Tesla Model 3 Performance AWD - 1
Tesla Model 3 Performance AWD - 2
Tesla Model 3 Performance AWD - 3
Tesla Model 3 Performance AWD - 4
Tesla Model 3 Performance AWD - 5
Tesla Model 3 Performance AWD - 6
Tesla Model 3 Performance AWD - 7
Tesla Model 3 Performance AWD - 8
Tesla Model 3 Performance AWD - 9
Tesla Model 3 Performance AWD - 10
Tesla Model 3 Performance AWD - 11
Tesla Model 3 Performance AWD - 12
Tesla Model 3 Performance AWD - 13
Tesla Model 3 Performance AWD - 14
Tesla Model 3 Performance AWD - 15
Tesla Model 3 Performance AWD - 16
Tesla Model 3 Performance AWD - 17
Tesla Model 3 Performance AWD - 18
Tesla Model 3 Performance AWD - 19

1 / 20

Tesla Model 3 Performance AWD - 1
Tesla Model 3 Performance AWD - 2
Tesla Model 3 Performance AWD - 3
Tesla Model 3 Performance AWD - 4
Tesla Model 3 Performance AWD - 5
Tesla Model 3 Performance AWD - 6
Tesla Model 3 Performance AWD - 7
Tesla Model 3 Performance AWD - 8
Tesla Model 3 Performance AWD - 9
Tesla Model 3 Performance AWD - 10
Tesla Model 3 Performance AWD - 11
Tesla Model 3 Performance AWD - 12
Tesla Model 3 Performance AWD - 13
Tesla Model 3 Performance AWD - 14
Tesla Model 3 Performance AWD - 15
Tesla Model 3 Performance AWD - 16
Tesla Model 3 Performance AWD - 17
Tesla Model 3 Performance AWD - 18
Tesla Model 3 Performance AWD - 19

Najważniejsze

Przebieg

29 500 km

Rodzaj paliwa

Elektryczny

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Moc

480 KM

Kraj pochodzenia

Polska

Autonomia

547 km

Średnie zużycie

17.5 kWh/100km

Maksymalna moc ładowania

250

Opis

Tesla Model 3 Performance 2022 Polift - FAKTURA VAT 23%


CENA 159 999ZŁ + DODATKOWY KOMPLET KÓŁ 19" DO KOŃCA CZERWCA - mam świetną ofertę na inny samochód.

Sprzedam praywtny samochód używany wyłącznie przez jedną osobę.

Zamówiony 06.2022r. odebrany 09.2022 w salonie Tesla w Ząbkach pod Warszawą.
Wartość konfiguratyora w chwili zamówienia i zakupu około 307000zł brutto - tak, trafiłem w idealną górkę :)


Przebieg około 29500km - 50% podmiejski, 30% miasto, max. 20% autostrady / trasa.


W wersji Performance, przede wszystkim:
- Hamulce Performance, (które hamują - w innych wersjach powiedziałbym, że spowalniają),
- TrackMode 4x4 - opcja przniesienia napędu dowolnie między osiami (np. 100% na tył),
- Aluminiowe nakładki na pedały + karbonowa lotka
- 20" koła dedykowane do Perfo i wiele mniejszych drobnostek, o ktorych nie pamiętam.
Dodatkowo schowki, przegródki, szyba na ekran itd. dodane jako aftermarket.
Oczywiście dołączam fabrycznie pełne okablowanie, ładowarkę 230w itd.


Jest to najmocniejszy / najwyższy wariant Modelu 3, ostatni poliftowy model (przed nojnowszą wersją, w której biegami sterujesz na ekranie, kierunkowskazami na kierownicy a bezawaryjność nowych silników i baterii pozostaje zagadką).

Model poliftowy został pozbawiony wad modeli produkowanych do Q1 2022r. O wiele lepiej spasowany, z lepszymi materiałami niż wersje przed 2022r.


Jeśli szukasz Tesli z FSD (autonomiczna jazda) to pamiętaj, że w Europie funkcja ta nie działa i działać nie będzie.
O tym, że za kilka miesięcy ją uruchomią słyszę od 2020r. i słyszałem też od sprzedawcy w salonie :)
Tesla nie ma w EU wypływów takich, jakie ma w USA. Autopilot w tym modelu działa świetnie i w pełni wystarcza.


Gwarancja na zawieszenie, tapicerkę itp. do końca września 2026 lub 80 000 przebiegu.

Gwarancja na baterie do września 2030r. lub 192 000 przebiegu - w razie awarii wymiana na nową.

Gwarancja na silniki, napęd itd. do września 2030r. lub 192 000 przebiegu - w razie awarii wymiana na nowe.


Przyspieszenie w każdych warunkach to okolice 3.3 sekundy od 0 - 100km/h, co powoduje, że sprawność samochodu w poruszaniu się na codzień jest niesamowita. Klejone szyby i wygłuszenie pozwala na jazdę w ciszy i spokoju.

