1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
129 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
2 457 cm3
Moc
300 KM
Opis
Dzień dobry,
sprzedam Subaru Impreza STI z 2006 r.
TL;DR Auto z US, od 15 lat u mnie; dzwon, remont, uplift, bębnowóz; od 10 lat prawie nieużytkowane; silnik bez zarzutu ale auto wymaga zaangażowania sił i środków (m.in. lakier).
Historia auta:
Auto sprowadzone z USA w 2010 przez znajomego - aktywnego członka społeczności Subaru w Polsce - i od tego roku w moich rękach. Wówczas jeden z ładniejszych modeli seryjnych w PL. Zima 2010 była piękna i śnieżna ale moje treningi z latania bokiem dość gwałtownie się skończyły ... Po dzwonie duży remont - m.in. nowy motor i upgrade do 340KM ale szczegółów niestety nie pamiętam.
W latach 2011-2016 auto użytkowane po cywilnemu na dojazdy do pracy i weekendowe wypady. Hawk traktowany z pokorą, niekatowany, nie widział toru a do wygłupów miałem starsze, prawie rajdowe STI Colin McRae Edition.
Potem nadeszły zmiany zawodowe, rodzina i zajawka zgasła - od 2016 do dziś auto praktycznie nieużytkowane. Wg odczytów licznika auto przez dekadę przejechało 2,500 mil. Subarak garażowany w stosunku powiedzmy 1:2. Roczny cykl życia przez tą dekadę wyglądał nastepująco: samochód stoi bez ruchu rok, cucimy go, jeżdżę tydzień uhahany a następnie auto znowu przez rok hibernuje.
Subarak cierpi na chorobę sierocą - potrzebuje dotyku, zaangażowania i systematycznego, ostrego pierd.yknięcia w rurę. Sprzedaję tak jak jest, wychodząc z założenia, że nabywca zrobi co potrzeba wg swoich preferencji.
Z góry przepraszam za brak szczegółów - nie siedzę w temacie od dawna, piszę z głowy co pamiętam:
* przebieg wg licznika @ 80k mil
* auto serwisowane od początku do końca u Janka Korneckiego w Piasecznie
* motor chodzi równo, prosi się o pracę
* pełen przelot H&S 2.5 cala
* spód, zawiasy - trudno mi ocenić, zapraszam na oględziny
* na elewacji potrzebny nowy lakier - niestety ostatnie dwa lata auto stało pod chmurką, pojawiły się jakieś bąble w różnych miejscach (foto)
* klocki i tarcze do rozjeżdżenia, auto nie hamuje tak jak powinno hamować STI
* środek wyprany
* felgi pancerny Braid WinRace A Safari
* opony Bridgestone Potenza Sport mają pewnie z 10 lat i nadają się tylko do wymiany
* ubytki w plastykowych cześciach tu i ówdzie (foto)
* klapa bagażnika nie otwiera się z kluczyka, trzeba używać wajchy przy fotelu kierowcy
* prawe tylne drzwi nie otwierają się z pilota, jedynie ręcznie
* przednie fotele są nie wiem skąd - seryjne zamieniłem lata temu na uszate kubełki Sparco Pro i sprzedałem, później jak auto stało u ojca na wsi to był problem z przeglądem i ojciec bez mojej wiedzy kupił coś w necie i zamienił, kubły ofk dorzucam
Badanie techniczne do 07/26, ubezpieczenie do 02/26. Auto do obejrzenia na Ursynowie w Warszawie.
Graty dla chętnych:
* wspomniane kubły + pasy (ale nie jestem pewien czy jest wszystko)
* jakieś felgi '17 seryjne Subaru - raczej nie od tego modelu, zakładałem je na Colina zimą
* jeśli znajdę - gdzieś mam biały, nieużywany kask Sparco Pro, ofk już bez homologacji
Zapraszam!
21 listopada 2025 19:40
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Subaru
Model pojazdu
Impreza
Wersja
2.5 WRX STI MR
Kolor
Niebieski
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2006
Generacja
GD (2001-2007)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Informacje o sprzedającym
Michał
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie