przejęcie leasingu - Tesla Y LR Dual Motor 2023 acceleration Boost 4,4 sek. 0-100 km/h
Finanse:
Leasingodawca: Santander Leasing
wariant 1 - przejęcie leasingu
o rata leasingowa netto: 3 970,02 zł
o rata leasingowa brutto: 4 883,12 zł
o pozostała ilość rat: 29
o suma leasingu netto: 115 130,58 zł
o suma leasingu brutto: 141 610,61 zł
o odstępne netto: 23 577,24 zł
o odstępne brutto: 29 000 zł
o Wykup: netto 2 129,84 zł, brutto 2 619,70 zł
o Suma całości po spłacie netto: 140 837,66 zł
o Suma całości po spłacie brutto: 173 230,32 zł
• harmonogram można zmienić po dokonaniu cesji leasingu
• w listopadzie 2025 samochód można wykupić z leasingu
wariant 2 - przejęcie leasingu i wykup w 11.2025
o rata leasingowa netto: 3 970,02 zł
o rata leasingowa brutto: 4 883,12 zł
o pozostała ilość rat do możliwego wykupu: 6
o suma leasingu netto: 23 820,12 zł
o suma leasingu brutto: 29 298,75 zł
o odstępne netto: 23 577,24 zł
o odstępne brutto: 29 000 zł
o spłata pozostałego kapitału netto: 84 719,39 zł
o spłata pozostałego kapitału brutto: 104 204,85 zł
o prowizja od wykupu netto: 2 541,58 zł
o prowizja od wykupu brutto: 3 126,15 zł
o Suma całości po wykupie netto: 134 658,33 zł
o Suma całości po wykupie brutto: 165 629,74 zł
• Ubezpieczenie GAP: 88,89 zł/m.
• Ubezpieczenie komunikacyjne pakietowe samochodu jest do 11.2025, OC przechodzi na nowego użytkownika
Wyposażenie:
• Long Range z napędem na wszystkie koła
• Autopilot
• Wnętrze All Black Premium
• Kolor: Midnight Cherry Red (różne odcienie w zależności, ile jest światła i kąt padania światła)
• Zabezpieczenie lakieru: Full Body PPF (oklejone wszystkie elementy, zdolność do absorbowania słabych uderzeń np. kamienia i samoregeneracji pod wpływem temperatury)
• Koła Induction 20” (najładniejsze w tym modelu, dopłata 10.000 zł)
• opony zimowe Hankook 255/40 R20 101 V Winter i*cept ION Sound Absorber FR XL (jedne z cichszych na rynku)
• opony letnie Michelin Pilot Sport EV 20” takie jak były z samochodem od Tesli
• fabryczny hak holowniczy (wypinany)
• ładowarka Tesla tzw. cegła
Stan techniczny:
• Przebieg: 45800, samochód w ciągłej eksploatacji
• Data rejestracji: 11.2023
• Gwarancja na cały samochód: 29.11.2027 lub 80.000 km
• Gwarancja na baterię i jednostki napędowe: 29.11.2031 lub 192.000 km
• Ładowanie: samochód ładuję w garażu z gniazdka 230V 3,5kV w różnym zakresie, zwyczajowo do max. 80%, przed wyjazdem w dłuższą trasę, kilka razy w roku ładuję na 99-100% na godzinę wyjazdu, ale może ze 2 razy miałem 100%, w trasie ładuję na SuperChargerach lub innych szybkich ładowarkach najczęściej GreenWay 150kV-200kV, na tyle procent, ile potrzeba do dojechania do kolejnej ładowarki, wtedy nie ładuję na max.100% bo się nie opłaca czekać
• Samochód bezwypadkowy, w rozumieniu, że nie miał dzwona, za to udało mi się raz wymusić pierwszeństwo i zrobić jedną małą obcierkę błotnika i zderzaka przedniego, naprawa w body shop Tesla w Katowicach, dokumentacja do wglądu i zdjęcia dla zainteresowanych tematem
• Zakupiony w Tesla Polska, produkcja Gigafactory Berlin, odbiór był w Katowicach (jeszcze wtedy w galerii Libero)
• garażowany
• użytkuję do celów prywatnych, czyli klasyka, dojazdy do pracy, wakacje, wyjazdy góry, morze, haka używamy do wożenia rowerów lub box-a bagażowego, samochód nie ciągnął przyczepy
• średnie zużycie jakie odnotowała Tesla na całym pokonanym dystansie to 19,4 kWh/100 km a jeżdżę raczej szybciej niż wolniej
• moje koszty przejazdu:
lokalnie: ładowanie garaż, taryfa G12w, ładowanie głównie w nocy, średnia z całego okresu ładowania 0,76 zł/kWh czyli licząc średnią zużycia 20 kWh/100 km = 15,20 zł/100 km, a lokalnie mam nawet mniejsze zużycie niż średnie
wyjazdy dalsze: kształtują się bardzo różnie, najtaniej jest na SuperChargerach Tesli nawet jadąc do Chorwacji, średnia z ostatniego przejazdu to 19 kWh/100 km x 0,46 euro = 8,74 euro = 38 zł / 100 km, drożej w Polsce nad morze szczególnie jeśli omijamy SuC to wychodzi w przedziale 50-58 zł / 100 km bo w Polsce na GW stawki 2,10 lub 2,40 z abonamentem i na dodatek w PL jeździmy szybciej :)
• zdjęcia bez tablicy rejestracyjnej są po oklejeniu folią PPF w 12.2023, z tablicą rejestracyjną to zdjęcia bieżące
• Stan samochodu bardzo dobry, delikatnie obtarte 3 felgi na rantach co niestety jest standardem w tym modelu
Teslę można obejrzeć w Sosnowcu pod firmą lub po drodze, gdzie jeżdżę przy trasie DK94 na odcinku Katowice – Olkusz, mogę gdzieś podjechać po umówieniu w małym promieniu.
Cena z ogłoszenia zawiera tylko odstępne w celu przejęcia leasingu i użytkowania pojazdu. Oferta ta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.