1 / 41
30 maja 2024 0:02
ID: 6113587540
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
SuzukiModel pojazdu
VitaraWersja
1.6 JXGeneracja
I (1988-1999)Rok produkcji
1996
Przebieg
197 959 km
Pojemność skokowa
1 589 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
97 KM
Skrzynia biegów
ManualnaSpalanie Poza Miastem
7.0 l/100km
Spalanie W Mieście
10 l/100km
Typ nadwozia
SUVEmisja CO2
199 g/km
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
4
Kolor
CzarnyRodzaj koloru
Matowy
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
13 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Hak
Elektryczne szyby przednie
Przyciemniane tylne szyby
Opis
Witam,
Posiadam na sprzedaż samochód osobowy Suzuki Vitara pierwszej generacji z roku 1996. Wersja "krótka" (3-drzwiowa). Silnik benzynowy 1.6 16v 97KM. Skrzynia biegów manualna 5-biegowa. Napęd 4x4 i reduktor dołączane ręcznie. Założone praktycznie nowe opony MT Westlake 31x10.5 (felgi 15 cali), kupione pod koniec 2021. Nowy akumulator 75Ah (lipiec 2023) z 3-letnią gwarancją. Samochód zmodyfikowany do jazdy terenowej. Pojazd posiada ważne ubezpieczenie OC do 09.2024, ale brak aktualnego przeglądu ze względu na modyfikacje do jazdy w terenie (pojazd jest w pełni sprawny, silnik, skrzynia, napędy, zawieszenie, hamulce).
Samochód kupiłem ok. 2 lata temu jako swoją pierwszą terenówkę, z zamiarem brania udziału w rajdach offroad (lata oglądania Terenwizji zrobiły swoje). Po nabyciu dokonałem gruntownego przeglądu i odświeżenia mechaniki w warsztacie Bęcki 4x4 w Kaliszu, który specjalizuje się w tym modelu (serwis za ponad 13000zł). Samochód mocno doinwestowany (napędy, zawieszenie, itp.). Niestety po kilku przejażdżkach i dosłownie 1 rajdzie zmieniła mi się sytuacja i auto od roku stoi praktycznie nieużywane, tylko co jakiś czas przepalane i myte. Miałem plany na dalsze modyfikacje i wyprawy, ale zdecydowałem, że czas sprzedać dalej, niech służy komuś innemu. Rama w dobrym stanie, można śmiało przyjechać z młotkiem i śrubokrętem.
Lista większych modyfikacji i dodatkowego wyposażenia:
- Pełen lift 4 cale Radzikone
- Podniesienie karoserii 2 cale Radzikone
- Most stalowy z przodu, 4 kosze z Samurai'a
- Zwolniony reduktor 4.24:1, oryginalny Trail Gear
- Podpora przegubu prawej przedniej półosi
- Półosie przednie wzmacniane Bęcki
- Wahacze przednie wydłużone (poszerzone) i przesunięte koła do przodu Bęcki
- Pasy ograniczające skok zawieszenia z przodu
- Tuleje poliuretanowe w przednim zawieszeniu
- Podniesiony alternator 180A
- Stalowa osłona pod silnikiem
- Stalowa osłona pod reduktorem
- Stalowa osłona pod zbiornikiem paliwa
- Hamulce tarczowe z tyłu
- Manualne sprzęgiełka AVM w przednich osiach
- Bagażnik dachowy z mocowaniem koła zapasowego
- Drabinka na tylnej klapie ułatwiająca dostęp do dachu
- Progi stalowe
- Hak (wbity w dowód)
- Stalowy zderzak z przodu i z tyłu
- Wyciągarka Dragon Winch DWM 13000 ST z liną syntetyczną (hebel i sterowanie w środku auta)
- Snorkel
- Obszyte fotele (wodoodporne)
- Komputer silnika przeniesiony do wnętrza pojazdu pod dach
- Wyprowadzone wysoko odpowietrzenie z mostu przedniego, tylnego oraz skrzyni biegów
Do samochodu dołączam dodatkowe akcesoria, które mi już nie są potrzebne, a na pewno przydadzą się nowemu właścicielowi do zabawy w terenie:
- Felga zapasowa 15 cali, założona opona Insa Turbo
- Zestaw 4 opon NX Trac Nortenha 235/75/R15
- 4 trapy, 2 plastikowe, 2 kevlarowe, praktycznie nowe, użyte tylko kilka razy
- Lina kinetyczna 10m, praktycznie nowa, nigdy nie użyta
- Torba z 2 szeklami, pasem do drzew i zbloczem Dragon Winch, nigdy nie użyte
- Dodatkowa osłona przedniego pasa montowana na stalowym zderzaku
Od razu zaznaczam, że jest kilka rzeczy, których warto być świadomym przed ew. kupnem:
- Samochód miał mi służyć do zabawy w terenie (rajdy), poprzedni właściciel również go tak użytkował. Mechanicznie wszystko jest w bardzo dobrym stanie, ale karoseria nie należy do najpiękniejszych.
- Wydech jest głośny, został usunięty tłumik końcowy i wspawana rura, która idzie wyżej niż fabrycznie.
- Hamulec ręczny jest hydrokinetyczny i słabo trzyma.
- Warto by wymienić kierownicę.
- Prawa szyba elektryczna ciężko chodzi.
- Klamka drzwi kierowcy wymaga wymiany.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego w celu odpowiedzi na wszelkie pytania.
Informacje o sprzedającym
Jan
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie