Tesla Model 3 Performance 2022 Polift - FAKTURA VAT 23%
CENA 159 999ZŁ + DODATKOWY KOMPLET KÓŁ 19" DO KOŃCA CZERWCA - mam świetną ofertę na inny samochód.
Sprzedam praywtny samochód używany wyłącznie przez jedną osobę.
Zamówiony 06.2022r. odebrany 09.2022 w salonie Tesla w Ząbkach pod Warszawą.
Wartość konfiguratyora w chwili zamówienia i zakupu około 307000zł brutto - tak, trafiłem w idealną górkę :)
Przebieg około 29500km - 50% podmiejski, 30% miasto, max. 20% autostrady / trasa.
W wersji Performance, przede wszystkim:
- Hamulce Performance, (które hamują - w innych wersjach powiedziałbym, że spowalniają),
- TrackMode 4x4 - opcja przniesienia napędu dowolnie między osiami (np. 100% na tył),
- Aluminiowe nakładki na pedały + karbonowa lotka
- 20" koła dedykowane do Perfo i wiele mniejszych drobnostek, o ktorych nie pamiętam.
Dodatkowo schowki, przegródki, szyba na ekran itd. dodane jako aftermarket.
Oczywiście dołączam fabrycznie pełne okablowanie, ładowarkę 230w itd.
Jest to najmocniejszy / najwyższy wariant Modelu 3, ostatni poliftowy model (przed nojnowszą wersją, w której biegami sterujesz na ekranie, kierunkowskazami na kierownicy a bezawaryjność nowych silników i baterii pozostaje zagadką).
Model poliftowy został pozbawiony wad modeli produkowanych do Q1 2022r. O wiele lepiej spasowany, z lepszymi materiałami niż wersje przed 2022r.
Jeśli szukasz Tesli z FSD (autonomiczna jazda) to pamiętaj, że w Europie funkcja ta nie działa i działać nie będzie.
O tym, że za kilka miesięcy ją uruchomią słyszę od 2020r. i słyszałem też od sprzedawcy w salonie :)
Tesla nie ma w EU wypływów takich, jakie ma w USA. Autopilot w tym modelu działa świetnie i w pełni wystarcza.
Gwarancja na zawieszenie, tapicerkę itp. do końca września 2026 lub 80 000 przebiegu.
Gwarancja na baterie do września 2030r. lub 192 000 przebiegu - w razie awarii wymiana na nową.
Gwarancja na silniki, napęd itd. do września 2030r. lub 192 000 przebiegu - w razie awarii wymiana na nowe.
Przyspieszenie w każdych warunkach to okolice 3.3 sekundy od 0 - 100km/h, co powoduje, że sprawność samochodu w poruszaniu się na codzień jest niesamowita. Klejone szyby i wygłuszenie pozwala na jazdę w ciszy i spokoju.
Samochód z zasięgiem realnym autostradowym około 380-400 kilometrów przy normalnych prędkościach (doładowanie 300km zasięgu to około 20 minut). Wyjazd na 95% baterii w trasę 2800km kosztował łącznie 520zł a czas zamknął się w +70-80 min w stosunku do jazdy samochodem spalinowym.
Zasięg miejski to około 500 kilometrów, jednak zawsze utrzymywałem 15-80% baterii. Powyżej ładowałem może 2-3 razy jadąc w trasę. Naturalnie jak to elektryk - w wielu miastach buspasy to teleport przez korki, więc dystanse pokonuje się o wiele szybciej. Kręcenie się po Krakowie z przjechaniem do różnych punktów 100km samochodem spalinowym zajmowało mi 4h i kosztowało 15 litrów paliwa / 90zł, tą samą trasę o takich samych porach Teslą robiłem o minimum godzinę szybciej, zużywając prądu za 15zł. Nie ma lepszego, uniwersalnego elektryka, dającego przy okazji wygodę w trasie i jazdę bez stresu o zasięg niż Tesla Model 3 Performance.
Auto ładowane było głównie z gniazdka 230w prądem poniżej 3kw (80% przebiegu), co znacząco wpływa na mniejsze zużycie baterii.
Samochód garażowany, myty wyłącznie ręcznie lub bezdotykowo (lubię spędzać czas przy samochodach), bardzo zadbany w środku i na zewnątrz. Na karoserii pojedyncze mikrorysy od standardowego użytku. Samochód pokryty w pełni ceramiką po zakupie. Dla kupującego ogarnę mycie detailingowe :)
Nie ma obecnie nic w samochodzie co warto byłoby "zrobić" czy serwisować / naprawiać.
Te samochody się nie psują, bo nie ma się w nich co zespuć. Jeśli coś jednak jest nie tak, to przyjeżdża człowiek z serwisu mobilnego Tesla i naprawia to w 90% przypadków na podjeździe / w garażu domowym w max. godzinę (co jest wliczone w cenę samochodu i obejmuje to gwarancja).
W samochodzie fabrycznie zamontowane koła dedykowane Performance Uberturbine 20" z oponami Pirelli P Zero i na takich kołach samochód sprzedaję. Przebieg tych kół to około 3000km (zdjąłem je na pierwszą zimę i zostałem na 19")
Na samochodzie obecnie założone bardzo lekkie aluminiowe koła SL01 19" z oponami AllSeason Pirelli o przebiegu około 5 000km - mogę je odsprzedać dodatkowo za polowę ceny = 3500zł.
Nowe felgi około 5000zł. Opony około 2500zł. Dodatkowe zdjęcie na drugim komplecie kół. Wymieniłem bo szkoda mi było katować 20" po drogach.
Mam do samochodu dystanse Eibaha o wartości około 1000zł poprawiające wygląd, finalnie założyłem je na przymiarkę, po czym wymieniłem koła i okazało się, że nie pasują idealnie do 19". Mogę poszukać i dorzucę jako gratis dla zdecydowanych.
Samochód miał przygodę parkingową (nawet bym tego słuczką nie nazwał) przy ruszaniu i prędkości 10-15km/h, oraz przebiegu około 2000-3000 kilometrów. Samochód przedemną postanowił zatrzymać się na pustej drodze przy wyjeździe z ronda/skrzyżowania. Efekt to stuknięcie samochodu w tylny zderzak (zagapiłem się w lewo sprawdzając czy nic nie jedzie). W Tesli pęknięty zderzak. Wymieniony w autoryzowanym serwisie Tesla BodyShop na nowy. Dodaktowo wymienili wtedy odrazu prawą lampę - parowała od nowości + był urwany jakiś zaczep.
Dla zainteresowanych podeślę zdjęcie - generanie pęknięcie zderzaka o długości około 10-15cm - tyle.
Wystawiam pełną fakturę VAT23% - kwota w ogłoszeniu brutto.
Sprzedaję samochód jako firma, więc możliwe jest finansowanie. Mam kolegę, który może pomóc to ogarnąć.
Sprzedaję, ponieważ ten samochód nie jest mi potrzebny. Pracuję już w pełni zdalnie więc prawie nim nie jeżdżę. Dodatkowo sędzam praktycznie połowę roku w Azji, więc doszedłem do wniosku, że wolę w to miejsce kupić coś ciekawszego, a nie mam już miejsca na kolejne samochody.
Mogę się wymienić z moją dopłatą lub dopłatą i dorzuceniem limitowego modelu BMW M4CS z 2019r (jedną z 170 wyprodukowanych czarnych sztuk na świecie) na BMW M3 Touring Polift 2024+, lub X5 Polift 2023+ (mniej chętnie).
Ogłoszenie nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów KC.