Samochód z zasięgiem realnym autostradowym około 380-400 kilometrów przy normalnych prędkościach (doładowanie 300km zasięgu to około 20 minut). Wyjazd na 95% baterii w trasę 2800km kosztował łącznie 520zł a czas zamknął się w +70-80 min w stosunku do jazdy samochodem spalinowym.


Zasięg miejski to około 500 kilometrów, jednak zawsze utrzymywałem 15-80% baterii. Powyżej ładowałem może 2-3 razy jadąc w trasę. Naturalnie jak to elektryk - w wielu miastach buspasy to teleport przez korki, więc dystanse pokonuje się o wiele szybciej. Kręcenie się po Krakowie z przjechaniem do różnych punktów 100km samochodem spalinowym zajmowało mi 4h i kosztowało 15 litrów paliwa / 90zł, tą samą trasę o takich samych porach Teslą robiłem o minimum godzinę szybciej, zużywając prądu za 15zł. Nie ma lepszego, uniwersalnego elektryka, dającego przy okazji wygodę w trasie i jazdę bez stresu o zasięg niż Tesla Model 3 Performance.


Auto ładowane było głównie z gniazdka 230w prądem poniżej 3kw (80% przebiegu), co znacząco wpływa na mniejsze zużycie baterii.


Samochód garażowany, myty wyłącznie ręcznie lub bezdotykowo (lubię spędzać czas przy samochodach), bardzo zadbany w środku i na zewnątrz. Na karoserii pojedyncze mikrorysy od standardowego użytku. Samochód pokryty w pełni ceramiką po zakupie. Dla kupującego ogarnę mycie detailingowe :)


Nie ma obecnie nic w samochodzie co warto byłoby "zrobić" czy serwisować / naprawiać.

Te samochody się nie psują, bo nie ma się w nich co zespuć. Jeśli coś jednak jest nie tak, to przyjeżdża człowiek z serwisu mobilnego Tesla i naprawia to w 90% przypadków na podjeździe / w garażu domowym w max. godzinę (co jest wliczone w cenę samochodu i obejmuje to gwarancja).


W samochodzie fabrycznie zamontowane koła dedykowane Performance Uberturbine 20" z oponami Pirelli P Zero i na takich kołach samochód sprzedaję. Przebieg tych kół to około 3000km (zdjąłem je na pierwszą zimę i zostałem na 19")

Na samochodzie obecnie założone bardzo lekkie aluminiowe koła SL01 19" z oponami AllSeason Pirelli o przebiegu około 5 000km - mogę je odsprzedać dodatkowo za polowę ceny = 3500zł.
Nowe felgi około 5000zł. Opony około 2500zł. Dodatkowe zdjęcie na drugim komplecie kół. Wymieniłem bo szkoda mi było katować 20" po drogach.


Mam do samochodu dystanse Eibaha o wartości około 1000zł poprawiające wygląd, finalnie założyłem je na przymiarkę, po czym wymieniłem koła i okazało się, że nie pasują idealnie do 19". Mogę poszukać i dorzucę jako gratis dla zdecydowanych.


Samochód miał przygodę parkingową (nawet bym tego słuczką nie nazwał) przy ruszaniu i prędkości 10-15km/h, oraz przebiegu około 2000-3000 kilometrów. Samochód przedemną postanowił zatrzymać się na pustej drodze przy wyjeździe z ronda/skrzyżowania. Efekt to stuknięcie samochodu w tylny zderzak (zagapiłem się w lewo sprawdzając czy nic nie jedzie). W Tesli pęknięty zderzak. Wymieniony w autoryzowanym serwisie Tesla BodyShop na nowy. Dodaktowo wymienili wtedy odrazu prawą lampę - parowała od nowości + był urwany jakiś zaczep.
Dla zainteresowanych podeślę zdjęcie - generanie pęknięcie zderzaka o długości około 10-15cm - tyle.

Wystawiam pełną fakturę VAT23% - kwota w ogłoszeniu brutto.

Sprzedaję samochód jako firma, więc możliwe jest finansowanie. Mam kolegę, który może pomóc to ogarnąć.

Sprzedaję, ponieważ ten samochód nie jest mi potrzebny. Pracuję już w pełni zdalnie więc prawie nim nie jeżdżę. Dodatkowo sędzam praktycznie połowę roku w Azji, więc doszedłem do wniosku, że wolę w to miejsce kupić coś ciekawszego, a nie mam już miejsca na kolejne samochody.


Mogę się wymienić z moją dopłatą lub dopłatą i dorzuceniem limitowego modelu BMW M4CS z 2019r (jedną z 170 wyprodukowanych czarnych sztuk na świecie) na BMW M3 Touring Polift 2024+, lub X5 Polift 2023+ (mniej chętnie).


Ogłoszenie nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów KC.

 

26 czerwca 2025 14:02

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Tesla

Model pojazdu

Model 3

Wersja

Performance AWD

Kolor

Biały

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2022

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

167499

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

M

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store