1 / 42
24 kwietnia 2024 18:28
ID: 6104745958
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
SubaruModel pojazdu
ImprezaGeneracja
GD (2001-2007)Rok produkcji
2004
Przebieg
115 000 km
Pojemność skokowa
2 000 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
320 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
4x4 (stały)Typ nadwozia
SedanLiczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
BiałyRodzaj koloru
Matowy
Kierownica po prawej (Anglik)
TakKraj pochodzenia
JaponiaNumer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Tuning
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Klimatyzacja manualna
Sportowe fotele - przód
Kierownica sportowa
Elektryczne szyby przednie
Opis
Subaru impreza WRX STI Spec C z Japonii RHD
320KM 495Nm wystrojone w 4TURBO
Samochód sprowadzony z Japonii z przebiegiem 112900km w 2018 roku i mocą 400KM.
W 4Turbo obniżyliśmy moc robiąc nowe mapy.
Duży przegląd w Car Speed za 13.500,-
Auto mocno doinwestowane
Auto ma krótki VIN GDB-029153 i jest legalnie zarejestrowane w Polsce. Posiadam odstępstwo od warunków technicznych z ministerstwa infrastruktury. Koszt legalnego zarejestrowania auta jaki poniosłem to 20.000zł. Wiązało się to z uzyskaniem europejskiego TIV w Austrii na auto sprowadzone z poza UE z kierownicą po prawej stronie i krótkim VINem.
Samochód w tej chwili można legalnie i bezproblemowo przerejestrować na nowego właściciela i zarejestrować w dowolnym wydziale komunikacji w Polsce. Niestety z wieloma autami zarejestrowanymi z kombinacjami nie da się już tego zrobić a obecnie jest obowiązek przerejestrowania pojazdu po zakupie więc można sobie kupić pomnik. Proszę uważać.
Do auta jest cała teczka dokumentów.
Dodatkowo w cenie są dwa komplety kół. Zima i lato.
Fotel kierowcy na wymianę za recaro taki jak pozostałe oryginalne.
Duży zestaw hamulcowy Brembo używany na przód.
Tarcze nacinane i nawiercane,zaciski Brembo i klocki ferodo. Kupiłem kiedyś taki zestaw ale nigdy go nie zamontowałem.
Wyposażenie spec C:
Piasty 114,3
Dyfry elektronicznie sterowane.
Rozpórki przód i tył.
Klimatyzacja.
karbonowy air box "Kansai"
układ dolotowy "HKS"
elektroniczny bost kontroler "HKS EVC 6" (dwie mapy 320/495 i 300/440)
cały układ wydechowy od turbo "GT"
kolektor wydechowy twinscroll równoodległościowy,
zawieszenie sterowane elektronicznie ze środka "Cusco zero A"
przewody hamulcowe w stalowym oplocie,
cała rama aluminiowa pod samochodem razem z płytą "Beatrust"
wskaźniki sti ze sterownikiem Defi (ciśnienie oleju, temp.oleju, wody i turbo),
fotel kierowcy "Recaro typ 071.03"
radio z nawigacją i kamerą cofania "pioneer carrozzeria"
alarm z odcięciem zapłonu "clifford"
Samochód bardzo szybki i precyzyjny w prowadzeniu.
Bardzo dużym plusem jest to że impreza jest bardzo zdrowa blacharsko ( brak rdzy).
W standardzie wersja spec c posiada silnik 2.0 twinscrool turbo, krótka 6 biegowa skrzynia biegów z DCCD,
krótka przekładnia kierownicza, mocne szpery (tutaj może być coś zmienione w Japonii...)
aluminiowa klapa tył,
wlot na dachu, natrysk cieczy na intercooler, chłodnicę oleju skrzyni i wspomagania, brak ABS, cieńsze szyby,
twarde tuleje w wahaczach, brak wygłuszenia bagażnika.
Więcej zdjęć podwozia , silnika i wnętrza mogę
wysłać na e-mail lub WhatsApp.
MOŻLIWA ZAMIANA na Alfa Romeo Stelvio najlepiej quadrifoglio , estrema , competizione lub auto w rozliczeniu.
Przy zakupie za gotówkę w całości możemy znacznie negocjować cenę.
Informacje o sprzedającym
Tomasz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie