Witam mam na sprzedaż subaru impreza STI z 2006 które sprowadziłem z USA .Auto było zakupione jako bezwypadkowe lecz jednym mankamentem w samochodzie miała być nad palona wiązka silnika lecz po przybyciu auta do polski okazało się ze jest dziura w bloku silnika i korbowód powiedział Cześć jak się masz. No i zaczął się remont silnika.
SPECYFIKACJA NOWEGO SILNIKA
1. Nowy blok subaru ej25 zamknięty cnc , średnica cylindra 99,75 mm
2. Tłoki kute MAHLE MOTORSPORT TOWERPAK stop alu 26,18
3. Korbowody kute MANLEY, grube 31mm
4. Wał korbowy azotowany OEM ej25
5. Panewki główne ACL race std
6. Panewki korbowodowe MAHLE MOTORSPORT (WRC) STD
7. Separator oleju osłona wału by - KILLER B
- Smok olejowy IAG PERFORMANCE
8. Uszczelki /o ringi OEM. uszczelki głowicy FUJI 1.5mm
14. Turbo duże GARETT hybryda na kulce (PERUN TURBO)
15. Kompletny nowy rozrząd OEM
16. Sprzęgło spiek 6-cio klockowe - plus lekkie koło zamachowe
17. Nowe zawory super tech
18. Świece ngk iridium
19. Usunięty TGV
1. Zamykanie Bloku CNC (SATIS TECH)
2. Wszystkie części dostarczone przez Sławek Cichocki
3. Szlif cylindrów, honowanie ,planowanie bloku ,regeneracja głowic, kontrola wszelkich pasowań. Mikołaj Jaskulski „Custom Engines”
4. Strojenie silnika Michał Bogusz
Wszystkie części silnika, akcesoriów i podzespołów nowe
- Układ wydechowy od turbo do końca (INVIDIA)
- Kolektor wydechowy OEM cały w termice i bandażach termoizolacyjnych
- Oil CATCH TANK (COBB)
- Dolot (MOSHIMOTO) wraz z filtrem powietrza
- Regulator ciśnienia AEM
- Zawór upustowy firmowy, ale niestety zapomniałem nazwy
- Układ paliwowy w oplocie stalowym
- Chłodnica wody i oleju oraz intercooler (MOSHIMOTO)
- Podstawa filtra oleju MOSHIMOTO filtr oleju k&n silnik zalany motul 300v 5w50 (metalowa bańka) plus węże do chłodnicy olejowej w oplocie stalowym
- Pompa paliwa DW 200 255 lph 40psi
- Zawieszenie: BC RACING -Gwintowane z regulacja twardości plus camber plates
- Hamulce: tarcze przód tył pływające plus klocki ceramiczne ferrodo racing ds2500
- Zaciski: Brembo złote OEM
- Felgi 18" kute bbs po renowacji
- Listwa kierownicza po regeneracji 2,2 LOCK TO LOCK
NAPĘD: Skrzynia 6 mt plus dccd, short shifter (COBB)
WNETRZE:
- Kierownica sti custom zamsz
- Dwa dodatkowe zegary w obudowie licznika AFR i Ciśnienie doładowania
- Sterownik silnika jest połączony z zewnętrznym komputerem (COBB)
Karoseria :
Po przyjezdzie do polski lakierowany przedni zderzak zdjecia karoserii do wgladu zrobione zaraz po przyjezdzie do polski. Nowe dokładki tylnych nadkoli poniewaz stare były spękane, wysoka lotka oryginalna STI plus dwie dokładki PERRIN. Tylne lampy Blob
(moim zdaniem ładniejsze jak hawk) kwestia gustu, lampy przód ksenon . Karoseria posiada kilka wgniotek, lekkich odprysków od kamieni (w koncu auto jest z 2006r ).
karoseria nigdy nie była po mocnym uderzeniu jest w oryginale podłuznice przód jak i tył. Bez grama rdzy spód jak nowy oraz tylne kielichy jak nowe.
Auto ładnie jezdzi nie ściaga nie puka nie stuka cieszy z jazdy i przy kazdym odjeciu nogi z gazu puszcza sobie marchewki na metr. Napewno o czyms zapomniałem wymieniajac wszystkie modyfikacje w samochodzie o kosztach nawet nie wspomne bo kazdy wie ile co kosztuje. Cała historie auta od przybycia do polski posiadam fotograficzna dokumentacje wraz z datami.
W RAZIE JAKICHKOLWIEK KONKRETNYCH ZAINTERESOWANYCH
prosze dzwonic pod numer
nie zamieniam sie za dzialki budowalne, pola, rowery i inne bajery interesuje mnie tylko gotówka. Nie odpowiadam na e-mail oraz sms
Cena do lekkiej negocjacji dla konkretnego kupujacego