Subaru Impreza - 1
Subaru Impreza - 2
Subaru Impreza - 3
Subaru Impreza - 4
Subaru Impreza - 5
Subaru Impreza - 6
Subaru Impreza - 7
Subaru Impreza - 8
Subaru Impreza - 9
Subaru Impreza - 10
Subaru Impreza - 11
Subaru Impreza - 12
Subaru Impreza - 13
Subaru Impreza - 14
Subaru Impreza - 15
Subaru Impreza - 16
Subaru Impreza - 17
Subaru Impreza - 18
Subaru Impreza - 19
Subaru Impreza - 20
Subaru Impreza - 21
Subaru Impreza - 22
Subaru Impreza - 23
Subaru Impreza - 24
Subaru Impreza - 25
Subaru Impreza - 26
Subaru Impreza - 27
Subaru Impreza - 28
Subaru Impreza - 29
Subaru Impreza - 30
Subaru Impreza - 31
Subaru Impreza - 32
Subaru Impreza - 33
Subaru Impreza - 34

1 / 35

Subaru Impreza - 1
Subaru Impreza - 2
Subaru Impreza - 3
Subaru Impreza - 4
Subaru Impreza - 5
Subaru Impreza - 6
Subaru Impreza - 7
Subaru Impreza - 8
Subaru Impreza - 9
Subaru Impreza - 10
Subaru Impreza - 11
Subaru Impreza - 12
Subaru Impreza - 13
Subaru Impreza - 14
Subaru Impreza - 15
Subaru Impreza - 16
Subaru Impreza - 17
Subaru Impreza - 18
Subaru Impreza - 19
Subaru Impreza - 20
Subaru Impreza - 21
Subaru Impreza - 22
Subaru Impreza - 23
Subaru Impreza - 24
Subaru Impreza - 25
Subaru Impreza - 26
Subaru Impreza - 27
Subaru Impreza - 28
Subaru Impreza - 29
Subaru Impreza - 30
Subaru Impreza - 31
Subaru Impreza - 32
Subaru Impreza - 33
Subaru Impreza - 34

Najważniejsze

Przebieg

169 895 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 994 cm3

Moc

265 KM

Opis

Subaru Impreza STI stroker / PECTEL2


- Jestem właścicielem od 2009, auto bezwypadkowe, sprowadzone z Niemiec

- Auto sprowadziłem jako nominalne STI 265KM, wszystkie modyfikacje przeprowadziłem osobiście w firmach 4TURBO i CARFIT na nowych i najlepszych podzespołach.

- Główne modyfikacje:

* Nowy silnik STROKER by CARFIT, aktualny przebieg poniżej 1000km

* komputer N-group PECTEL 2

* Hamulce N-group AP RACING

* Hamulec ręczny AP RACING z regulowanym obwodem siły hamowania

* Neetronics DCCD

* Listwy paliwowe PERRIN + wtryski PERRIN

* Twin Scroll HTX68

* Przekładnia kierownicza Spec C krótka

* Anti-lift Kit

* Układ wydechowy przelotowy GReddy 3”

* kolektor PRODRIVE WRC Magnesium Inlet Manifold

- Skrzynia biegów po rewizji w CARFIT

- Zestaw zimowych hamulców z felgami w pakiecie

- Auto nie było używane przez ostatnie lata, w związku z czym przeszło w lipcu 2024 pełen serwis w AMS RACE&RALLY, gdzie wymienione zostało sprzęgło, różne podzespoły i wszystko, co bylo trzeba (40tyś zł), żeby auto jeździło na maksa i bezawaryjnie :)

- Od samego początku modyfikowany pod sugestie Łukasza Cieszko i zawsze strojony tylko przez niego, ostatnio w lipcu 2024.

Niesamowita maszyneria do zabawy, przygotowana pod techniczną jazdę.

Moc: 380KM / 580Nm.

Komputer rajdowy PECTEL 2 nadał nowy charakter temu autu, nie ma nic wspólnego z typowym bulgoczącym subaru :)

 

11 grudnia 2025 22:37

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Subaru

Model pojazdu

Impreza

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2002

Generacja

GD (2001-2007)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

200000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Robert

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni