Subaru Impreza - 2
Subaru Impreza - 3
Subaru Impreza - 4
Subaru Impreza - 5
Subaru Impreza - 6
Subaru Impreza - 7
Subaru Impreza - 8
Subaru Impreza - 9
Subaru Impreza - 10
Subaru Impreza - 11
Subaru Impreza - 12
Subaru Impreza - 13
Subaru Impreza - 14
Subaru Impreza - 15
Subaru Impreza - 16
Subaru Impreza - 17
Subaru Impreza - 18
Subaru Impreza - 19
Subaru Impreza - 20
Subaru Impreza - 21
Subaru Impreza - 22
Subaru Impreza - 23
Subaru Impreza - 24
Subaru Impreza - 25
Subaru Impreza - 26
Subaru Impreza - 27
Subaru Impreza - 28

1 / 29

Film na YouTube
Subaru Impreza - 2
Subaru Impreza - 3
Subaru Impreza - 4
Subaru Impreza - 5
Subaru Impreza - 6
Subaru Impreza - 7
Subaru Impreza - 8
Subaru Impreza - 9
Subaru Impreza - 10
Subaru Impreza - 11
Subaru Impreza - 12
Subaru Impreza - 13
Subaru Impreza - 14
Subaru Impreza - 15
Subaru Impreza - 16
Subaru Impreza - 17
Subaru Impreza - 18
Subaru Impreza - 19
Subaru Impreza - 20
Subaru Impreza - 21
Subaru Impreza - 22
Subaru Impreza - 23
Subaru Impreza - 24
Subaru Impreza - 25
Subaru Impreza - 26
Subaru Impreza - 27
Subaru Impreza - 28

23 kwietnia 2024 9:44

ID: 6120956199

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Subaru

Model pojazdu

Impreza

Generacja

GH (2007-)

Rok produkcji

2008

Przebieg

123 000 km

Pojemność skokowa

2 499 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

355 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Osoby oglądające na OLX zapraszam na OTOMOTO tam jest więcej zdjęć. Samochód legitymuje się mocą 355KM i 540NM, wystrojony na licencji EcuTek z Kontrolą Startu i Flat Foot Shifting (zmiana biegów, bez zdejmowania nogi z gazu, auto samo dobiera obroty do zmiany na następny bieg). Doinwestowany, bez wkładu finansowego. Użytkowany przeze mnie na codzień. Całe auto zbudowane rozsądnie na częściach z górnej półki, zadbałem o chłodzenie oleju, cieczy i płynu wspomagania. W auto przez 3 lata zainwestowane bardzo dużo czasu i pieniędzy ponad 70 000zł (prowadzę exela ze wszystkimi kosztami, do wglądu dla zainteresowanego). Subaru w bardzo dobrej kondycji, zabezpieczone powłoką ceramiczną, lakier oprócz lewego błotnika (wyrwanie nadkola na autostradzie, szkoda naprawiona z AC, założony nowy błotnik i nadkole z ASO) i prawej ćwiartki (przerysowanie o słupek przez poprzedniego właściciela) cały w oryginale. Silnik zawsze rozgrzewany i studzony, do 80 stopni nie przekraczane 3000obr/min, niecałe 20 tysięcy kilometrów temu przeszedł remont, który został zrobiony z głową tak, aby auto cieszyło długo, zamknięcie bloku, szpilki głowicy ARP, uszczelki pod głowice Cosworth (faktury do wglądu). Olej wymieniany co 5 tysięcy kilometrów. Silnik przygotowany pod okolice 400 koni, ale jak dla mnie 355 w zupełności wystarcza. Dokładna specyfikacja poniżej: Silnik: - zamknięty blok, - szpilki głowicy ARP, - uszczelki pod głowice Cosworth, - kute tłoki Manley, korby OEM, wzmocniony wał, - nowe turbo IHI VF48, - blowoff hybrydowy TurboSmart, - większy intercooler Wagner Tunning, - grubsza chłodnica wody Mishimoto, (układ zalany bezwodnym płynem Evans) - chłodnica oleju FMIC, z wentylatorami SPAL, - miska oleju IAG z przekładką z klapkami, - smok oleju KillerB. Niedawno założony komplet tarcz i klocków DBA, oraz nowa pompa wspomagania. Pozostałe modyfikacje: Wizualne: - spoiler Varis, - dokładki przód i progi Maxton Design, - dyfuzor tył custom z lampką, - felgi 18’ oryginalne kute Advan Racing RS-D, - wszystkie dekory w czarną folie, Techniczne: - zawieszenie gwintowane z regulacją twardości Tein Flex Z (świetne rozwiązanie, ponieważ komfort seryjnego zawieszenia pozostał, lecz auto prowadzi się dużo pewniej) - chłodnica wspomagania, - sprzęgło Xtreme z ceramiczną okładziną i wzmocnionym dociskiem, - krótszy drążek zmiany biegów (short shifter) Kartboy, - turbo w kocyku i downpipe w bandażu termicznym, - tylny stabilizator Whiteline 24mm, - tylna szpera płytkowa STI, - wydajniejsza pompa paliwa DW300C, - poduszki silnika i skrzyni Cusco, - górna łapa skrzyni Whiteline, - tylne sanki i mocowanie tylnego dyferencjału złożone na poli Whiteline, - oilcatch tank, - aluminiowa płyta pod silnik Beatrush, - wydech przelotowy 2,75’, downpipe z szerokim kołnierzem, końcówka Varex 4,5’ końcówka ma w sobie przepustnice i bardzo dobrze wycisza gdy jest zamknięta - dobre na życzliwych sąsiadów ;) Wnętrze: - głębokie Fotele Recaro STI, bardzo rzadko spotykane, - radio z androidem, bezprzewodowy applecarplay i androidauto. Samochód wyprodukowany w 2008 roku i sprowadzony z USA w 2008 roku, więc z Polską historią, liczniki i przebieg w kilometrach. Do obejrzenia w okolicach Włocławka. Zapraszam do obejrzenia prezentacji na YouTube (link podany również w ogłoszeniu). https://www.youtube.com/watch?v=qNntId5_QkY Możliwa faktura VAT. Uważam, że cena jest adekwatna do stanu i inwestycji jaką poczyniłem w ten samochód. Auto w moim posiadaniu od trzech lat sprzedaje, bo mam okazję kupić inny równie fajny samochód, od znajomego. Ewentualnie mogę zamienić na jakiś mocny tył napęd w manualu, z dopłatą w obie strony. 

Informacje o sprzedającym

Franek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Krukowo, włocławski, Kujawsko-pomorskie