Suzuki Jimny - 1
Suzuki Jimny - 2
Suzuki Jimny - 3
Suzuki Jimny - 4
Suzuki Jimny - 5
Suzuki Jimny - 6
Suzuki Jimny - 7
Suzuki Jimny - 8
Suzuki Jimny - 9
Suzuki Jimny - 10
Suzuki Jimny - 11
Suzuki Jimny - 12
Suzuki Jimny - 13
Suzuki Jimny - 14
Suzuki Jimny - 15
Suzuki Jimny - 16
Suzuki Jimny - 17
Suzuki Jimny - 18
Suzuki Jimny - 19
Suzuki Jimny - 20
Suzuki Jimny - 21
Suzuki Jimny - 22

1 / 23

Suzuki Jimny - 1
Suzuki Jimny - 2
Suzuki Jimny - 3
Suzuki Jimny - 4
Suzuki Jimny - 5
Suzuki Jimny - 6
Suzuki Jimny - 7
Suzuki Jimny - 8
Suzuki Jimny - 9
Suzuki Jimny - 10
Suzuki Jimny - 11
Suzuki Jimny - 12
Suzuki Jimny - 13
Suzuki Jimny - 14
Suzuki Jimny - 15
Suzuki Jimny - 16
Suzuki Jimny - 17
Suzuki Jimny - 18
Suzuki Jimny - 19
Suzuki Jimny - 20
Suzuki Jimny - 21
Suzuki Jimny - 22

Najważniejsze

Przebieg

84 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 298 cm3

Moc

80 KM

Opis

Mam do zaoferowania customową wersję SUZUKI Jimny - czyli jedną z najlżejszych terenówek, i co za tym idzie jedna z najtańszych w eksploatacji.


Samochód kupiłem jako cywilny 3 lata temu i w tym czasie przeszedł szereg modyfikacji pod kątem jazdy w terenie.

Wszystko co zostało zmodyfikowane zostało zrobione solidnie, tak by drugi raz do tego nie wracać.


Auto jest bardzo dzielne w terenie choć niepozorne, można nim objechać niejednego Patrola

NA zdjęciach widać jak się krzyżuje. Silnik miał niedawno zmieniony rozrząd i łożyska oraz paski pomp/alternatora.


Modyfikacje:


- Opony MT 30cali BF Goodrich

- Dętki od traktorka rolniczego (dzięki nim można jeździć na niskim ciśnieniu, często 0,5 - 0,7)

- Felgi odstawione (bardziej na zewnątrz)

- Progi solidne przyspawane do ramy (można się ślizgać na drzewach)

- Z przodu mocna płyta aluminiowa na stalowej ramie (można kłaść mniejsze drzewa)

- 4 solidne ucha do szarpania (dwa z przodu i dwa z tylu)

- ręcznie robiona stalowa rurowa osłona reduktora (te kupne są mało wytrzymałe)

- reduktor na kołach zębatych z Samuraja 1.0 (zwolnione przełożenia, najbardziej pożądane do Jimniego)

- kaganiec na reduktor (bez tego jest ryzyko pęknięcia reduktora przy dużym obciążeniu)

- adapter na wał pod reduktor od Samuraja

- stalowe uchwyty reduktora (aluminiowe pękają)

- rama zakonserwowana od środka (jakimś lepikiem, nie pamiętam czym dokładnie ale do ustalenia)

- hamulce tym zmienione na tarczowe od Jimniego (te same klocki tył i przód)

- wał tylny przerobiony i wzmocniony (to często się ukręca seryjne) - lepsze niż te od alfy

- most 4 satelitowy od Samuraja (seryjnie jest dwu satelitowy)

- przełożenia w mostach zwolnione (od Samuraja)

- Osłona główki mostu przód

- wzmocnione mosty przedni i tylny (dospawane profile żeby się nie gięły)

- wzmocnione Panhardy

- ręczny hydrauliczny z korektorem hamowania (bez tego po wymianie bębnów na tarcze auto staje bokiem przy gwałtownym hamowaniu)

- lift budy 2 cale

- amortyzatory i sprężyny o większym skoku 3 cale (zestaw Dakar albo Iron Man - do ustalenia bo nie pamiętam)

- tuleje mimośrodowe na przednich wahaczach żeby skorygować kąty po lifcie (bez tego auto niepewnie się prowadzi)

- dłuższe przewody hamulcowe (ze względu na lift)

- dłuższe odboje

- dyslokator Panharda przód i tył (konieczne przy lifcie)

- sprzegiełka od Samuraja takie co na stałe są zapięte (pneumatyczne są wadliwe)

- Alternator od passata (przeniesiony na górę pod maskę bo na dole ciągle go błoto uszkadzało)

- halogeny przód

- halogenki tył

- bagażnik dachowy aluminiowy (lekki i mocny)

- instalacja LPG (fajna rzecz przy tych cenach

- hak (demontowany)

- Akumulator nowy


Pewnie coś tam jeszcze czego nie pamiętam


Robiłem wszystko tak na porządnie, bez bieda liftow czy półśrodków


Wszystko porządnie spawane i po dobrym rozeznaniu się w temacie


Auto lekkie, dobry kąt rampowy, dobrze osłonięte.

 

9 lipca 2025 17:48

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Suzuki

Model pojazdu

Jimny

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

1999

Generacja

III (1998-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

19999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store