Teslę odbierałem osobiście w salonie w Warszawie. Przez te ponad 4 lata ani razu mnie nie zawiodła, a jak widać po przebiegu jeździłem sporo, zarówno po Polsce jak i w Europie.
Autem da się bez problemu zrobić 300km z prędkością autostradową (nawet zimą). Bardzo pomaga w tym autopilot, który pozwala wyraźnie zmniejszyć poziom napięcia przy jeździe po autostradzie.
Na drogach krajowych i powiatowych zasięg wyraźnie ponad 400km, a w mieście ponad 500km.
Całe auto od nowości jest oklejone matową folią PPF, dzięki czemu świetnie się prezentuje i ma lakier w oryginalnym stanie.
Dokupiony jest Acceleration Boost za 10 tysięcy złotych, co obniża czas sprintu do setki z 4,4s na 3,9s. Niby mała różnica, ale przede wszystkim daje to większą elastyczność podczas wyprzedzania przy prędkościach powyżej 100 km/h.