1 / 29
23 kwietnia 2024 9:44
ID: 6120956199
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
SubaruModel pojazdu
ImprezaGeneracja
GH (2007-)Rok produkcji
2008
Przebieg
123 000 km
Pojemność skokowa
2 499 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
355 KM
Skrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
SedanLiczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
CzarnyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Opis
Osoby oglądające na OLX zapraszam na OTOMOTO tam jest więcej zdjęć.
Samochód legitymuje się mocą 355KM i 540NM, wystrojony na licencji EcuTek z Kontrolą Startu i Flat Foot Shifting (zmiana biegów, bez zdejmowania nogi z gazu, auto samo dobiera obroty do zmiany na następny bieg). Doinwestowany, bez wkładu finansowego.
Użytkowany przeze mnie na codzień.
Całe auto zbudowane rozsądnie na częściach z górnej półki, zadbałem o chłodzenie oleju, cieczy i płynu wspomagania.
W auto przez 3 lata zainwestowane bardzo dużo czasu i pieniędzy ponad 70 000zł (prowadzę exela ze wszystkimi kosztami, do wglądu dla zainteresowanego).
Subaru w bardzo dobrej kondycji, zabezpieczone powłoką ceramiczną, lakier oprócz lewego błotnika (wyrwanie nadkola na autostradzie, szkoda naprawiona z AC, założony nowy błotnik i nadkole z ASO) i prawej ćwiartki (przerysowanie o słupek przez poprzedniego właściciela) cały w oryginale.
Silnik zawsze rozgrzewany i studzony, do 80 stopni nie przekraczane 3000obr/min, niecałe 20 tysięcy kilometrów temu przeszedł remont, który został zrobiony z głową tak, aby auto cieszyło długo, zamknięcie bloku, szpilki głowicy ARP, uszczelki pod głowice Cosworth (faktury do wglądu).
Olej wymieniany co 5 tysięcy kilometrów. Silnik przygotowany pod okolice 400 koni, ale jak dla mnie 355 w zupełności wystarcza.
Dokładna specyfikacja poniżej:
Silnik:
- zamknięty blok,
- szpilki głowicy ARP,
- uszczelki pod głowice Cosworth,
- kute tłoki Manley, korby OEM, wzmocniony wał,
- nowe turbo IHI VF48,
- blowoff hybrydowy TurboSmart,
- większy intercooler Wagner Tunning,
- grubsza chłodnica wody Mishimoto, (układ zalany bezwodnym płynem Evans)
- chłodnica oleju FMIC, z wentylatorami SPAL,
- miska oleju IAG z przekładką z klapkami,
- smok oleju KillerB.
Niedawno założony komplet tarcz i klocków DBA, oraz nowa pompa wspomagania.
Pozostałe modyfikacje:
Wizualne:
- spoiler Varis,
- dokładki przód i progi Maxton Design,
- dyfuzor tył custom z lampką,
- felgi 18’ oryginalne kute Advan Racing RS-D,
- wszystkie dekory w czarną folie,
Techniczne:
- zawieszenie gwintowane z regulacją twardości Tein Flex Z (świetne rozwiązanie, ponieważ komfort seryjnego zawieszenia pozostał, lecz auto prowadzi się dużo pewniej)
- chłodnica wspomagania,
- sprzęgło Xtreme z ceramiczną okładziną i wzmocnionym dociskiem,
- krótszy drążek zmiany biegów (short shifter) Kartboy,
- turbo w kocyku i downpipe w bandażu termicznym,
- tylny stabilizator Whiteline 24mm,
- tylna szpera płytkowa STI,
- wydajniejsza pompa paliwa DW300C,
- poduszki silnika i skrzyni Cusco,
- górna łapa skrzyni Whiteline,
- tylne sanki i mocowanie tylnego dyferencjału złożone na poli Whiteline,
- oilcatch tank,
- aluminiowa płyta pod silnik Beatrush,
- wydech przelotowy 2,75’, downpipe z szerokim kołnierzem, końcówka Varex 4,5’ końcówka ma w sobie przepustnice i bardzo dobrze wycisza gdy jest zamknięta - dobre na życzliwych sąsiadów ;)
Wnętrze:
- głębokie Fotele Recaro STI, bardzo rzadko spotykane,
- radio z androidem, bezprzewodowy applecarplay i androidauto.
Samochód wyprodukowany w 2008 roku i sprowadzony z USA w 2008 roku, więc z Polską historią, liczniki i przebieg w kilometrach.
Do obejrzenia w okolicach Włocławka.
Zapraszam do obejrzenia prezentacji na YouTube (link podany również w ogłoszeniu).
https://www.youtube.com/watch?v=qNntId5_QkY
Możliwa faktura VAT.
Uważam, że cena jest adekwatna do stanu i inwestycji jaką poczyniłem w ten samochód.
Auto w moim posiadaniu od trzech lat sprzedaje, bo mam okazję kupić inny równie fajny samochód, od znajomego.
Ewentualnie mogę zamienić na jakiś mocny tył napęd w manualu, z dopłatą w obie strony.
Informacje o sprzedającym
Franek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie