Subaru Impreza WRX STi Nurburging Challenge Edition z roku 2011
Przy przebiegu 93500km został przeprowadzony calkowity remont silnika.
-nowy shortblock STI RA (nowy blok, wzmocniony wał korbowy, korbowód, panewki)
-kute tłoki Manley (ryzyko pęknięcia półki tłoka zostało całkowicie wyeliminowane)
-nowe hybrydowe turbo VF48 zmodyfikowane przez PerunTurbo
-lekkie koło zamachowe RCM
-nowe sprzęgło organiczne AP Racing wraz z dociskiem
-wydajniejsza pompa paliwa
-wydajniejsze wtryskiwacze
-nowy kolektor wydechowy Single Scroll
-wzmocniony wał korbowy
-wydajniejsza pompa oleju
-poprawiono chłodzenie 4-tego cylindra
-renowacja, planowanie głowic
-wydajniejsza pompa wody
-wydajniejszy smok oleju Killer B
-szpilki głowicy ARP
-nowy wzmocniony rozrząd
-sportowy układ wydechowy i dolotowy
-nowe zawory, czujniki, prowadnice zaworowe, uszczelniacze
-nowa miska oleju
-wskaźniki doładowania i temperatury na słupku we wnętrzu
-wymienione wszystkie oleje (silnik, skrzynia biegów, reduktor, dyferencjał)
Z zewnątrz:
-renowacja felg w FelgenGarage
-powłoka ceramiczna
-nowe hamulce przód jak i tył
-nowe opony Continetnal ContiSportContact7
- konserwacja podwozia z piaskowaniem (zabezpieczenie antykorozyjne)
-nowy ekran dotykowy wielofunkcyjny (AndroidAuto, CarPlay itp.), posiadam również oryginalne radio
Samochód został wystrojony w firmie AutoRace w Rzeszowie. Finalna moc samochodu wynosi 370KM/500Nm. Wykonane zostały 3 mapy (370KM, 350KM, 330KM) pod tryby jazdy SportSharp, Sport i Intelligent. Subaru posiada swój unikalny system sterowania mechanizmem różnicowym DCCD, który umożliwia ustawienie blokady centralnego mechanizmu różnicowego oraz dostosowanie jego prowadzenia poprzez rozdzielenie momentu obrotowego na przednie i tylne koła.
Części do samochodu były wybierane przez eksperta Subaru - Sławka Cichockiego.
Subaru jest w unikatowej wersji Nurburgring Challenge Edition co oznacza zmodyfikowane zawieszenie względem zwykłego STi.
Samochód zakupiony w 2021 roku i użytkowany bardzo sporadycznie, ponieważ posiadam też inne samochody. Zawieszenie w stanie idealnym (brak luzów, stuków), wymienone zostały również uszczelniacze przekładni kierowniczej. Po remoncie wykonałem nim 7000km - aktualny przebieg samochodu to 100500km.
Ten egzemplarz Subaru pochodzi ze Szwajcarii co moim zdaniem jest dużym plusem. Wszystko jest udokumentowane fakturami. Sam wkład własny to około 70000zł.
Polecam i zapraszam do kontaktu.