zaciski AP Racing gr. N + tarcze AP Racing
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- Dwuobwodowa pompa hamulca ręcznego AP Racing
- Korektor siły hamowania AP Racing
Sterowanie/ Elektronika:
- Standalone ECU LINK G4+ ( WRXLink (7-9)- #WRX9+)
- Wyświetlacz AiM MXS 1.2 Strada
- Spartan Lambda Controlleer 2 by 14point7 (AFR kontroler)
Zawieszenie
- BC Racing ER SERIES COILOVER (5x114.3)
Układ paliwowy:
- Subaru Impreza WRX STi Spec C Anti Surge Fuel Pomp Housing ( Reference: ICP14227)
- Pompa paliwa w baku Deatschwerks DW200
- Zewnętrzna pompa paliwa Bosch 044
- Swirlpot 2.5L
Wnętrze:
- 2x fotel SPARCO Ergo z homologacją FIA
- 2x pasy 6 punktowe Schroth Enduro 2x3 FIA 3”
- Rozbudowana klatka bezpieczeństwa SPARCO z homologacją FIA wykonana według załącznika
- Oryginalne zegary DEFI ADV BF z czujnikami oraz jednostką sterującą ( ciśnienie oleju, ładowanie turbo, temperatura oleju w silniku)
- Boczki w włókna węgłowego wykonane przez firmę Cars4YouCustom
- Kuwety z włókna węglowego wykonane przez firmę Cars4YouCustom
- Deska flokowana
- Centralka/ interkom STILO
- Akumulator żelowy Varley RT25 wraz z uchwytem przeniesiony do bagażnika
- Lekka nagrzewnica z Hyundaia i20 WRC
- Kierownica OMP+ płytka z włókna węglowego sterująca wycieraczkami, światłami itp. Z firmy Volantech
- Wyłącznik bezpieczeństwa ze zrywką
- 2x gaśnica zamontowana pod nogami kierowcy + pilota
Karoseria:
- Poszycie dachu wykonane w 100% z włókna węglowego ( waga 2kg w stosunku do seryjnego, który waży 12kg), posiadam również poszycie dachu seryjne które dodatkowo dorzucam do samochodu.
- Tylny spojler WRC
- Wylot powietrza w masce WRC wykonany z włókna węglowego
- Rozpórka przód + tył Summit
- Stabilizatory przód + tył Whiteline
- Maska mocowana na spinki SPARCO
Zwrotnice, półosie STR, piasty itd. Nowe, przerobione pod rozstaw 5x114.3 z wiadomych względów ponieważ rozstaw 5x100 jest mocno wadliwy i nie nadawał się do jazdy po torach. Jak widać po opisie, na aucie nigdy nie było oszczędzane. Na wszystko posiadam FV. Koszt budowy 350 000 zł. Wszystkie faktury do wglądu dla poważnie zainteresowanego.
Auto przygotowane i strojone w firmie MAPTEK w Poznaniu. Obecna moc jaką dysponuje to 422HP i 542 NM. Silnik jest przygotowany na większą moc, obecnie jest spory zapas. Sam koszt budowy samochodu to 350 000 zł na powyższych podzespołach. Silnik jest nowy, przejechane ma może 200-300 km. Poważnie zainteresowanych zapraszam do kontaktu. Auto do obejrzenia w Kielcach. Na samochód wystawiamy fakturę VAT marża.
Ogłoszenie ma charakter informacyjny i stanowi zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego); nie stanowi natomiast oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. W celu sprawdzenia zgodności oferty oraz uzyskania wszelkich informacji prosimy kontaktować się z handlowcem d.s. samochodów