Subaru Impreza WRX STI Special Edition z zakutym silnikiem, wystrojone na bezpieczne 330KM. Auto serwisowane i kute w Carfit Serwis w Nowym Sączu. Posiadam faktury za wykonywane naprawy.
Samochód prowadzi się bardzo pewnie i precyzyjnie, jest bardzo dynamiczny. Został sprowadzony z USA w 2010 roku jako nowy i BEZWYPADKOWY.
Największa bolączka silnika 2,5 turbo, czyli sławna uszczelka pod głowicą, została zrobiona niecałe 5 tys. km temu, więc ryzyko ponownej awarii jest absolutnie minimalne. Nie kupujesz kota w worku!
Wersja Special Edition charakteryzuje się kilkoma zmianami względem zwykłego modelu. Wykorzystano kilka udoskonaleń z japońskiego Spec C: zawieszenie (grubszy stabilizator poprzeczny z tyłu, zmienione tylne sprężyny i amortyzatory, które są o 29% twardsze, zaś z przodu sprężyny są sztywniejsze o 16%) oraz 18-calowe, kute felgi Enkei w grafitowym kolorze. Samochód ma być lżejszy względem standardowego STI o około 70 kg.
Wyposażenie:
- klimatyzacja
- tempomat
- ABS, ESP, ASR
- 4x4 Symmetrical AWD
- manualna, sześciostopniowa skrzynia biegów
- SI-DRIVE - 3 tryby pracy silnika (INTELLIGENT, SPORT, SPORT SHARP)
- DCCD - regulacja ustawień centralnego dyferencjału
- Szpera (LSD) z przodu i z tyłu
- poliuretanowe tuleje w niemal całym zawieszeniu
- skórzana tapicerka połączona z Alcantarą (wykonane na zamówienie)
- wielofunkcyjna skórzana kierownica
- poduszki powietrzne z przodu + w siedzeniach przednich + kurtyny
- światła ksenonowe (europejskie)
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- chlapacze Rally Armor
- dodatkowy wskaźnik ciśnienia doładowania
- oryginalne, kute felgi Enkei 18 cali (spec C) z letnimi Goodyear Eagle F1 SuperSport w bardzo dobrym stanie
- drugi komplet złotych felg OZ z oponami zimowymi z niemal zerowym przebiegiem (na zdjęciach)
O silniku:
- kute tłoki MAHLE
- panewki główne i korbowodowe ACL Race
- wzmocniony smok pompy oleju
- śruby głowicy ARP
- sprzęgło OEM STI
Ostatnie czynności serwisowe:
- Konserwacja podwozia i nadkoli (nie barankiem!) oraz progów i drzwi
- Malowanie błotnika, drzwi PP i LP, zaślepka przedniego zderzaka (z powodu odprysków, wczesnych śladów korozji oraz parkingowych obić)
- Wymiana maski (poprzednia korodowała) na oryginał + polerowanie nowej maski i reflektorów
- Wymiana oleju w silniku (Motul 300V 5W40), filtra oleju i powietrza
- Porządna regeneracja maglownicy (z nową listwą zębatą), wymiana pompy wspomagania na nową OEM, nowy olej do wspomagania
- Wymiana tarcz hamulcowych przód + tył na gładkie DBA, nowa piasta prawy tył, zbieżność
- Wymiana uszczelki tylnego dyfra, wymiana oleju we wszystkich dyfrach/skrzyni (Millers CRX LS 75W90 NT+)
- Wymiana wszystkich piór wycieraczek
- Wymiana filtra kabinowego (Mann)
Minusy:
- dwa niewielkie odpryski na przedniej szybie, oba zabezpieczone i nie powiększają się od kilku lat
- mam tylko dwa dekielki STI do felg (nie ma ich na zdjęciach)
- odprysk farby na przednim zderzaku
- otarcie na tylnym zderzaku
Subaru jest w moich rękach od niemal 1,5 roku. Po zakupie zostało wykonanych kilka ww. napraw i od tego czasu sprawowało się wyśmienicie. Myślę, że kolejny właściciel będzie równie zadowolony. Auto używane jest dość rzadko, więc przebieg rośnie bardzo powoli. Kiedy nie jest używane, stoi w ciepłym garażu.
Cena do negocjacji, interesuje mnie tylko sprzedaż, bez zamiany.
Zachęcam do kontaktu telefonicznego.